Keskustelut > Pälinää

Ketutusarkisto

<< < (3/366) > >>

Beelsebutt:

--- Lainaus käyttäjältä: Lizlego -  18-09-2009, 00:57:05 ---Nimittäin kun yritän asentaa uusinta versiota, se herjaa että mun pitäisi päivittää koko käyttöjärjestelmäni. Jotain uutta, kyllä mä tiedän että se pitäisi päivittää.  ;D Olisi pitänyt jo vuonna X niin kuin koko kone, mutta mitä väliä.

--- Lainaus päättyy ---
Höh, pitää päivittää sun käyttis. Oisit sanonu ennemmin  :-\

zilah:
Nyt ei varsinaisesti ketuta, mutta tunnen silti pakottavaa tarvetta avautua. Liikaa paskaa kun sataa niskaan, niin sitä ei vaan jaksa.

Ystäväni aviomies kuoli eilen syöpään, aivan liian nuorena. Miksi tuntuu, että ne parhaat lähtevät aina ensin?

Sain eilen selville, että eräs ihminen johon luotan, on tehnyt selkäni takana jotakin anteeksiantamatonta. Tarkemmin en viitsi kertoa, koska asia on yksinkertaisesti liian kipeä.

Olin keikalla eilen, ja sain kimpuuni tavallistakin ällöttävämmän limanuljaskan. Yritti iskeä kahtakin naista yhtä aikaa. Minua ja bänditoverini tyttöystävää... hyi  v*ttu! Mistä näitä oikein sikiää?



*ryömii koloonsa takaisin*




zilah

Lizlego:
Ikävillä asioilla on ikävä taipumus tapahtui kerralla.  :P Jaksamista sinnepäin! Tuosta, että hyvät lähtevät ensin. Se tuntuu tosiaan siltä tai siltä, että hyvät ihmiset kärsivät eniten.

Nappeli:
Pahoittelut ja osanottoni zilahille kaikesta tuosta mitä on tapahtunut! :(

Mulla on sikainfluenssa. Joka paikka on kipeä. :-\

Lizlego:
Voi ei!  :o Pikaista paranemista. Jos asuisit lähempänä, tulisin pitämään seuraa ja lohduttamaan ja valvomaan sun vuoteen äärellä niin kuin Gene valvoi Acen vuoteen äärellä.  :'( :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta