Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248383 kertaa)

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #795 : 27-08-2012, 08:00:33 »
Kun kurkkaa ulos ikkunasta, tuohon on aika helppo samaistua. Tykkään kyllä sateesta ja tuntuu kivalta lähteä pyöräilemään sinne, mutta kastuminen tai tarkemmin ottaen märillä vaatteilla sisällä olo turhan paljoa houkuta. Ja lisäksi mun matkani ei ole neljä kilsaa, vaan kymmenen  :-\ Hihhih, kaverilla on sadeviitta ja se on kyllä aika kätevä, jos joskus pitää hommata uus sadetakki niin tahdon sellasen! Mahtuu alle pari kaveriakin ja laukku

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #796 : 27-08-2012, 09:51:58 »
Aamuja, jolloin ei olisi pitänyt nousta edes sängystä. Jätin lompakon jonnekin, jes!!! En saa ruokaa tai kahvia koko päivänä!!! Jes!!! Taidan lähteä takaisin kotiin ja heittäytyä sairaaksi ja vetää peiton korviin ja olla nousematta koko hemmetin viikkoon ylös!!! Eilen oli masentavaa, tänään on vielä masentavampaa! Jes, loistava maanantai ja viikon aloitus. :P 

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #797 : 27-08-2012, 10:55:48 »
Katoppa meijän luokan tunnit ja käy Kuskin luona kysymässä, josko se vippais sulle vähän. Mä voin laittaa sille rahaa takas ja voit sit maksaa mulle kun jaksat :)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #798 : 27-08-2012, 11:10:40 »
No onni onnettomuudessa on se, että meillä on jotkut yhteishengenkohottajaiset puolelta päivin ja mä aion skipata ne, koska mua niin ei kiinnosta kohottaa mitään henkeä kenenkään kanssa ilman lompakkoa ja kauheassa ketutuksessa.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #799 : 27-08-2012, 11:35:45 »
Liz: LOL ;D


Sit Nappelille:

Sun pitää hankkia uusia kavereita. Ilmeisesti sellaisia, joilla on varaa johonkin pirun maksukanaviin. ;D
...tai jotka hakee niitä jaksoja ei-niin-laillisia keinoja käyttäen ;)


Mulla kuivui aikanaan Housen kattominen johonkin. Ehkä toistoon. Ehkä mä satuin katsomaan sitä just niillä kausilla, kun oli vaan case-after-case-after-case. Hassua, koska mä tykkään toistosta ja tykkään Lauriesta, joten vois kuvitella, että show olis mulle juuri otollinen ;D

Vikan kauden loppu kuulosti kyllä mageelta <3

Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #800 : 27-08-2012, 12:26:58 »
Mulla kuoli kiinnostus täsmälleen samaan plus, että en jaksanut Houseakaan. Sarjasta puuttui mielenkiintoiset hahmot, koska niitä oli täsmälleen kolme, joista kaksi vielä niin pienessä roolissa yleensä, että ei vaan jaksanut enää katsoa. Mua kiinnosti kyllä ne sairaustapaukset jonkin verran.  ;D Mä itse asiassa odotin just jotain sellaista, mihin tuo loppui, mutta se tuli ehkä noin kaksinkertaisen venytyksen jälkeen eikä mua jaksa edes ajatuksena enää innostaa, että ne sai sitten ilmeisesti puhallettua sarjaan jotain todellista draamaakin kaiken tyhjän jaarituksen jälkeen.  :P
« Viimeksi muokattu: 27-08-2012, 12:28:44 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #801 : 27-08-2012, 12:55:21 »
Mulla kuivui aikanaan Housen kattominen johonkin. Ehkä toistoon. Ehkä mä satuin katsomaan sitä just niillä kausilla, kun oli vaan case-after-case-after-case. Hassua, koska mä tykkään toistosta ja tykkään Lauriesta, joten vois kuvitella, että show olis mulle juuri otollinen ;D

Vikan kauden loppu kuulosti kyllä mageelta <3
Mää en oo seurannut Housea mitenkään aktiivisesti. Yleensäkin oon sarjojen suhteen sellainen on/off katselija ja harva sarja on saanut mut koukkuun sen vertaa, että jaksaisin muutaman jakson peräkkäin katsoa. Nyt oon kattonut tuon Housen viimeisen tuotantokauden lähes kokonaan ja mulla ei oo aavistustakaan, mitä on tapahtunut 4-7 kausien aikana, eikä sillä ole mulle edes mitään väliä. Loppu on joka tapauksessa loistava.

//On tämä aina niin suoraan hemmetistä, kun on ollut sairaana ja poissa töistä. Hommat kasautuu väkisin, kun kesken jääneille kukaan ei käytännössä voi mitään sillä aikaa tehdä, ellei sitten oo kyse monen viikon sairaslomasta, jolloin on pakko. Sitten kun tulee töihin, niin johan on niskassa vuoronperään kuka milloinkin. Alkaa olla kärsivällisyys koetuksella, varsinkin kun ei oo terveenä kunnolla vieläkään. prkl.
« Viimeksi muokattu: 27-08-2012, 15:17:33 kirjoittanut Nappeli »

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #802 : 27-08-2012, 15:44:42 »
Tulipa taas sydäntä lämmittävä muistutus siitä kuinka arvokas nuoren aikuisen työ/opiskelukyky valtiollemmeon.

Mun pitää kuulemma käydä pari kolme kuukautta sairaanhoitajalla ihan vaan todistaakseni että "osaan sitoutua avohoitoon" ja hoidontarve voidaan arvioida sitten EHKÄ pääsen terapiaan?

Käytännössä tää tarkoittaa sitä että saan noin kahden viikoin rampata 40 km päässä koulustani jutellakseni mukavia sairaanhoitajan kanssa vartin verran ajankohtina joihin mulla EI ole sanomista.

Parhaassa tapauksessa menetän joka kerta minimissään 2 tuntia muutenkin uhanalaista kouluaikaa JA ilmaisen lounaan.

Koulusairaanhoito ei auta mua asiassa koska en oo kirjoilla koulukunnassani.

Hyvä. Revin itteni piloille pysyäkseni koulussa mukana, miksailen iloisesti absinttia ja mielialalääkketä ja valehtelen sairaanhoitajalle silmät kirkkaina ei, en ole juonuut mitään, täysraittiita on oltu juu. Jos vaikka ehkä saisin terapiaa!

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #803 : 27-08-2012, 19:44:59 »
Mulle tulee tänään kaikki viestit näköjään jollain tuntien viiveellä, jos noi lähetysajat pitää paikkansa tai ne on Suomen aikaa. Räkää tulee myös nenästä varsin kiitettävä määrä. :P

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #804 : 27-08-2012, 20:28:14 »
varsinkin kun ei oo terveenä kunnolla vieläkään. prkl.
Elä mee sairaana töihin?


Liz, mulla kans tapahtui jotain, yhtäkkiä näkyi uusina viesteinä joku ehkä kolme vanhaa, jotka olin jo lukenut...
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #805 : 27-08-2012, 21:19:29 »
varsinkin kun ei oo terveenä kunnolla vieläkään. prkl.
Elä mee sairaana töihin?
Ei anna tohtori lentsun takia viikkoa enempää sairaslomaa. Ihmeitten aika ja rasti seinään, että viikon sain parannella.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #806 : 27-08-2012, 21:35:09 »
Höh, oisit menny uuvestaan ja sanonut ettei oo vielä parantunut :F
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #807 : 27-08-2012, 22:06:50 »
Mulla on jo pitkään ollut se ongelma, ettei ketään mun kaveria tunnu kiinnostavan samat asiat kuin mua.
Joo ei oo ollut mullakaan sellasia kavereita, joita samat asiat kiinnostaisi. Olen ajatellut sen niin, että mitäs olen näin outo :( Mulla oli yks miespuolinen kaveri, jota tuntui kiinnostavan tosi moni asia kun muakin ja olisin mielelläni aikaa viettänyt paljon paljon hänen kanssaan, mutta hän ei sitten osaa olla oikeen vaan kaveria tyttöjen kanssa.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #808 : 28-08-2012, 07:33:47 »
Ketään munkaan kaveria ei koskaan kiinnosta samat asiat kuin mua tai jos kiinnostaa, ne on kiinnostuneet niistä asioista jotenkin eri tavalla tai vaikkapa RPF:ssä eri henkilöistä ja eri parituksista, mutta jotenkin mä en myöskään oikeastaan jaa kenenkään kanssa sitä mikä mua kulloinkin kiinnostaa, koska mä jo oletan ettei ketään kiinnosta eikä mua kiinnosta alkaa edes jakamaan. Esimerkiksi kun lukee hyvän kirjan niin olisi siitä ensin ihan hemmetin paljon halua höpöttää jonkun kanssa, mutta kun tietää jo valmiiksi ettei ketään kiinnostaa tai että kukaan ei ole lukenut, niin ei sitä ala höpöttää kenellekään ja sitten se jo unohtuu ja voi siirtyä taas eteenpäin seuraavan asian pariin. Tai voi hihitellä itsekseen tai kehitellä vaikka mitä. Toisten ihmisten kanssa jakaminen vaan pilaa koko jutun yleensä, kun huomaa että on joukossakin ihan yksin ajatustensa kanssa. Se on vielä yksinäisempää kuin olla oikeasti yksin. HP:ssäkin oli lopulta aika ärsyttävää ja masentavaa todeta, että konsensus oli aina ihan jotain muuta kuin mitä itse ajatteli niin hahmojen kuin kaiken muunkin suhteen. Ehkä tämä itsellä pitäminen on luonnollinen jatke siitä havainnosta, ettei kukaan kuitenkaan jaa samalla tavalla niin miksi ylipäätään jakaa kenenkään kanssa omia yksityisiä ajatuksiaan tai jotain mikä on itseä koskettanut. :P Ei se kuitenkaan kosketa ketään muuta samalla tavalla ja sitten vaan tulee surkea olo. Parempi puhua ihmisten kanssa vaan linjalla hyvää päivää ja kirvesvartta tai antaa muiden puhua omista ajatuksistaan ja ihkutuksistaan ja pitää omat ihkutuksensa vaan ihan itsellään ja varjella, ettei kukaan ymmärtämätön tuhoa niitä, koska lopultakin asioiden voima on enemmän omassa päässä kuin sosiaalisessa tekemisisessä. Ainakin siis sen myötä, kun on oppinut etteivät ihmiset kumminkaan jaa juuri sitä kokemusta, joka itselle vahvimmin päähän jää. Eri asia niillä ihmisillä, jotka löytää kaltaisiaan ihmisiä ja pystyy jakamaan keskenään juuri sen olennaisen. Silloinhan se innostaa. Itselle se on sen verran harvinaista, että olen päätynyt vaikenemaan sisäisistä ihkutuksistani ja muista fiktiivisyyteen liittyvistä tunnetiloista niin pitkälle kuin mahdollista ja puhua niistä ääneen vain tosi yleisellä tasolla.

//LOL ilmankos sitä on yksinäinen tuntu, kun ei edes voi puhua kenenkään kanssa olennaisuuksista ja small talk taas on ihan suolenmutkasta, mutta kyllä sekin riittää aika pitkälle, että muut puhuu ja innostuu ja itse on kuin perseeseen ammuttu karhu. ;D Mutta toisaalta nykyisin sitä ei enimmäkseen jaksa edes innostua puolittain toisten innostuksesta, joten kai se sitten kostautuu, että kun ei jaa omia innostuksiaan ei jaksa osallistua enää myöskään toisten innostuksiin. Kaikesta kommunikaatiosta on tullut vähän niin kuin pelkkää pakkopullaa, josta puuttuu kaikki intohimo ja innostus :P.
« Viimeksi muokattu: 28-08-2012, 08:58:06 kirjoittanut Lizlego »

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #809 : 28-08-2012, 21:18:19 »
Mulla ei aika riitä yhtään mihinkään, ja se ärsyttää. Itse oon kalenterini buukannut täyteen, ja ihan on omaa tyhmyyttä kun polvi tuntuu ottavan takapakkia, mutta ärsyttää se silti. Musta tuntuu, että fysioterapia ei auta, enkä luota tohon polveen lainkaan - se muljuu ja naksuu jatkuvasti kävellessä. Pardon my language, mutta vituttaa ihan hulluna kun suunta näyttäisi kulkevan nyt sinne helvetin leikkausjonoon sittenkin. >:( :(
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.