Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248183 kertaa)

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #765 : 21-08-2012, 09:17:12 »
Hei, Haminan kaupunki on loppujen lopuksi ihan selkeä pohjakaavaltaan, ei yhtään sekaisin!  ::)
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #766 : 21-08-2012, 11:01:40 »
Mä oon kanssa sairaana ja tuntuu vaan pahenevan muttei tarpeeksi että voisi jäädä kotiin.  :P En halua heppoisia poissaoloja ja kyllä sitä persettään kuluttaa penkillä vaikka vähän nokka vuotaa ja pää on tönkkö ja silmät sumeat. Kuulo sentään pelaa! ;D

//Ainoa todellinen ärsytys on se, että mulla olisi inspiraatio mutta en voi toteuttaa sitä ennen kuin pääsen kotiin ja siihen menee ihan liikaa aikaa.  ;D

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #767 : 21-08-2012, 16:06:20 »
Menin nukkumaan puoli kymmeneltä et heräisin kouluun ja milloin havahdun? Kymmeneltä aamulla! Vieläkin tekee mieli kirota. Lopetan perhana nukkumisen kokonaan jos on noin herttaisen yhdentekevää.

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #768 : 21-08-2012, 16:24:50 »
Ääää mua masentaa ja ketuttaa jo valmiiksi. Oon aktivistunu ihan huimasti blogin kanssa tässä kesällä. Oon syytäny postauksia asiasta tai asian vierestä lähes pari kertaa viikossa.  Nyt pelkään, tai siis oon aika varma, että kun koulu taas alkaa, se kuolee ihan totaalisesti.   :-[

Omaksi iloksenihan mä sitä enimmäkseen kirjotan, mutta kyllä toisaalta vähän ärsyttää.
Eikä se auta yhtään, että esmeks viime kuussa blogin avauksia on ollu lähes 400, ja kommentteja olen saanut kahdelta henkilöltä. 
Hittoako stalkkaatte mun elämää jättämättä yhtään kommenttia.  ;D

Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #769 : 21-08-2012, 18:21:33 »
Chuuko, mun blogissa viimeisin kommentti on jätetty joskus vuosi sitten, ja sekin oli tyyliin joku haaste (johon en koskaan osallistunut). ;D Kyllä sitä käydään lukemassa, mutta en oo oikeestaan koskaan saanut sinne mitään kommenttia. Eipä siinä, omaksi iloksi oon sitä päivitellyt, ja tykkään käydä vähän väliä muistelemassa kuvien avulla mitä on tullut tehtyä ja kenen kanssa. :3 ...tosin mun blogitoiminta vähän lopahti nyt tänä kesänä, mutta veikkaan innostuksen heräävän nyt syksyn tullessa.

Blogit on kivoja. Tykkään seurailla ihan tuntemattomien ihmisten blogeja, etenkin jos päivitysväli on runsas ja teksteissä on mukana kuvia. :P Halvat on huvit meikälläkin...

// Ja mun pointti oli kysyä sun blogin osoitetta. :'D
« Viimeksi muokattu: 21-08-2012, 18:48:11 kirjoittanut malla »
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #770 : 22-08-2012, 10:28:02 »
Teen tuota ihan samaa tuntemattomien blogien kanssa. Välillä kyllä sitä herää säikähtäneenä todellisuuteen, kun tajuaa 'tuntevansa' ja 'tietävänsä' paljon enemmän tuntemattomien blogaajien elämästä ja arjesta kuin omien kavereidensa....  ::)


Pääsenkin jo huomena kotiin, enkä vasta perjantaina/lauantaina, mikä on ihan positiivinen asia. Olen jo vähän kyllästynyt tähän tekemättömyyteen ja möllöttämiseen, sekä tähän jatkuvaan kodinhoitokoneena olemiseen.

Negatiivistä tässä taas on toi typerä mies. En nää sitä seuraavaan kahteen viikkoon kun se jää tänne. Alunperin sen piti jäädä viikoksi, mutta eilen se kävelikin kotiin työsopimuksen kanssa että moi, jäänkin vielä ylimääräiseksi viikoksi...

Ei siinä mitään että jää, ei mulla mitään sitä vastaan olis ollu, jos mun kanssa olis ehkä vaan vaikka keskusteltu etukäteen asiasta.
Eikä vaan ilmotettu että joo, jäänki tänne ylimääräseksi viikoksi.

Saatoin eilen hieman pistävästi kuittailla ja avautua siitä ettei mua oteta huomioon päätöksenteossa, samoin kuin kävelevä kodinkone -fiiliksestä. Se kun oli vielä järjestellyt juttuja sille viikolle, nyt mä joudun sompailemaan vesisateessa pyöränkää järkkäilemässä sen asioita.  ARgh, miehet.  >:(

//Saapahan ite huolehtia kämpästään kaks viikkoa. Ja koska mulla on syksyllä paljon enemmän koulua kun sillä, se saa hoitaa kaikki typerät kotityöt.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #771 : 22-08-2012, 20:58:59 »
Mä päivitin blogiani jossain vaiheessa kesällä ja sillä on käynyt viimeisen kuukauden aikana 4 ihmistä, joten aika turhaa kuvitella että joku niistä neljästä jättäisi jonkun kommentin.  ;D Luultavasti nekin on botteja.  ;D

Ketuttaa tämä flunssa. Pää on kuin tonni lyijyä, silmät ihan kauheat, nenä on räjähtämispisteessä, ei pysty hengittämään kun ei osaa suun kautta, nenän sisältö uhkaa valahtaa housuille, lihaksia särkee.  ;D

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #772 : 23-08-2012, 08:36:49 »
Saanko mä nyt perustaa tänne semmosen Blogi -keskustelun jossa voidaan miettiä bloggaamisen syntyjä syviä ja jakaa osoitteita. Voidaan sitte kaikki lukea toistemme blogeja :'DD

Blaah, pitäis pakata. Koko kesä matkalaukkuun.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #773 : 23-08-2012, 09:09:21 »
Paras juttu minkä eilen havaitsin, oli se että mun blogiin oli joku onneton päätynyt googlettamalla Jouni Niemisen blogia. ;D Jouni Nieminen on siis Helsingin Sanomien NHL-bloggari.  ;D

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #774 : 23-08-2012, 09:56:11 »
Miten ihmeessä mulla voi olla näin paljon tavaraa täällä?
Valtava matkalaukku, 4 muovikassia, kameralaukku, läppärilaukku, yks kangaskassi, maalauslaatikko, olkalaukku, kahvinkeitin... 
Onneks ei tarvitte junalla lähteä muuttamaan, vaan pääsen karavaanikyydillä koti.  ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #775 : 24-08-2012, 11:11:25 »
Paras juttu minkä eilen havaitsin, oli se että mun blogiin oli joku onneton päätynyt googlettamalla Jouni Niemisen blogia. ;D Jouni Nieminen on siis Helsingin Sanomien NHL-bloggari.  ;D
Mitä blogia ja mitä se sanoi? Pitääkö munkin kokeilla googlettamalla Jouni Niemistä?  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #776 : 24-08-2012, 13:44:23 »
Ketuttaa. Flunssa uhkaa iskeä, eikä nyt olisi aikaa tai varaa sairastaa. Ei taho!  :(


zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #777 : 24-08-2012, 14:04:44 »
Ketuttaa. Flunssa uhkaa iskeä, eikä nyt olisi aikaa tai varaa sairastaa. Ei taho!  :(
Toivottavasti ei tuu tämä flunssa, joka on pitänyt mut vuodepotilaana koko viikon. Tämä on joku suoraan hemmetistä peräisin oleva mutanttivirus. Kaikki mahdolliset influenssan oireet ja siihen lisäksi pahoinvointi, huimaus ja näköhäiriöt.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #778 : 24-08-2012, 14:54:12 »
En tiedä mikä tämä on, eikä hirveästi kiinnostaisi tutustuakaan lähemmin. Pää ja kurkku ovat kipeät ja olen veltto kuin keitetty spagetti.


zilah

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #779 : 24-08-2012, 15:27:09 »
Vaatekaapin siivous on ihan saatanasta. Ihan oikeesti.

Päätin ennen kesää, että siivoan ja karsin sieltä käyttämättömät vaatteet heti kun kotiudun. Eli tämän viikonlopun homma siis.
Vaatekaappini (tai siis ne kolme) on täynnä kaiken maailman rättejä ja rääsyjä, joita olen raahannut jopa muutosta toiseen mukana, kun en ole jaksanut karsia. No nyt otin urakan alle, ja graah.
Masentaa sovitella ja miettiä mitä heittää pois, kun tajusin lihoneeni valtaosan vaatteiden hankkimisen jälkeen jotakuinkin kymmenen kiloa. Ihan totta, tsekkasin vaa'alta.  >:(

Ja valtaosa sinänsä kivoista vaatteista joita olen joskus itse tehnyt, on niin huonosti ommeltu etten kehtaa laittaa niitä päälle. Mutta toisaalta tunnesyistä ei haluaisi luopuakaan, mutta pakko tehdä noille kaapeille jotain. Ne pursuaa yli äyräidensä, ovat täynnä käyttämättömiä vaatteita ja muoviset henkaritkin notkuvat painon alla.  ;D

Taidanpa sponsoroida Pelastusameijjan kirppistä muutamalla jätesäkillisellä...

// Project wardrobe suoritettu!
« Viimeksi muokattu: 24-08-2012, 19:56:21 kirjoittanut Chuuko »
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.