Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248423 kertaa)

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #840 : 11-10-2012, 21:34:40 »
Tällä nimenomaisella hetkellä ketuttaa pahemman kerran se, että en osaa käyttää tietokonetta muuten kuin silloin kun se toimii. Tahtoisin katsoa netistä videota, mutta joka kerta "liitännäinen Adobe Flash" kaatuu ja siihen se katsominen sitten jää. Olen kyllä onnistunut sen lataamaan koneelle netistä (varmaan kymmenen kertaa), mutta ikinä se ei lataa sitä loppuun. Nytkin se sanoo "ei voi purkaa metatiedostoa pakkauksesta". Kai sen nyt pitäisi itsensä osata purkaa, jos se on sitä varten tehty. :( Tyhmä tietokone ja tyhmä ohjelma! Turhauttaa, kun ei tiedä mitä tehdä silloin kun nuo hölmöt ohjelmat eivät toimi niin kuin niiden pitäisi. Jos jollakulla on vinkkejä, ne otetaan kiitollisena vastaan.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #841 : 14-10-2012, 21:06:11 »
Voi vehnä, niin mun tuuria! Tunnollinen opiskelija jättää sairastelut syyslomalle - niimpä niin... >:( Ehdin just perjantaina ihmetellä miten en ole tullut kipeeksi vieläkään, vaikka kaikki muut meidän luokalta on raahautuneet enemmän tai vähemmän flunssaisina kouluun.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #842 : 17-10-2012, 07:42:39 »
Kävin eilen uusimassa jäykkäkouristus- ja kurkkumätärokotteen.

Mitään ulkoista reaktiota ei käsivarressa näkynyt eilen eikä tänään, mutta ai saamari tätä kipua! Käsivarsi kyynerpäästä olkapäähän on mielettömän arka liikutukselle, olo on ihan vammanen kun en saa itse puettua päälle kunnolla kun käsi ei kestä liikuttelua saatika pään yli nostoa tjsp. Onneksi on sentäs kyseessä vasen käsi, etten ihan toimintakyvytön näin oikeakätisenä ole. Mutta argh, heräsin jokusen kerran yöllä särkyyn ja pakotukseen, kun kaikki käden liikuttaminen  ja lähes kaikki asennot sattuivat.

Ei mulla edellinen rokote aiheuttanut tämmöstä kipuilua. Onko tää nyt ihan rokotekohtanen, vai onko terkkari myrkyttäny mut...
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #843 : 17-10-2012, 09:17:27 »
Ei mulla edellinen rokote aiheuttanut tämmöstä kipuilua. Onko tää nyt ihan rokotekohtanen, vai onko terkkari myrkyttäny mut...
Mulle kävi samoin kun viimeksi otin jäykkäkouristusrokotteen. En ainakaan muista että mulla olis koskaan sitä ennen tullut mitään sivuvaikutuksia mistään rokotteesta. Mulla oli toinen puoli hartiasta ja käsivarsi ihan jumissa koko seuraavan päivänkin, mutta sitten alkoi helpottaa.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #844 : 17-10-2012, 14:17:41 »
Mä olen menettänyt luottoni ihmisiin. Oon uskonut ehkä liiankin helposti ihmisiin, mutta nyt täytyy todeta Picardin <3 sanoin: this far, no further.

Huoh. Vielä huominen ja sitten alkais loma. Nään päiväunia siitä jo nyt \o/
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #845 : 17-10-2012, 14:29:55 »
Kiva kun te Chuuko ja Nappeli pelottelette siellä - mun pitäs nimittäin hakea mahdollisimman nopiaan vanhentuneet rokotteet terkkarilta, ja jäykkäkouristus on ainakin sellainen, minkä tiedän mua siellä odottelevan. En myöskään ole neulojen ylin ystävä (nimimerkillä pyörryin verikokeissa ja lyön reaktiona hoitajia kun ne lähestyy neulan kanssa ::)...), joten apua-apua-apua.

Bbuttis, älä ny kaikkiin ihmisiin luottoasi menetä! Tsemppiä! <3

Näin koko yön unta siitä, että olin yksin kummilasteni kanssa mökissä keskellä metsää, ja sitä ympäröi suuri susilauma, jotka vaan odotti milloin iskeä, etsi sitä heikkoa kohtaa miten ne pääsisivät sisälle. Kun siinä unessa aamu viimein sarasti, otin kummilapset syliin ja lähdettiin järvelle, jossa sitten kirkkaassa auringonpaisteessa muksut uivat ja minä pidin vahtia petojen varalta. Yht'äkkiä tuli luonnottoman hiljaista, ja mulla nousi iho kananlihalle. Siinä rantaheinikossa rasahti jokin, ja tajusin sen olevan leopardi... Multa pitää ilmeisesti kieltää Animal Planetin katsominenkin, huoh.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #846 : 17-10-2012, 14:46:29 »
malla, otan osaa. Mun jäykkäkouristusrokotus olisi pitänyt uusia 1997 enkä ole vieläkään käynyt uusimassa. Ei ole vanhentunut kuin 15 vuotta sitten. Varmasti jostain utopistisesta syystä vielä saan jäykkäkouristuksen ennen kuin saan vahvistusrokotuksen hankittua.

Mä sain tänään kahtena sairaalalappuja, kahdessa kirjekuoressa samat paperit.  ;D Miten mä voin muistaa että mulla on aika polille joulukuussa? :P

Bbuttis, miksi sä menet uskon ihmisiin just nyt?

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #847 : 17-10-2012, 14:59:33 »
Liz, mulla ei ole harmainta aavistustakaan milloin mikäkin mun rokotuksista on vanhentunut, enkä varmaan menisi itse lainkaan uusimaan niitä, ellei koulu velvoittaisi sitä. x) Haha, luulisi ainakin sitten muistavan varatun ajan kun tulee tuplana tieto siitä. :D
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #848 : 17-10-2012, 15:16:20 »
lyön reaktiona hoitajia kun ne lähestyy neulan kanssa ::)
Anteeksi, mutta repesin x)

Liz, oliko toi kompa? :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #849 : 17-10-2012, 15:24:48 »
lyön reaktiona hoitajia kun ne lähestyy neulan kanssa ::)
Anteeksi, mutta repesin x)
Jostain syystä se ei koskaan naurata niitä hoitajia. x) Mulla varmaan lukee jotain jännää siellä tiedoissa, koska ne aina sanoo mulle kun tuun verikokeisiin tms, että istu sen vapaan kätesi päälle niin pysyt aloillasi tarvittavan ajan. ;D
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #850 : 17-10-2012, 15:35:21 »
Bbuttis, ei ollut kompa, mutta ainakin tuossa on kirjoitusvirhe. Piti lukea, että miksi menetit uskon ihmisiin just nyt.  ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #851 : 17-10-2012, 16:14:46 »
Bbuttis, miksi sä menet uskon ihmisiin just nyt?
Bbuttis, ei ollut kompa, mutta ainakin tuossa on kirjoitusvirhe. Piti lukea, että miksi menetit uskon ihmisiin just nyt.  ;D
Aamulla just radiossa aprikoivat pitääkö legenda kiihkeistä uskovaisnaisista paikkansa. Tuli vain mieleen tuosta, että Bbuttis menee uskon ihmisiin...  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #852 : 17-10-2012, 16:24:42 »
Onko noista kiihkeistä uskovaisnaisista jotain oikeaa tutkimustietoa olemassa? Olisi aika mielenkiintoinen aihe ainakin. Sitä paitsi kiihkouskovaisuuteen liittyy kiihkoa, joten ei se olisi edes mikään ihme.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #853 : 17-10-2012, 16:35:19 »
Nyt mä sain sen takas, ainakin Cas on taas mun jumala <3

(katoin neloskauden avausjakson uusiksi ;D )


Ja joo, uskovaisnaisia x)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #854 : 17-10-2012, 18:07:34 »
Sain juuri äsken puhuttelun kämppikseltäni alkoholinkäytöstäni... Syynä siis kun kerroin hänelle, että mulla oli ennen nukahtamisongelmia, mutta se on auttanut kun juon arkena pienen lasillisen punaviiniä illallisen kanssa. Loppuun tokaisi vielä, että:
"En tarkoita, että olisit alkoholisti, mutta hei kannattaisko vähän miettiä mitä teet itselles."
Vaati hyvää itsehillintää vastata vaan, että 'joo, pidetään mielessä', koska mun mielestäni hän oli todella epäkohtelias. En ees liiemmin erityisemmin rakasta punaviiniä, oon ottanut sen terveyssyistä vaan ruokavalioon ja se on nykyään ainoa alkoholijuoma, jota juon  >:(
Oliskohan tää joku kulttuurierojuttu? Itselle ei tulis kyllä mieleenkään alkaa arvostelemaan toisen alkoholinkäyttöä, ellei kyseessä ole joku läheinen. Tää ei ees ollut eka kerta, kun hän valitti aiheesta.

Toinen kämppis vihoittelee mulle, kun kerroin sille, että "Niin, tiedäthän, että noi tiskit kuuluu huuhdella pesuaineesta tiskaamisen jälkeen", koska arvoisa itsenäinen 23-vuotias ei tiennyt... Yritin vielä sanoa silleen varovaisesti, kun tuo ottaa itseensä kovin helposti.