Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 247033 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #30 : 01-12-2009, 01:02:54 »
Voi paska! Mä tiputin vesisateessa kännykkäni ja se sai ilmeisesti jotain kosteusvaurioita. Jumitti totaalisesti. Siinä vaiheessa olin vain iloinen, koska mun äiti pommitti mua puheluilla eikä sillä ollut mitään asiaa. En tiedä vaivaako sitä joku kaamosmasennuksen tapainen. Alan olla vähän huolissani, mut tajusin nyt että mun piti lunastaa mun keikkalippu eilen!  :P Tai niin muistelen. En tosin tiedä miten muille kävi lippujensa kanssa enkä ole varma olenko tarpeeksi terve lähtemään. Silmä paranee viimein, mutta muuten on vähän outo olo ja väsyttää muttei pysty nukkumaan. Ehkä jotain stressiä kun olisi miljoona asiaa tehtävänä eikä tarpeeksi aikaa.  :P

Mulla on varapuhelin, johon voisin vaihtaa kortin, mutta niin kuin aina ei sitä silloin löydy kun sitä tarvitsisi. Muuten kyllä aina tuntuu pyörivän jaloissa.  :o Mä haluan tehdä todellisuuspaon, vaikka tuntuu että olen tehnyt sitä koko syksyn.  ::)
« Viimeksi muokattu: 01-12-2009, 01:05:16 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #31 : 01-12-2009, 09:11:58 »
Alan olla vähän huolissani, mut tajusin nyt että mun piti lunastaa mun keikkalippu eilen!  :P Tai niin muistelen. En tosin tiedä miten muille kävi lippujensa kanssa enkä ole varma olenko tarpeeksi terve lähtemään. Silmä paranee viimein, mutta muuten on vähän outo olo ja väsyttää muttei pysty nukkumaan. Ehkä jotain stressiä kun olisi miljoona asiaa tehtävänä eikä tarpeeksi aikaa.  :P
Argh, mulla on sun lippu! Älä hyvä ihminen sairastu! ;D

Mua ketuttaa myös tuo unenpuute. En tiijä tosiaan stressikö se valvottaa vai onko tässä tullut kuuhulluksi, mutta en ole moneen yöhön saanut nukuttua kuin n. 4 tuntia per yö. Se on mulle aivan liian vähän ja nyt pelottaa, että miten ihmeessä jaksan huomenna. Muutenkin sikalentsun jälkeen tuntuu että koko elimistö jotenkin sassaroitsee edelleen...  ::) Niin ja silmät, ne on olleet tulehduksissa siitä taudista asti.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #32 : 01-12-2009, 10:40:16 »
IhQ! iHq! En sairastu! En sairastu! En sairastu! Pelastit just päiväni ja tää on nyt väärässä topicissa! Lol.  ;D ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #33 : 03-12-2009, 13:28:28 »
Floodaan, mutta koska foorumi ei huku viesteihin vielä, annan sen itselleni anteeksi. Mua ketuttaa kun mun korvat tinnittää edelleen. Kannatti mennä Acen keikalle ilman korvatulppia, sain varmaan pysyviä vaurioita.  ;D Tyhmästä ja huonomuistisesta päästä kärsii koko ruumis!  :D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #34 : 05-12-2009, 13:45:22 »
Nyt on kyllä aivan järettömän ketutuksen paikka. Sairastuin johonkin tuskalliseen äänen vievään kurkkutautiin ja köhään. Olen kuumeessa, minulla ei ole autoa, eikä kyytiä apteekkiin, joka sijaitsee 13km päässä, eikä minulla ole mitään lievittävää rohtoa kotona. Kaiken lisäksi minun oli tarkoitus siivota nyt viikonloppuna ensiviikon synttärijuhlia silmällä pitäen. Arvatkaa kykenenkö siihen nyt? *ruma sana*  >:(

Poissa Miaplacidus

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 41
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #35 : 11-12-2009, 23:24:33 »
Kävin eilen hakemassa possuflunssarokotteen ja käsivarsi on ollut tämän päivän tolkuttoman kipeä! Aamulla myös heräsin puoli kuuden kieppeillä järkyttävään mahakipuun ja pyörryttävään oloon. Onneksi oli sellaista lääkettä kaapissa, joka auttoi. Mietin tässä, että oliko tämän rokotuksen ottaminen noiden kaikkien sivuvaikutuksien arvoista...
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Ginger

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #36 : 12-12-2009, 09:48:08 »
Kävin eilen hakemassa possuflunssarokotteen ja käsivarsi on ollut tämän päivän tolkuttoman kipeä!
Kuin myös. Nyt käsi alkaa olla hiljalleen parempi, mitä nyt pistokohta ja sen ympäristö ovat edelleen arkoja. Eilen siihen sattui julmetusti, nousi mukava kuume ja pääsin halailemaan ystävääni Herra Pönttöä.
Piikityspäiväni oli muutenkin mielenkiintoinen - söin ennen lääketieteellistä audienssia, ja poltin sormeni sille roiskuneella koulun kanaliemellä. Siihen sattui pirusti ja kipu helpotti vain, kun ne tuikkasivat itse piikin hauikseen ja sattui niin paljon, ettei kipua sormessa enää huomannut. Kesken piikityksen hoitaja (jonka muuten tunnistin kaupungin terveysaseman gynekologiksi...) huudahti vielä siihen päälle, että "hupsista!" Ja sitten sattui lisää...

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #37 : 12-12-2009, 17:50:42 »
En H*lvetti voi sietää musiikkipiireissä pyöriviä pikkudiivoja. Erehdyin lupautumaan keikalle yhden bändin kanssa, mutta heille tuntuu olevan äärimmäisen vaikea tajuta, että minulla on muutakin elämää sekä töitä tämän projektin ulkopuolellakin. Ja päivä ennen tiettyä deadlinea sähköpostiini on tulvinut kiukkuisia viestejä syyttelyineen etten ole hoitanut hommiani, ja "mäenleikisunkaaenää"-uhkailuja.

Mistä v*tusta näitä oikein sikiää?


zilah

Poissa DWW

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 76
  • Idea +2, motivaatio -3
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #38 : 20-12-2009, 22:46:38 »
Ketuttaa:

1) Kuntosalien kalleus!

2) Vanhempieni koneen hitaus. Jos painan useampaa kuin yhtä näppäintä sekunnissa, ilmestyy teksti näytölle useamman sekunnin viiveellä! Rasittavaa.
Pienet aivot kuluttavat vähän energiaa.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #39 : 05-01-2010, 01:29:43 »
Ketuttaa se, että tuntuu etten ole nähnyt tai tuntenut kunnon tervettä päivää moneen viikkoon. Koko ajan vähän flunssainen olo, ihottumaa käsissä, joka oikeasti rassaa ja tämä pakkanen niin ihanasti pahentaa ihottumaa. Tänään aivastellut ja palellut, mutta kun ei se tunnu sitten iskevän kunnolla eikä menevän myöskään ohi. :P Myös mielenterveys reistailee, mutta siitä en nyt huolestu koska niin aina.
« Viimeksi muokattu: 05-01-2010, 01:43:03 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #40 : 05-01-2010, 20:27:15 »
Ketuttaa se, että tuntuu etten ole nähnyt tai tuntenut kunnon tervettä päivää moneen viikkoon. Koko ajan vähän flunssainen olo, ihottumaa käsissä, joka oikeasti rassaa ja tämä pakkanen niin ihanasti pahentaa ihottumaa. Tänään aivastellut ja palellut, mutta kun ei se tunnu sitten iskevän kunnolla eikä menevän myöskään ohi. :P Myös mielenterveys reistailee, mutta siitä en nyt huolestu koska niin aina.
Kuulostaapa tutulta, eli samat ketutuksen aiheet. Tervettä päivää ei ole tullut oikeastaan lokakuun lopun jälkeen (no taisi olla viikko siinä välissä), ääni on taas pois ja kurkku kipeä, kuumetta juuri ja juuri. Lääkäri määräsi läjän kortisonilääkkeitä, kun ei halunnut enää kolmatta antibioottikuuria antaa, enkä minäkään kyllä sitä halunnut, kun entisistäkin on vielä maha sekaisin. Jospa tässä kesään mennessä paranisi, paitsi tuo mielenterveys, joka tuskin mihinkään muuttuu... no voihan siihenkin toivoa pitempää hyvää jaksoa. ;)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #41 : 06-01-2010, 00:33:52 »
Pitää muista syödä D-vitamiinia.  :D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #42 : 06-01-2010, 00:39:12 »
Minulla neljäs viikko menossa sietämätöntä yskää. Tai no, nyt se alkaa jo vähitellen olla siedettävää, mutta eikö se jo voisi loppua välillä..?

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #43 : 06-01-2010, 00:47:03 »
Mulla perjantaina lääkäri ja sitä ennen (eli siis torstaina) pitäis mennä keuhkoröntgeniin. Pelottaa. Ei kyllä ketuta sinänsä, että taitaa olla väärä arkisto  :-\
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Storithiana

  • Brittiteenlitkijä
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
    • Give me a sign, I wanna believe
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #44 : 06-01-2010, 14:21:01 »
Minulla neljäs viikko menossa sietämätöntä yskää. Tai no, nyt se alkaa jo vähitellen olla siedettävää, mutta eikö se jo voisi loppua välillä..?
Tiedän tunteen. Mulla on ollut syyskuusta koko ajan yskä, välillä se menee vähän paremmaksi, nyt taas vähän semmonen pahempi kausi.
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewellery,
which ever you prefer


ex-humph