Kirjoittaja Aihe: Info  (Luettu 14129 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Info
« Vastaus #15 : 19-05-2013, 15:19:14 »
Annetaan tänne nyt sellainen huomio, että ne joilla on oikeudet hipelöidä muiden topicceja (modet ja adminit), voisivat ottaa huomioon, että kaikki eivät tykkää hyvää siitä, että topicceja mennään itse päivittämään. Se on sitä paitsi oikeuksien väärinkäyttöäkin, jos tarkemmin ajatellaan. Haasteita kun pitäisi saada vetää myös niiden, joilla ei ole modeoikeuksia. Se voi tuntua ylikävelemiseltä eli ottakaa toiset huomioon ja kysykää haasteenvetäjältä itseltään, että onko se ok ennen kuin päivitätte toisten ihmisten haasteita. Siinäkin tapauksessa, että päivitettävät ficit olisivat teidän omianne.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Info
« Vastaus #16 : 19-05-2013, 18:30:10 »
Mä annan pysyvän luvan sörkkiä mun haastetopikkeja, kunhan sitten sörkkijä ei pahastu siitä, että meen siistimään jäljen omannäköiseksi kunhan aika antaa myöten :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Info
« Vastaus #17 : 19-05-2013, 19:43:53 »
Mä annan pysyvän luvan sörkkiä mun haastetopikkeja, kunhan sitten sörkkijä ei pahastu siitä, että meen siistimään jäljen omannäköiseksi kunhan aika antaa myöten :P
Hahah, aaww, ihana. ;D

Mutta sama täällä - jos mä koskaan mitään haasteita lähden vetämään, niin ihan vapaasti vaan kaikki sörkkimään!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Info
« Vastaus #18 : 19-05-2013, 19:54:15 »
Mulla on niin paha dementia, etten välttämättä edes muista perustaneeni jotain haastetta, joten mun haasteita saa sekä muokata että myös muistuttaa mua niiden olemassaolosta.  :-[