Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248418 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #645 : 18-06-2012, 20:45:07 »
Minä kyllä itken tuon Manuscript-teeman perään. Rakastin sitä valtavasti!  :'( Missä vaiheessa niitä uusia teemoja voisi ruveta lataamaan? Onko vaivalloistakin?


zilah

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #646 : 18-06-2012, 20:51:55 »
Kannattaa varmaan ottaa ne vanhat toimimattomat teemat pois tuolta roikkumasta, ja lisätä joskus ajan myötä uusia tilalle. Loistava käytännönpila jollein aihetta seuraamattomalle, kun vaihtaa teeman takaisin tuttuun eikä enää löydäkkään profiilia tai muuta.  :D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #647 : 18-06-2012, 21:38:16 »
Chuuko, mä en tiedä mitkä noista toimii ja mitkä ei. :P

Minä kyllä itken tuon Manuscript-teeman perään. Rakastin sitä valtavasti!  :'( Missä vaiheessa niitä uusia teemoja voisi ruveta lataamaan? Onko vaivalloistakin?


zilah


Teemojen lisääminen ei ole vaikea homma tiedostonsiirron kautta, mutta niiden toimimaan saaminen voi olla. Taisi olla niin, että kielipaketit aiheuttaa teemoissa häikkää.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #648 : 18-06-2012, 21:56:11 »
Kaikki pois ja uudet tilalle? Eikö sillä pääsis helpoimmalla. Ei tarvi ruveta säätämään ja testaamaan, että mitkä toimii ja mitkä ei?

Ja jottei ihan offailuksi mene, valitan nyt asiasta ps3. Molemmat tietokoneet toimii langattomana vieressä täyttä häkää, mutta pleikkari ei vaan löydä/suostu yhdistämään tuohon verkkoon.  Ja kun tämän hetkinen lempparipeli ois kaksinpelinä erästä nettipeliä! Graaah. Avokkikin raastaa jo hiuksia päästä, mikä synkistää omankin fiiliksen.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #649 : 19-06-2012, 02:17:21 »
Voi jessus näitä teemoja! Mulla ei ole pätkääkään taiteellista silmää enkä siitä välitäkään, mutta alkaa korveta kun ei edes perusjutut ole kunnossa eli se, että teksti erottuisi taustasta!!!  >:(

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #650 : 19-06-2012, 08:15:11 »
Kattoo nyt ne teemat kaikessa rauhassa? Ei kenenkään tartte alkaa niiden takia repimään pelihousujaan. Pääasia että on edes tää yksi toimiva.

Ja aamun ketutus. Sen siitä saa kun postaa umpiväsyneenä, niin väärään paikkaanhan se tietysti menee. Käytin sitten upouusia admininoikeuksiani ja siirsin ficin aivan itse sinne minne se kuuluu.
  :o


Zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #651 : 19-06-2012, 14:07:12 »
Sen siitä saa kun postaa umpiväsyneenä, niin väärään paikkaanhan se tietysti menee. Käytin sitten upouusia admininoikeuksiani ja siirsin ficin aivan itse sinne minne se kuuluu.
  :o


Zilah

Käyttäjätkin pystyy siirtämään omia topiccejaan. Ainakin pitäisi pystyä. En tiedä onko foorumipäivitys kussut oikeuksien kanssa.

Toinen ketutus teemoihin liittyen. Ainakin osa on vissiin testattu toimivuudessa vain tietyillä selaimilla tai selainversioilla. Vaihto vanhempaan niin johan menee kaikki ketuilleen.  :'( 

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #652 : 19-06-2012, 15:31:00 »
^ Kyllä pystyy siirtämään taviksetkin, testasin juuri.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #653 : 19-06-2012, 20:35:27 »
Voi nyt erittäin ruma sana soikoon!

Oon ollut n. 1,5kk tuolla uudessa paikassa töissä, ja sinä aikana oon ollut saikulla jo kahdesti. Olipa juuri tänään puhetta, että parilla muksulla on ollut todella paha angiina, ja arvaatte varmaan kuinkas nyt näyttäisi käyvän? Niimpä niin. Huomasin iltapäivällä töissä että taas vuotaa nokka ja yskittää niin maan pirusti, olin tosi väsynyt kun pääsin kotiin, nukuin päikkärit jotka ei auttaneet sekavaan oloon lainkaan, ja nyt se sitten alkoi - jäätävä kipu kurkussa nimittäin. AARRRRR!

Verikokeiden ohella nieluviljelyt on mun ehdottomia lempparijuttuja arvauskeskuksessa, terveisin nimimerkillä hoitajat ei sitten olleskaan tykkää kun niitä tahattomana reaktiona lyö tai potkaisee.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #654 : 19-06-2012, 20:48:33 »
Voi helkutin helkutti, rakastan sinua oi ihana naapurini! ♥
Kuljen kaikki matkat aina pyörällä, soututreeneihinkin on vain 6km. Se ihana naapuri, josta aiemminkin olen jo täällä ragennut, oli taas käynyt tyhjäämässä renkaat vajan pyöristä! Helvettisaatana, pyöräni takarengas on nyt sitten täydellisen paskana kiitos tämän - en huomannut avonaista venttiiliä lähtiessäni kiireessä, vasta soututreenien jälkeen, kun rengas oli kokonaa tyhjä. Siinä vaiheessa se sitten oli tietysti myös hajalla, koska olin ajanut sen 6km tyhjenevällä renkaalla... olin jo syyttämässä itseäni, sillä venttiilin korkki oli hukassa. Kun lopulta pääsin takaisin kotitalolle ja kannoin pyörää vajaan, vajassa oli toinen naapuri pumppaamassa omaa rengastaan. Oli kuulemma ollut korkkikin hukassa, mutta löytyi onneksi lattialta, samalla oli löytynyt pari ylimääräistäkin - omani oli siinä joukossa.

Eli kiitos ihana pyöräntuhoajanaapuriniprkl, ansiostasi pääsen ostamaan uudet kumit takarenkaaseeni ♥ Voi että tykkään ihmisistä tällä hetkellä.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #655 : 19-06-2012, 21:28:27 »
Kyllä mä laittaisin tossa vaiheessa culliina jo korvausvaatimusta menemään. Tai vähintäänkin soittaisin johonkin hoitolaitokseen ja kehottaisin tutkituttamaan naapurisi pään. Ei tommonen ole normaalin ihmisen käytöstä, ei kukaan täysjärkinen huvikseen jatkuvasti tyhjennä toisten pyörän kumeja.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #656 : 19-06-2012, 21:49:20 »
malla, voi ei! Tuollainen sairauskierre on kyllä kauhea kirous!! :o

culliina, pikkuterroristit talossa vie hermot ja kun ei niille oikeasti tunnu voivan tehdä mitään. Ainoa ratkaisu olisi säilyttää pyörää, jossain mihin sillä vandaalilla ei ole avainta. :P

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #657 : 19-06-2012, 23:14:19 »
Joo, meni sen verran hermot tosta tempusta, että voisin alkaa kantaa pyöräni rappusia ylös omaan eteiseen - mitä nyt kolmanteen kerrokseen on pari rappusta, mutta on se silti prkl vähemmän kuin raahata sitä kotiin kumit paskana kaupungilta. Tätä vitutuksen tunnetta!

Poissa Herkkuoone

  • myrkkyherkkukarkki
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 89
    • Rakkaudesta Kirjoittamiseen
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #658 : 20-06-2012, 11:17:53 »
ASD!

Ei voi oikeasti ottaa näin paljon päähän >:( Prkl photobucket heitän sitä kohta jollakin :< Yritin upata "muutaman" kuvan, niin toi paska meni sit jumiin ja näyttää mulle vaan tällasta sivua. :< Kun painan tosta "Click here to go back to what you were doing."-napista, se päivittää ja heittää mut takasin tohon samalle sivulle. :< No ei sit uppailla kuvia, ei. Murh >:(
Rakastan sua tänään enemmän
Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän

~

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #659 : 20-06-2012, 12:39:47 »
Voi huoh, olen tietoisesti vältellyt uusimman messengerin lataamista, koska fiilis on kuin möisi sielunsa saatanalle. Inhoan sitä uuden version käytettävyyttä ja se on jotenkin epäilyttävän integroitu nettisivustoihin ja muuta, ja nyt on tultu tähän. En saa enää käynnistää kyseistä härpäkettä päivittämättä sitä. Voi kärpele, en tahdo!

//ahaa, kyseessä on ilmeisesti ollut vain kammottava muotoilu äitini läppärillä, jonka saa muotoiltua normaaliksi. Mutta on tuo silti pelottavan integroitu muihin toimintoihin. Miksi ihmeessä haluaisin yhdistää messengerin ja facebookin?
« Viimeksi muokattu: 20-06-2012, 12:48:48 kirjoittanut Chuuko »
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.