Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248205 kertaa)

Sarelon

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #105 : 12-02-2010, 00:32:57 »
Jaa-a. Pitäiskö tästä valittaa Finin ylläpidolle? Esim. Ilelle? Koska mun mielestä on todellakin enemmän kuin vähän naurettavaa, että muka ei saisi postata paljon jos on paljon postattavaa - ja huomautella asiasta, josta ei sanota säännöissä yhtikäs mitään suuntaan eikä toiseen. Ja todellakin tuo, että huomautellaanko samalla tavalla muka niille, jotka nostelevat omia fikkejään jatkuvasti vastaamalla kommentteihin?

(Anteeksi muuten se toisen yksityisviestin lainaaminen. En ihan oikeasti vain tajunnut. Tiedän jatkossa.)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #106 : 12-02-2010, 00:37:17 »
Mielenkiintoista nähdä, oliko kyseessä Norsunluutornissa, tunnettu myös Finin ylläpidon osastona, keskusteltu juttu vai moden yksityinen huolestuminen käyttäjien liiallisesta aktiivisuudesta.


Hah, np Kom teatteri - Kansainvälinen (tämä pieni pala infoa suunnattu Gwynille :P)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #107 : 12-02-2010, 00:40:41 »
Pst. Keskustelua on näköjään myös täällä :)

Tai ei, en mä ihan niin draamakuningatar ole, mutta kunnon väittely tästä saattaa syntyä.

Mä voisin ollakin.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #108 : 12-02-2010, 10:31:59 »
No ohhoh! Minun pitää lukea uudestaan kunnolla tuo Finin keskustelu, koska juuri nyt minusta tuntuu, että olen pudonnut kärryiltä jo hyvän aikaa sitten. Okei, ymmärrän sinänsä, että jotakuta saattaa hieman ärsyttää, jos jokin osasto täyttyy jonkun käyttäjän vanhoista fikeistä, mutten usko, että se vaikuttaa muiden fikkien lukemiseen ainakaan negatiivisesti - vilkas osasto houkuttelee kai yleensä enemmän lukijoita. Ja jos etusivu on täynnä yhden kirjoittajan äskettäin postattuja fikkejä (tämä on varmasti tooooooodella yleinen ongelma!), niin tuskin jonkun muun kirjoittajan fikki jää lukematta siksi, että pitäisi kurkistaa toiselle sivulle, jos äskettäin postatut fikit vievät useamman sivun verran tilaa. Tai siis, minä en vaan ymmärrä tuota argumentaatiota. Sääntöjä foorumilla tietenkin pitää olla, mutta hei ihan oikeasti, sääntöjä siitä montako fikkiä päivässä saa postata? Onpas Finistä tullut byrokraattinen!  ::)

(Bbutt, jatka vaan samaan malliin sen musiikin suhteen! ^^)
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #109 : 12-02-2010, 10:55:07 »
Väärinkäsityksestä tuossa taisi lopultakin vain olla kyse. :) Se hyöty tästä tapauksesta muuten oli, että ficcien määrää per sivu korotettiin, mikä ainakin minusta on hyödyllinen uudistus. En tiedä miksei kukaan ole sitä aiemmin oivaltanut.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #110 : 12-02-2010, 12:03:20 »
No nyt on ainakin Finissä adminit jotka ottaa kantaa! Lueskelin suurella nautinnolla näitä finin kommentteja.  ;D
Harmi vain, jos tuo innokas mode nyt saa ihan liioitellusti paskaa niskaansa liiasta toimintatarmostaan...
« Viimeksi muokattu: 12-02-2010, 12:07:03 kirjoittanut Nappeli »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #111 : 12-02-2010, 12:27:48 »
Mullakin alkoi jo käydä Nevillaa sääliksi, kun vaikuttaa muuten fiksulta tyypiltä, että toivottavasti vaikkapa huomautuksella selviää. Yli-innokas ei ole parempi kuin epäinnokas, mutta aktiivisuus on pop ja mun henkkoht mielestä kohteliaisuus. Plussaa oli myös se, että tuli julkisesti sanomaan asiat tuonne topikkiin eikä piiloutunut Norsunluutornin kellareihin odottamaan kohun laskeutumista ;)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #112 : 12-02-2010, 13:28:56 »
Plussaa oli myös se, että tuli julkisesti sanomaan asiat tuonne topikkiin eikä piiloutunut Norsunluutornin kellareihin odottamaan kohun laskeutumista ;)
Tähän minäkin kiinnitin huomiota ja tämä kyllä saa kunnioitukseni. Virhearviointeja tulee jokaisen tehtyä ja sellaiseksi minä tuon syntyneen tilanteen tulkitsisin, mutta harva on valmis kantamaan niistä vastuun jälkeen päin.
« Viimeksi muokattu: 12-02-2010, 13:30:28 kirjoittanut Gwyneth »
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #113 : 12-02-2010, 13:46:45 »
Samoin ajattelin itsekin, ja adminosaston nopea reaktio kyllä ilahdutti todella. Juuri näin pitäisi ollakin. Tämä kyllä antaa toivoa siitä, että jatkossakin asiat hoituisivat, eikä tarvitsisi lähteä pois turhautuneena joko ylläpidon toimimattomuuteen tai toisaalta mielivaltaan. Katsoo nyt.


zilah

Poissa Storithiana

  • Brittiteenlitkijä
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
    • Give me a sign, I wanna believe
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #114 : 12-02-2010, 18:08:30 »
Hah. Tajusimpa juuri, että originaalini kaikki nuoret naishenkilöt ovat aivan totaalisen Mary Sueita. Ainakin musta ittestäni tuntuu siltä. Murr.

Ja miksi mua aina alkaa vituttaa silloin juuri kun mun pitäs olla hyvällä tuulella ja kohta olen lähdössä näkemään kavereita? Sais muutenkin tämä irl-elämä rauhoittua vähän, että saisin pidettyä hermoni ja järkeni kasassa.
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewellery,
which ever you prefer


ex-humph

Poissa riippakivi

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 13
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #115 : 12-02-2010, 18:30:04 »
Pälli.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #116 : 14-02-2010, 21:19:34 »
Kirjoitin ficin zilahin historiallisen romanttisen ficin pohjalta ja nojalta ja lopputulos on niin paska, etten voi todeta muuta kuin ylittäneeni itseni. Se on melkein joka kerta pienoinen järkytys, miten paskaa tekstistä voi tulla. Tällä kertaa oikeasi ketuttaa eikä niinkään huvita se, että failaa lahjakkaasti, mutta silti se kyllä ennen kaikkea huvittaa.  :D Ja mä halusin julkaista jotain ystävänpäivänä. :P

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #117 : 16-02-2010, 18:20:32 »
Ficcisi oli ehkä pari päivää myöhässä, mutta lopputulos on kaikkea muuta kuin paskaa. Se tässä on lohduttanutkin, kun Finissä seikkaileminen on saanut tänään ärsytykseni kiehahtamaan yli äyräidensä.

Jälleen kerran on puheenaiheena tämä paljon puhuttu kommentoimisen jalo taito, sekä se, mikä on rakentavaa kritiikkiä, mikä ei. Parin tyypin mielipiteet ottivat siinä määrin päähän, että kävin lataamassa täyslaidallisen useampaankin eri topiciin.

On se perkele, että ne käytöstavat voivat olla ihmisillä niin hakusessa.  >:(


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #118 : 17-02-2010, 11:45:50 »
Voi veetutus, että pitikin mennä lukemaan taas kommentointikeskustelua! Mikä ihme siinä on, että ihmiset eivät vaan ymmärrä sitä pointtia, vaikka sitä on kuinka yritetty korostaa?  :o Sen saatanan rakentavan palautteen voi antaa inhimillisesti! Pakkoko sitä on mennä toisten ficceihin vittuilemaan, jos ei tykkää ja sitten kiukutella siitä, että ficcari ei osaa ottaa rakentavaa vastaan, kun ei itse ole rakentavaa nähnytkään!? 

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #119 : 17-02-2010, 11:55:32 »
No sano muuta. Keittää yli kyllä pakostakin. Ja sitten vielä vingutaan, kun joku uskaltaa arvostella heidän tapaansa kommentoida. Mutta tämä on kyllä niitä asioita, josta jaksan väitellä vaikka maailman tappiin.


zilah