Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248193 kertaa)

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #120 : 17-02-2010, 13:52:41 »
Liz ja zilah, olette kyllä ihan oikealla asialla kommentoinnista kommentoidessanne. Nimim. myös työtön, jos vittuilen töissä...
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #121 : 18-02-2010, 09:19:39 »
Taas olympia-asiaa...  ::)
Mua niin ketuttaa, kun en saa kotonakaan hetken rauhaa, että sais fiilistellä Suomen tulevalla jääkiekon olympiavoitolla. Poika on piikkinä lihassa ja pelottelee venäjällä ja luettelee venäjän kaikki saakelinmoiset hyökkääjät ja sanoo, ettei suomella oo mitään mahdollisuutta. Saa kai siinä meikäläinen yrittää, että meillä on koko kisojen kovimmat maalivahdit ja meillä on Selänne ja Koivut ja Lehtinen ja Hagman ja niin edelleen ja niin edelleen. Nyt on jo kauhia pelko p...eessä, että venäjä se sitten meidät kaataakin. Ihan niin ku ei jo tarpeeksi pelottais kanada, niin nyt pitää pelätä sitte venäjääkin.  :D
Onneksi meillä on Jarkko Ruutu kanadaa vastaan. Saa ne körmyt nyt yrittää hakata Selännettä sairaalaan, kun Ruutu pistää ne istumaan jäähyllä jakuvalla syötöllä!  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #122 : 18-02-2010, 10:22:02 »
Mä taidan olla samaa mieltä sun poikasi kanssa.  ;D Objektiivisesti katsoen ne kyllä jyrää meitin materiaalillaan ja tasollaan, mutta onneksi pelejä ei pelata paperilla.  :D Ovetchkin on vaarallinen niin muille kuin itselleenkin, Saken sanoin.  ;D

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #123 : 18-02-2010, 12:04:01 »
Nappis, jaa että Venäjän pelko on siirtynyt jo seuraavalle sukupolvelle! Hih! Mitenhän poikasi olisi Neuvostoliiton punakonetta kommentoinut?

Minulla on ihmiskoe menossa. Johtuuko närästys stressistä vai ruokavaliosta? Nyt ei periaatteessa kai stressaa, joten herkutellaan sitten. Lautasella on mm. reipas kasa pekonia, rasvassa muhineita ruusukaaleja ja sipulia, sivuun vähän chilikurkkuja... ja tietysti jälkiruuaksi kahvia. Täytyy ottaa renniet mukaan töihin  :P
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #124 : 18-02-2010, 13:07:13 »
Nappis, jaa että Venäjän pelko on siirtynyt jo seuraavalle sukupolvelle! Hih! Mitenhän poikasi olisi Neuvostoliiton punakonetta kommentoinut?
Joo, Venäjän pelko on suomalaisten kansantauti.  :D
Itse asiassa koko keskustelu taisi lähteä siitä, kun minä muistelin kauhulla punakoneaikoja ja ilmeisesti en osoittanut tarpeeksi suurta kauhun sekaista kunnioitusta Venäjän nykyistä maajoukkuetta kohtaan.  ;D

"Vancouveriin saapuessaan Selänne on vain pisteen päässä olympialaisten kautta-aikojen piste-ennätyksestä. Kahdella lisäpisteellä hän nousee yksin tilaston kärkeen." Venäläisten niskaan Selänne, siinä jää Ovetshkinit kakkoseksi!! *uho-möykkä*  ;D ;D

Namnam, tuota Sulon annosta lukiessa tuli vesi kielelle! Ruokaa mullekin tuokaa, vatsani huokaa...  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #125 : 19-02-2010, 10:31:30 »
Millos ne ölymppiaaalaiset loppuu? Mulla ei oo mitään sitä vastaan, että porukka hehkuttaa omaa innostustaan, mutta aikataulusta ois kiva tietää sen verran, että osaa suhtautua paremmin. Vielä viikko? Kaksi?

Jaa, miksiköhän tämä on ketutusarkistossa :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #126 : 20-02-2010, 13:39:15 »
Millos ne ölymppiaaalaiset loppuu? Mulla ei oo mitään sitä vastaan, että porukka hehkuttaa omaa innostustaan, mutta aikataulusta ois kiva tietää sen verran, että osaa suhtautua paremmin. Vielä viikko? Kaksi?
Ei ne vielä, vastahan ne alkoi!  ;D

Ja vittu, kun vituttaa. Taas siis olympia-asiaa ja kuinkas muuten kuin lätkää...
Mä olen ollut koko päivän aivan Leijona-huumassa ja laskeskellut päässäni tilastoja kuinka suuret mahdollisuudet Suomella on jääkiekkokultaan ja hittosoikoon, kaikkien mun keräämien tietojen nojalla tämän aamun 5-0 pelin Saksaa vastaan olisi pitänyt kohottaa Suomi jo kaikkien silmissä yhdeksi ennakkosuosikeista. Sitten menin, onneton, lukemaan ihmisten kommentteja ylen sivuille ja reväytin pällini täysin. Mikä helvetti suomalaisia oikein vaivaa? Siellä porukka ihan tosissaan oli sitä mieltä, ettei meillä ole tarpeeksi hyvä joukkue, ettei meillä ole tarpeeksi kovia nimiä ja että isot jääkiekkomaat tulee ja pesee meidät täysin, ettei Selänteen piste-ennätyksellä ole mitään virkaa ja joutais koko äijä jo eläkkeelle ja että kaikki voitot tuli vain tuurilla ja että mitä tuota nyt vielä lohko-otteluista edes välittämään, että mahdollisesti päästään sijoitukselle 5.-8. koko olympialaisissa. Ei hemmetin hemmetti, mistä noita oikein sikiää? Varmaan nuo onnessaan sitten juhlii, jos joku Venäjä voittaa, että mitä me sanottiin, ei oo Suomella mahiksia. Onko ihmiset oikeesti noin sokeita? Onko ne joka maassa? Aatteleeko venäläisetkin, että mitä paskaa meidän Ovetshkinistä, kun Suomella on Selänne ja Ruudut ja Koivut ja Hagman, että ei meillä oo mitään mahkuja niitä vastaan? Tajuaako suomalaiset ollenkaan, että ihan samalla tavalla kuin meitä pelottaa muiden maiden huippupelaajat, nuo meidän ykköstykit herättää taatusti samaa kauhua muissa maissa? Pitääkö sen olla aina niin, ettei kukaan ole profeetta omalla maallaan.

Enhän minä fanaattinen ole, tai mitään, en suinkaan. :D

Ginger

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #127 : 20-02-2010, 19:00:47 »
Sitten menin, onneton, lukemaan ihmisten kommentteja ylen sivuille ja reväytin pällini täysin. Mikä helvetti suomalaisia oikein vaivaa? Siellä porukka ihan tosissaan oli sitä mieltä, ettei meillä ole tarpeeksi hyvä joukkue, ettei meillä ole tarpeeksi kovia nimiä ja että isot jääkiekkomaat tulee ja pesee meidät täysin, ettei Selänteen piste-ennätyksellä ole mitään virkaa ja joutais koko äijä jo eläkkeelle ja että kaikki voitot tuli vain tuurilla ja että mitä tuota nyt vielä lohko-otteluista edes välittämään, että mahdollisesti päästään sijoitukselle 5.-8. koko olympialaisissa. Ei hemmetin hemmetti, mistä noita oikein sikiää?
Sellaisia ne suomalaiset penkkipotut osaa olla. Itse flippasin eräällä palstalla, kun nämä "asiantuntijat" haukkuivat Janne Ahosta täydeksi nollaksi nelossijan jälkeen, kuin mies ei olisi koskaan elämässään saavuttanut mitään ja olympiakulta olisi ainut asia, joka hänet armahtaa.
Tuntuu, että nämä perunat dissaavat suomalaisia ihan vain sen takia, että kuulostaisivat "ammattimaisilta" (vertaa, vain negatiivinen palaute on rakentavaa). Kullasta ne menevät kuitenkin ihan samalla tavalla sekaisin kuin ne, jotka ovat uskoneet siihen alusta asti.
Minä en edes suostu katsomaan jääkiekkoa mieheni kanssa, mokoma alkaa aina aukomaan päätään siitä, että '95 oli säälikulta  :-X Hän hyvittää sitä inhoamalla Schlierenzaueria vielä enemmän mitä minä  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #128 : 20-02-2010, 19:06:05 »
En ole kyllä vastaavanlaajuiseen kotimaisten kiekkoilijoiden tai muidenkaan urheilijoiden dissaukseen kuin suomessa. Meillä on se mentaliteetti, että kaikki on parempaa muualla.  :P Mä en kyllä usko kultaan vieläkään, mutta en mä silti sano, että meidän joukkue on paska tai ettei meillä ole yhtään hyvää pelaajaa. Tunnen niiden suomalaisten, joiden täytyy dissata omaa joukkuettaan ja oman maansa pelaajia. lähinnä myötähäpeää, ärsytystä.  :P Jotenkin kuvaavaa on se, että muiden maiden keskuudessa Selänteen olympiasaavutusta arvostetaan, mutta suomalaiset itse keskenään omilla nettipalstoillamme eivät noteerata sitä mitenkään. Hävettävää kiekkoväeltä, mutta toivoa sopii että nettikeskustelijat ovat vaan niin tietämättömiä, perspektiiviä omaamattomia tolloja eivätkä edusta koko väestöä.

Poissa Kuolonsulka

  • Harvinaisen
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 92
    • Sielunsisarusten kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #129 : 20-02-2010, 20:24:18 »
Minä en tajua tätä!
 (Anteeksi capsin raiskaus)
MINÄ ONNISTUIN HUKKAAMAAN SORMUKSENI! Voi kiroilun syvin alho... Pakko mennä vielä tonkimaan taskulampun kanssa sitä tienpiennarta, mutta toivo on kyllä jo melko hiipunutta...
Naura, älä itke.
Ei Kuolema satu, se helpottaa.
Antaudu minulle, tiedä, että kuolet turvassa.
Älä ajattele hampaitani kaulallasi,
taivuta pääsi taaksepäin ja vedä viimeisen kerran henkeä.
Sulje silmäsi, et avaa niitä koskaan.

Poissa Guadaloupe

  • Susilapsi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 22
  • Kulkija hämärän rajamailta
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #130 : 22-02-2010, 14:47:36 »
Ketun ketun kettu tätä oloa. Hemmetin mahatauti.

Eikä Finikään toimi.
Ja sana, kun sitä aikansa imeskelee,
muuttuu maailmaksi, sielun kehdoksi,
taistelutantereeksi ja lopulta leposijaksi,
eikä lakkaa olemasta niin kuin ei koskaan alkanutkaan.
- Juice Leskinen

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #131 : 22-02-2010, 21:23:27 »
Voi Guadalupe, sitä taitaa olla tosiaan liikkeellä. Jos kiirus on enemmän suoliston puolella, kokeile mustaa teetä - se saattaa rauhoittaa vatsaa ja kovettaa. Ja niin ällöttävältä kuin se kuulostaakin, merisuola ja sokeri veden seassa saattaa helpottaa oloa myös oksennustaudissa. Tai kivennäisvesi. Ei mikään light, kunnon vissy. Eikä kannata seurata esimerkkiäni ja napsia angstiripuliin hiilitabletteja, huussissa kuului aina vain ahdistunut puffff ja voi sitä vessaharjaparkaa, kun tulos piti siivotakin...

Kun edes tietäis, mikä oikeastaan ketuttaa. Seuraavaa mielialaheilahdusta odotellessa.  :-X

// edit: tää löys ittelleen sopivan avan. Heh.
« Viimeksi muokattu: 22-02-2010, 21:42:46 kirjoittanut sulo »
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #132 : 23-02-2010, 17:16:38 »
Millos ne ölymppiaaalaiset loppuu? Mulla ei oo mitään sitä vastaan, että porukka hehkuttaa omaa innostustaan, mutta aikataulusta ois kiva tietää sen verran, että osaa suhtautua paremmin. Vielä viikko? Kaksi?

Jaa, miksiköhän tämä on ketutusarkistossa :P

Pakko tunnustaa, että alan olla samaa mieltä. Jokainen saa toki tykätä mistä haluaa, mutta minä en vaan kerta kaikkiaan jaksa katsoa urheilua telkkarista. Ei kiinnosta sitten pätkän vertaa. Odotan sitä päivää, kunnes tämä hulluus taas laantuu.


zilah

Poissa Guadaloupe

  • Susilapsi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 22
  • Kulkija hämärän rajamailta
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #133 : 23-02-2010, 17:23:46 »
Sulolle kiitos myötätunnosta, mutta ihan ylös asti tulee kaikki. Mitään ei pysty syömään, enkä pysty juomaan mitään hapollista. Ei auta kuin kärsiä. Vtut. Koulussakin olisi mielenkiintoisia kursseja nyt.
Ja sana, kun sitä aikansa imeskelee,
muuttuu maailmaksi, sielun kehdoksi,
taistelutantereeksi ja lopulta leposijaksi,
eikä lakkaa olemasta niin kuin ei koskaan alkanutkaan.
- Juice Leskinen

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #134 : 23-02-2010, 18:28:37 »
Ei pelkästään ketuta, vaan savu nousee korvista ja tekisi mieli paiskoa tavaroita.

Minä vihaan, halveksin ja haluaisin vetää vessanpöntöstä alas selkäänpuukottajat ja hyväksikäyttäjät, jotka tekeytyvät ystäviksi.  >:(



zilah