Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248142 kertaa)

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #630 : 06-06-2012, 18:29:15 »
GERHGKREOGJETJHGöhjnbGJNBGOBJRTOJBMFÖLJNÖLF:NKFN-.

Hajoen edelleen. Miten saakelin vaikeeta voi noinkin yksinkertanen asia olla? Mä tiedän tasan tarkkaan miten sen pitäis mennä ja yritän tehä niin, mutta kun ei vaan tule sellaista jälkeä kuin pitäisi. Toi tuhoaa mun itsetunnon ihan täysin. Se on ihan kun ruttunen viinirypäle, paitsi että rusinat sentään on hyödyllisiä. Mulla on hienot todistukset ja kaikki, että osaan ommella, mutta miksei se näy tossa? En uskalla jatkaa kaasojen mekkojenkaan ompelemista, koska pelkään että tuhoan nekin. Otin noita töitä kotiinkin tänään, vaikken yhtään jaksaisi, jotta voisin tapella illallakin niitten kanssa. Mulla on koko ajan vaan sellanen anteeksi, että olen olemassa, olen täysin turha ja hyödytön enkä osaa mitään- olo, vaikka tiedän, ettei mulla tarvisi olla, koska loppujen lopuksi toi ei ole sinällään mun ongelma, koska tuo ei ole mun projekti, vaan mun työnantajan, joka vaan valitettavasti ei nyt kauheesti kykene ite ompelemaan. Mutta kun se on nyt mun työtehtävä, mutta oon käyttäny siihen ihan ylipaljon aikaa ilman mitään loisteliaita tuloksia.

Välillä tulee vaan sellanen olo, et tahtoisin heittää essun naulakkoon ja todeta, et pidä tunkkis, minä vaihdan alaa. Mutta sekin on ihan typerää tuollaisen pikkuasian takia. Etenkin kun en tiedä, mille alalle vaihtaisin. Ehkä mä kokeilen kivasti illalla vielä tapella noitten kanssa ja jos en onnistu niin pitää jutella pomon kanssa että mitäs nyt. Se kyllä tietää, että yrittämisestä ei oo puutetta ja on kovin ymmärtäväinen, vaikka musta sen pitäis raivota mulle pää punasena että olen tyhmä lahna.

Mistä muuten johtuu, että aina kun on aivan kamala olo kaikin puolin, niin joku tuttu tulee vastaan tms. Tänään olin ihan ressukka kun pääsin töistä, poljin sateessa kotiin ja kun yritin saada pyörää varastoon laukku ja kauppakassi kädessä, niin eikö naapurin mies polje paikalle, vilkas mua ja totesi sellasella säälivällä äänellä, että taidan tarvita apua. Tietysti kieltäydyin kohteliaasti ja taistelin ite pyöräni kellarin portaat alas ja onnistuin kaatamaan jonkun toisen naapurin pyörän vielä varastossa kun yritin vaan nopeasti saada valoja laittamatta pyörän varastoon ja lukkoon että voin paeta paikalta. Mutta eihän sekään onnistunut, kun se mies tuli perässä. Ja sitten tajusin vielä että se on mun seinänaapuri.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #631 : 06-06-2012, 22:57:46 »
No voi, rimps. :( Tsemppiä.

Lainaus
Ihannetapaus! Elämä on paljon helpompaa, kun sydän ei pompi sinne tänne ja saa pidettyä itsensä kuosissa.
No näin minäkin ajattelin viimeksi kun olin (turhaan) johonkuhun ihastunut. Mutta tällä hetkellä se tuntuu vain siltä että on tylsäää....

Olisiko se nyt liikaa vaadittu jos joku tykkäisi minustakin (mieluiten sellainen josta itsekin voisin olla kiinnostunut). Tuntuu ihan hullulta, miten nämä tykkäämisjutut menevät aina ihan tyhmästi ristiin. Joku vuosi sitten yläasteen luokkatapaamisessa naureskelimme sitä että toden totta jokainen riutui sydänsuruissa, kun yksi tykkäsi toisesta, toinen kolmannesta, kolmas neljännestä ja niin edelleen taivas tietää minne asti! Mutta se pohdiskelu "niin ja silloin minä tykkäsin sinusta", "ja minä tykkäsin siihen aikaan tuosta", "ja silloin kun sinä tykkäsit siitä niin hän tykkäsikin sinusta" johti siihen että kaksi heistä on nykyään pari. Olen tosi iloinen heidän puolestaan, ja olen myös TOSI iloinen siitä että itse en päätynyt sen pojan kanssa yhteen josta silloin tykkäsin! LOL.  :D Itse asiassa ikuistin sen pojan yhteen ficciinkin melko lailla sinne päin kuin se tarina oikeastikin meni. On se elämä vain niin hassua.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #632 : 11-06-2012, 15:42:50 »
Lainaus
Selkeästi itsetuhoinen kaveri kyseessä.
Hah, huonon huumorintajun omaava mieleni kehitti tästä hilpeitä kuvia :D

Saat todellakin täydet sympatiat. Ja yleensä vielä saadessaan nukkua pitkään, tulee valvottua vähän pidempään ja kymmenen aikaan sitä unta on voinut tulla kaaliin vain pari tuntia, eli väsymys on kamala. Mua itseäni harvoin häiritsee koneet kaupungissa, täällä kun kuuluu kokoajan kamala liikenteen mökä tai naapurin soiva puhelin (sillä on ilmeisesti kunnon vanha seinäpuhelin, ainakin äänestä päätellen, söpöä ^^), mutta kylmyys, ah siinä vasta kamala herättäjä! Hyi olkoon on kamala herätä aamulla ihan horkassa ja huomata jättäneensä ikkunan sepposen selälleen illalla ja potkineensa peiton pois... brrr. Viikonloppuisin sellainen nyt on ihan normaalia eikä pahemmin häiritse, mutta omassa sängyssä on kamala herätä kylmissään kun yhden ikkunan sulkemisella sen olisi voinut välttää.




Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #633 : 12-06-2012, 03:10:48 »
Se tunne kun huomaa ettei voi enää mennä dubattuun leffaan vahtaamatta koko ajan käännöksen laatua .__________. Tekstitetyt menettelee, joko voi keskittyä kuuntelemaan alkuperäistä ääntä tai se on kielellä jonka käännöksestä en osaa nilliä :P

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #634 : 12-06-2012, 13:01:53 »
Se tunne kun huomaa ettei voi enää mennä dubattuun leffaan vahtaamatta koko ajan käännöksen laatua .__________. Tekstitetyt menettelee, joko voi keskittyä kuuntelemaan alkuperäistä ääntä tai se on kielellä jonka käännöksestä en osaa nilliä :P

Mä en ole pitkään aikaan voinut pelkästään luottaa tekstityksiin, koska niistä on havainnut, että puheesta jää yllättävän paljon kääntämättä kokonaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #635 : 17-06-2012, 10:42:22 »
Ketuttaa, koska haluaisin kovasti olla enemmän yhteyksissä yhden kaverin kanssa, mutta sitten aina kun näenkin, mua alkaa ärsyttää, koska aina sitä kaikki muut hyppyyttää niin sitten tulee sellainen, ettei viitsi edes pyytää käymään, kun sekin tuntuu toiselle rasitteen antamiselle. Ja sitten alkaa lisää ketuttaa kaikki. Mä haluan auton! >:( Sitten ei tarvitsisi pyytää mitään. Voisi vaan saatana mennä ja olla jatkuva rasite ihan omasta aloitteesta muhahaha! ;D Tosin en mä tiedä onko se toivottaa sekään, mutta onhan se oma rasite aina muiden rasitetta parempi. :D Ja ei ainakaan tarvitsisi pelätä kuluttavansa samalla kaverin viimeiset bensat ja bensarahat, kun voisi kuluttaa rauhassa omansa. Joo, mä haluan auton ja sen täytyy olla väriltään vaaleanpunainen. :D Mut ensin tarvitsisin ajokortin. :P
« Viimeksi muokattu: 17-06-2012, 11:00:06 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #636 : 17-06-2012, 12:14:56 »
^ Vaaleanpunainen kupla!!!11 Mä sit ruinaan koko ajan kyytejä :D

Ja jos se on se kaveri josta ollaan puhuttu ennenkin niin seteleiden tunkeminen kojelaudan tuuletusritilään on osoittautunut suht tehokkaaksi, myös tilisiirrot on tuntunut toimivan. Vallan vaikeaa on kyllä korvata kulutettuja polttoaineita tälle tyypille, jos tosiaan samasta puhutaan :F

Ketuttaa kun ei ketuta mikään :P Oon harvinaisen hyvällä tuulella, kauankohan tää kestää ;)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #637 : 18-06-2012, 16:20:01 »
Miten voi olla mahdollista että taas nousee ukkonen just kun mun piti lähteä ulos? >:( Perhana. Kaks tuntia sitten olisin ollut niin iloinen ukkosilmasta töissä.. No mut sitä mennään kun kerran meinattiinkin, jos se vaikka vähän kiertäis.
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #638 : 18-06-2012, 16:28:50 »
Minua jotenkin turhauttaa se, että loma on alkanut ja ensimmäinen virallinen vapaapäivä on mennyt jo lähes kokonaan pelkkien ärsyttävien pakollisten asioiden hoitamiseen, kuten vakuutusyhtiöihin ja lääkärikeskuksiin ja vastaaviin soitellessa ja työviesteihin vastaillessa. Tahdon olla ihan kunnolla lomalla jo!

No, nyt se varmaan kuitenkin lomaksi muuttuu. :) Jos nyt ompelutilausten odottava pino, vaatehuoneen & koko asunnon siivous ja matkaa varten pakkaaminen lasketaan lomatoiminnaksi. ;) Ihan ensin lähden tästä kuitenkin ystäväni luo kylään illaksi. :)

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #639 : 18-06-2012, 16:31:53 »
Hyi hitto. Vaikka jäätelö onkin hyvää, ei sitä pysty puolta litraa syödä kerralla.

Erehdyin ostamaan aamusella paketin jäätelöä, kun kuvittelin tuon jääkaapin pakastelokeron olevan oikeasti semmonen kylmä lokero. No, ei taida olla juuri jääkaappia viileämpi, ainakaan jätskipaketin sulasta olomuodosta päätellen. Yäh.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #640 : 18-06-2012, 16:38:32 »
Voihan palikka! Mä yritän duunata näppärän tavan, jolla tulevaisuudessa voisi hoitaa tuon K-18 ryhmään liittämisen ilman että tarvitsisi kirjoittaa viestiäkään minnekään. Sen pitäisi onnistua... mä tiedän, että sen pitäisi. Hmm... ehkä mäkin menen pihalle ennen kuin sataa.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #641 : 18-06-2012, 19:39:01 »
Joskus jollain foorumilla oli sellainen lista, josta sai itse valkata, mihin ryhmään pyrkii. Sitten jossakin joku moderoi sitä kutsujonoa ja (yleensä) parin pvän päästä siihen ryhmään pääsi. En kyllä muista mikä foorumipohja oli kyseessä, mutta aikaa tästä on ainakin jotain kolmisen vuotta.

Olisko sulla joku sellainen mielessä?
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #642 : 18-06-2012, 19:43:38 »
Joo, jotain tuollaista mä ajattelin, mutta tässä olisi myös vaihtoehto, jossa ihmiset voisi laittaa itse itsensä ryhmään, mutta mä en saa sitä mihinkään näkyviin. Siis että miten käyttäjä voi laittaa itsensä ryhmään, kun sitä itse ryhmää ei saa näkyviin? ;D Kukaan älyä liittyä ryhmään, joka ei näy kenellekään.  :D

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #643 : 18-06-2012, 19:53:15 »
Hm, tää uusi foorumisysteemi ei oikein toimi mulla (pale moon, firefoxin karsittu versio käytässä) - osa avoista on esim. tässä keskustelussa siinä kohtaa missä pitäisi olla tekstiä ja muutenkin toiminnassa on outouksia... O_O
Kokeillaampas tulikettua ja vaikka IE:tä
Mokoma vonkale!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #644 : 18-06-2012, 20:20:19 »
Ne on noi vanhat teemat, jotka ei toimi päivityksen kanssa.  :P Valitettavasti suurin osa teemoista on nyt sellaisia, että foorumi ei tue niiden käyttöä. Ehkä ne pitäisi ottaa pois, varsinkin ne jotka ei nyt toimi ollenkaan kuten esimerkiksi Manuscript.