Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248419 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1605 : 28-07-2014, 19:54:50 »
Mitä? Eikö se ole ihan selvä juttu että mitä parempaa musiikkia soitat, sitä paskemmin saat käyttäytyä ja toisinpäin?  ;D Ja onhan se nyt selvä että jos artisti on nevörhööd niin ei kiinnosta mut autas olla jos itseltä tultais viemään sähköt! Tämä on tätä nykyaikaa somessa.
« Viimeksi muokattu: 28-07-2014, 19:57:54 kirjoittanut Voldemort »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1606 : 28-07-2014, 20:23:57 »
Huhhei! No justiinsa näin.  >:(

Kyllä se on ihan tosi, että julkkiksissa, niin muusikoissa kuin monissa muissakin tätä kuspäisyyttä ilmenee. Tämä ilmiö on suurin syy miksi itse jätin ammattimuusikon hommat. Eniten siinä ketuttaa se, että monet kuvittelevat diivailun olevan liki perusedellytys onnistuneelle muusikonuralle, ja kyllä minullekin sanottiin useaan otteeseen, että olen liikaa muusikko ja liian vähän diiva. Voipa olla tottakin, mutta mieluummin sentään säilytän itsekunnioitukseni kun myyn sitä noin halvalla.

Jokainen tehköön sellaista musiikkia kuin haluaa. Minusta jokaisella on yhtäläinen oikeus toteuttaa itseään taiteen keinoin niin halutessaan. Ja tuo festarijuttu nyt on muutenkin törkeä. Itsehän järjestäjät pyysivät tuon Mustan Barbaarin esiintymään, niin että olisivat vallan mainiosti voineet kieltäytyä. Jos taas herra Mustaine olisi lopettanut keikan kiukutellessaan, niin siitä vaan asianajajat kehiin sopimusrikon vuoksi... Joku roti se diivoillakin pitäisi olla.


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1607 : 30-07-2014, 11:01:16 »
Joo, Qstockin mogahan tämä on. Mutta jospa oppia ikä kaikki?

Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1608 : 30-07-2014, 11:28:52 »
Joo, Qstockin mogahan tämä on. Mutta jospa oppia ikä kaikki?

En kyllä tätä usko ennen kuin näen. Tämä sama käsitys on vallinnut näissä piireissä vuodesta kivi ja keppi, eikä yksittäinen tapaus sitä horjuta mihinkään suuntaan. Ja toisaalta, miksi horjuttaisikaan, kun kaikki fanit seuraavat määkivänä lammaslaumana perässä, teki Mustaine sitten mitä tahansa.  >:(



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1609 : 30-07-2014, 11:56:59 »
Ei tuosta kukaan mitään opi. Järjestäjän kommentti oli suoraan sellainen, että näitä nyt sattuu eli ei ollut ensimmäinen kerta niillekään eikä viimeinenkään, mutta isojen artistien tahdon ja pillin mukaan on tanssittava. Järjestäjän kommentista tuli kyllä vahvasti mieleen, että järjestäjä on tiennyt, ettei Megadeth soita samaan aikaan jonkun toisen keikan kanssa. Ovat ottaneet tietoisen riskin, jonka kärsijäksi joutui Musta Barbaari ja se osa yleisöä, joka oli tullut sen takia, mutta laskennallisestihan siinä on pienempi riski kuin siinä että Megadeth ottaa nokkiinsa ja jättää soittamatta.

Musta on ärsyttävää, että ihmiset voi sivuuttaa musiikkojen mulkkuuden toisia kohtaan niin helposti vain sillä perusteella, että tykkää musiikista. En itse menisi tunnetun mulkun keikalle ja jos ei ihmiset menisi sinne ja tuomitsisi muutenkin mulkkuuden osoitukset toisia kohtaan, ei nämä artistitkaan voisi olla mulkkuja, koska se vaikuttaisi niiden elinkeinoon. Siis hyvänen aika, mitä muutakin paskaa näihin liittyy kuten että Megadethillä se, että tarjoilulistaan ei voi sisältyä savukalaa, koska savukalan haju ällöttää. Tai yleisössä ei saa olla Metallica-paita päällä. Naurattaa myös herkkähipiäisyys yhdistettynä hevimusiikkiin. Aikamoinen imagokolaus, jos hevistarat on tuollaisia. ;D En kehtaisi olla hevari. ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1610 : 30-07-2014, 12:33:45 »
Ei tuosta kukaan mitään opi.

Musta on ärsyttävää, että ihmiset voi sivuuttaa musiikkojen mulkkuuden toisia kohtaan niin helposti vain sillä perusteella, että tykkää musiikista. En itse menisi tunnetun mulkun keikalle ja jos ei ihmiset menisi sinne ja tuomitsisi muutenkin mulkkuuden osoitukset toisia kohtaan, ei nämä artistitkaan voisi olla mulkkuja, koska se vaikuttaisi niiden elinkeinoon.

Nimenomaan näinhän se tulee menemään. Ketuttaa kyllä kuin pientä eläintä, mutta minkäpä tälle voi. No sen verran tosiaan voi, että itsekin kierrän kaukaa kaikki diivat, joiden ego on isompi kuin se musiikillinen osaaminen... Vaikkei ehkä minun rahani menetys merkkaa paljoakaan, niin jos jossain vaiheessa joku muukin havahtuu tekemään saman, niin se saattaa jo alkaa vaikuttaa.

Toiveajatteluahan tämä tietysti on, mutta toivossa on hyvä elää.  ::)



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1611 : 30-07-2014, 14:22:27 »
Ketutuksesta ja mulkuista tulee mieleen toinenkin vakio ärsytyksen aihe. Elitismi, joka on kovin valikoivaa sen suhteen, että mikä on sitten sitä eliittiä. Kun itse on vaikea nähdä suuria ansioita esimerkiksi teksteissä, jotka on pelkkää provosoivaa länkytystä ja sitten annetaan ymmärtää, että näistä pitäisi ottaa mallia, koska ne saa huomiota, niin menee sormi pikkaisen suuhun, kun toisaalta koko ajan muka vaaditaan laatua ja analyysiä. Kertoisiko joku mitä laatua on tyhjänpäiväisessä provossa, josta analyysi oikeasti puuttuu kokonaan? Se on hauskaa, kun ihmiset ei voi myöntää ääneen faktoja eli sitä, että laadun määrittää näillä elitisteilläkin todellisuudessa huomio, mutta eihän sellaista voi tunnustaa, jos ollaan itsensä vakavasti ottava foorumi. ;D Paheksutaan heikkotasoisia foorumeita, mutta todellisuudessa halutaan itse se huomio, minkä ne saa, joten kehitytään kohti sitä samaa ja yritetään pettää itseä sillä, että se onkin laadukasta, kun me tehdään se. ;D Samaa paskaa se on vaikka sen tekisi itse. ;D

//Sinänsä naurattaa kyllä, että mua nykyisellään häiritsee pelkkä provo. Kaiken järjen ja menneisyyden mukaan sen pitäisi olla mun leipälaji ja sellainen, mistä mä tykkään. Ehkä se häiritsee, kun muut tekee sitä? ;D Tai sitten sitä on vaan tullut vanhaksi, kun oikeasti etsii netistäkin enemmän jotain missä on järkeä kuin jotain, mikä vaan pyrkii vetoamaan tunteisiin sisältämättä oikeasti mitään oikeaa asiaa.
« Viimeksi muokattu: 30-07-2014, 14:25:54 kirjoittanut Voldemort »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1612 : 30-07-2014, 15:50:37 »
Paheksutaan heikkotasoisia foorumeita, mutta todellisuudessa halutaan itse se huomio, minkä ne saa, joten kehitytään kohti sitä samaa ja yritetään pettää itseä sillä, että se onkin laadukasta, kun me tehdään se. ;D Samaa paskaa se on vaikka sen tekisi itse. ;D
Musta tuo on just klassisesti sitä, että kun keisari on ilman vaatteita, se on hillittömän hienoa ja suurta. Sitten lammaslauma määkii ja ylistää keisaria kelteisillään ja vakuuttelee toisilleen kuinka ainutlaatuinen sen asu on, vaikka asua ei edes ole.
//Sinänsä naurattaa kyllä, että mua nykyisellään häiritsee pelkkä provo. Kaiken järjen ja menneisyyden mukaan sen pitäisi olla mun leipälaji ja sellainen, mistä mä tykkään. Ehkä se häiritsee, kun muut tekee sitä? ;D Tai sitten sitä on vaan tullut vanhaksi, kun oikeasti etsii netistäkin enemmän jotain missä on järkeä kuin jotain, mikä vaan pyrkii vetoamaan tunteisiin sisältämättä oikeasti mitään oikeaa asiaa.
Musta tuntuu, että sua ei ärsytä tuossa se provo, vaan just se, että iso osa ihmisistä väittää sitä muuksi kuin mitä se on, eli hienoksi ja paremmaksi, vaikka se on pelkkä "alaston keisari", eli siinä ei ole oikeasti mitään hienoa sisältöä.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1613 : 01-08-2014, 09:33:47 »
Voipi olla, mutta edes keisari ilman vaatteita ei ole yhtä ärsyttävä kuin Kokoomuksen suosion kasvu! Millä ne oikein jyllää, kun niiden keulakuvakin aiheuttaa kauhistusta ja karmii selkäpiitä? :o :o :o :o

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1614 : 01-08-2014, 22:33:18 »
Kylläpä multa niin onnistuu. Eilen autotohtorin lopputulemaodotukset vaikuttivat melko hyviltä, mutta tänään ilmenikin, että pienehkö sivuttaistömäys onkin saanut aikaan vakavia sisäisiä vammoja ja tässä tapauksessa no can do. Ei ees lainkaan peltivaurioita, vääntynyt runko vaan. Töissä on muutenkin niin raskasta, että liki kymmenen kilsaa pyörällä eestaas päivässä on liikaa varmaan jo ennen ens viikon puoliväliä. Voi että pitää olla tollo..
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1615 : 03-08-2014, 14:07:39 »
^ No mut edelleen: tärkeintä, että sulle ei tullut sisäisiä vammoja eikä runko vääntynyt <3 koska pelti on halpaa ihmishenkeen verrattuna. Vituttaahan se silti, uskon kyllä.... :E

Mut virheitä sattuu, ei me koneita olla me ihmiset :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1616 : 06-08-2014, 16:43:51 »
Tiedatteko mika ketuttaa? Mun mummu! Mummu lahentelee seitsemankymmenen puolta valia ja siita tulee vuosi vuodelta vaan karttyisempi ja ilkeampi. Kuskasin viime kesana mummua jos johonkin mokkireissuille sun muuta, kun han valitti kaupungin kesasta niin eiko koko matkat saanut kuulla siita, mika minussa ja jokaisessa muussa sukulaisessa on vikana.  Jos laitan kortin, on kiva kun edes joskus muistan, sahkoposteihin vastataan kahden viikon viiveilla valitellen, etta kunnen koskaan pida yhteytta.  >:( >:( >:(

Kylläpä multa niin onnistuu. Eilen autotohtorin lopputulemaodotukset vaikuttivat melko hyviltä, mutta tänään ilmenikin, että pienehkö sivuttaistömäys onkin saanut aikaan vakavia sisäisiä vammoja ja tässä tapauksessa no can do. Ei ees lainkaan peltivaurioita, vääntynyt runko vaan. Töissä on muutenkin niin raskasta, että liki kymmenen kilsaa pyörällä eestaas päivässä on liikaa varmaan jo ennen ens viikon puoliväliä. Voi että pitää olla tollo..
Varmaan harmittaa, mut hei jossakin vaiheessa elamaa jotain tollaista kuitenkin tapahtuu :/ Itse onnistuin tuhoamaan aitini volvon sisuskalut 19-vuotiaana...

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1617 : 06-08-2014, 17:31:48 »
Voi että Lavande! Tuollaiset ihmiset ovat lähipiirissä todella raskaita. Tiedän sen varsin mainiosti, koska oma äitini on juuri tuollainen, plus että hän on alkoholisti. Se on sellainen yhdistelmä, josta on parempi pysyä kaukana. En enää jaksa tuntea syyllisyyttä etäisistä väleistämme, sillä ei kenelläkään ole velvollisuutta alistua kenenkään likasangoksi. Ei, vaikka kyseessä olisi oma (iso)äiti.


zilah

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1618 : 10-08-2014, 11:09:53 »
Niin paljon tekemistä ja aivan liian vähän aikaa! Saiskos vuorokauteen pari ekstratuntia pelkästään ompelujutuille? Viime viikolla väänsin hiki hatussa keskiaikapukua, että sain tämän aikaiseksi ennen tapahtumaa. Nyt pitäisi pikavauhtia vääntää kaksi bodyä asiakkaalle ennen kuin lähden lomalle. Toinen on jo onneksi valmis. Viime marraskuussa aloitettu villakangastakki asiakkaalle on edelleen kesken, jos vaikka ennen lumia.... Ja kaappi pursuaa kankaita mistä olisi kiva tehdä itselle sekä kummitytölle juttuja, vaan mistä revit ajan kun kohta alkaa koulu ja puvustusprojekti ja kaikkea. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1619 : 25-08-2014, 08:32:13 »
Muuttaminen on aika raskasta puuhaa ja Hongkongissa on kuuma! Ruokaakaan ei ole, niin ei kauhean lujaa mene! Onneksi pitkä matka on kuitenkin ohi!