Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248217 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #135 : 24-02-2010, 09:18:54 »
Lainaus
Pakko tunnustaa, että alan olla samaa mieltä. Jokainen saa toki tykätä mistä haluaa, mutta minä en vaan kerta kaikkiaan jaksa katsoa urheilua telkkarista. Ei kiinnosta sitten pätkän vertaa. Odotan sitä päivää, kunnes tämä hulluus taas laantuu.

Mua ketuttaa ihmiset, jotka kettuuntuvat olympialaisista.  :P Ja täytyy sanoa, että nyt ketuttaa se, että pelkästään toi viesti yllä teki mulle sen fiiliksen, etten halua enää Fifiin laittaa mitään urheiluun liittyvää ja toisaalta mua ketuttaa pelkästään jo se! Siis mit vit? Annanko mä muutaman urheiluun nurjasti ja kettuuntuneesti suhtautuvan tappaa mun oman ilon? Ilmeisesti.  :P

// Vielä enemmän ketuttaa se, että tässä vaikuttaa selvästi kuka sanoo. Jos olisi random X henkilö, joka ei olisi aktiivinen täällä ja jota mä en tuntisi, en varmaan kiinnittäisi edes huomiota, mutta kun ei ole random X henkilö, se menee heti oman ihon alle. Toisaalta jos Fifi olisi isompi, sillä ei olisi edes väliä ketä ketuttaisi. Mua silti ketuttaa, että omissa ajatuksissanikaan Fifiin ei mahdu kaikki ja kaikkien ilot vaan toisten kettuuntumiset syö toisten ilot. Joka tapauksessa ketuttaa nyt koko homma.
« Viimeksi muokattu: 24-02-2010, 09:25:04 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #136 : 24-02-2010, 09:24:09 »
Olen pahoillani, Liz. Tarkoitus ei ollut kenenkään iloa pilata. Vaikka itseäni ketuttaa tuo urheiluhulluus, niin jokainen fanittakoon sitä niin paljon kuin tykkää. Ei se missään nimessä mene niin, ettei saisi fanittaa vain siitä pelosta että joku toinen ei pidäkään.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #137 : 24-02-2010, 09:27:12 »
Siinä se ongelma onkin, että se vaan on se tunne, että kun itse on innoissaan ja tajuaa, että muut ei ole, tuntuu ettei voi olla enää oma itsensä ja Fifissä tähän asti on tuntenut voivansa ihkuttaa ja hehkuttaa kaikkea mitä on halunnut, mutta nyt iski tavallaan se syyllisyys ja tuntuu, että pitää hakea joku toinen paikka olympiahulluudelle, koska vaikka mua innostaa, ei tunnu yhtään kivalta jakaa jotain sellaista, jonka tietää tursuavan toisten korvista.  :P

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #138 : 24-02-2010, 09:34:40 »
Älä nyt vaan minun kettuuntumisen takia moista mieti. Ihan oikeasti. Ei minulla toden puhuen ole mitään sitä vastaan, että hehkutetaan niistäkin asioista mitkä itseäni eivät niin kiinnostakaan. Ja luenhan minä satunnaisesti niitä urheilija-RPS:aakin ja pidän sitä viihdyttävänä. Samoin on ollut hauskakin seurata sinun ja Nappelin intoilua täällä FiFissä.

Kettuuntumiseni koskee pikemminkin sitä, että koko Suomi tuntuu olevan täysin pysähdyksissä ja jopa jotkut normaalit arkielämän toiminnot alkavat olla hankalia, kun kaikki vaan tölläävät urheilua. Olisi pitänyt minunkin vähän tarkemmin selittää, mikä tässä minun kohdaltani mättää. Niin kuin nyt se, että bändin pojat peruivat tärkeät treenit vain jonkun pahuksen random-ottelun tai kisan takia... ::)


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #139 : 24-02-2010, 12:21:35 »
Joo, kyllähän sen ymmärtää, että se ketuttaa, mutta mä ymmärrän myös niitä bändin poikia enemmän kuin hyvin. Mä tekisin kaikkeni, että saisin töllätä kisoja. Vähän niin kuin joku toinen tekee kaikkensa päästäkseen katsomaan suosikkiartistiaan ja niin edelleen. Mistä tuli mieleen, että vielä kerran mä hankkiudun paikan päälle. Olympialaiset on vaan kerran neljässä vuodessa... mutta sitten on MM-kisat ja muiden lajien MM-kisat ja kesäolympialaiset ja niin edelleen. Urheiluhullun arkea.  ;D Mä pidän itseäni maltillisena. Nukun jopa öinäni muutaman tunnit. Muut harrastukset on kyllä kohtuullisen jäissä eikä ehdi edes ficcejä lukea niin paljon kuin haluaisi.  ;D

Pointti koko aiemmassa viestissä oli se, että muiden ketutus jostain sellaisesta, joka itseä suuresti inspiroi ja josta elää, saa aikaan syyllisyydentunteen ikään kuin siinä omassa innostuksessa olisi jotain väärää ja huonoa ja sitten se oma innostus tahtoo lopahtaa tai sen työntää piiloon ja vaan lakkaa puhumasta siitä ja jakaa sitä vain niiden kanssa, joiden tietää olevan asiasta kiinnostuneita.

Tavallaan se sitten vääristää tilannetta, mutta toisaalta tulee aina ensin ainakin sellainen tunne, että mitä hittoa mä jaan asioita iloisena tietäen, että niitä ottaa vastaan ihmiset, joita ne vain ketuttavat tai joita ei voisi vähemmän kiinnostaa? Se tuntuu turhalta, varsinkin kun asiaan on osoittanut kiinnostusta vain ihminen, jonka kanssa voi puhua muutenkin. Toisaalta olisihan se mullakin oikeus hehkuttaa, mutta siitä hehkutuksesta vaan tosiaan menee se ilo. Mieluummin sitä tekee seurassa, joka jakaa sen ilon kuin seurassa, jolle asia on yhdentekevä tai vähintäänkin tasoa hohhoijaa.

Niin, musta kun on niin mukavaa, jos kaikki vaan tykkää, mutta eihän se ole realistista.  :P Nyt mä en halua edes postata tänne niitä RPS-ficcejä. Lol. Joo, onpa vakavaa, mutta pistän pelottavan fanaattisuuden piikkiin.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #140 : 24-02-2010, 12:49:41 »
Joo, no ei siinä mitään jos kisoja katsoo, mutta ketuttaa mennä huonosti treenanneena keikalle. Jos sitä voisikin kääntää koko elämän pois päältä näiden viikkojen ajaksi, mutta kun ei voi. Ja se on kyllä sanottava, että sinun hulluutesi on vielä järkevyyden rajoissa. Mutta nämä bändin pojat, plus muutamat yhteiset tuttavat sekoavat ihan totaalisesti joka kerran, kun on arvokisoja. Tämä ei siis koske pelkästään näitä.

Ja ei suoraan sanottuna kuulosta kovin terveeltä heidän omatkaan urheilutottumuksensa. Vai mitä sanot siitä, että päivästä menee 4-6 tuntia pelkkään omaan treeniin plus telkkarin tölläämiseen saman verran? Ja työssäkäyvistä ihmisistä on kyse. Jokainen toki käyttäköön aikansa miten haluaa, mutta kun joukossa on pienten lasten vanhempia niin se alkaa jo olla aika huolestuttava suuntaus.

Postaa nyt vaan ne ficcisi tänne. Ne ovat itse asiassa syy, ettei ketuta niin paljon kuin muuten ketuttaisi.


zilah

Ginger

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #141 : 24-02-2010, 15:25:20 »
Asiahan ei miulle kuulu, mutta pliiiiiiis Liz, postaa vaan niitä RPS-(urheillu)fikkejä tänne.

Itse olen sekaisin lympialaisista, mutta ymmärrän pointtisi, zilah, kun ajattelen jalkapalloa. En ole oikein koskaan ymmärtänyt sitä, iso kenttä ja pieni pallo, johon ei saa edes käsin koskea jos ei ole maalivahti. Aina joltain kanavalta tulee futista ja arvokisojen aikaan pitää vain opetella elämään ilman telkkaria... Eräskin jätkäpuolinen kaverini on uponnut niin syvälle futissuohon, että jos hänen pitää valita tenttiin tulon ja Barcan finaalipaikan ratkaisevan pelin katsomisen välillä, hän valitsee penkkiurheilun.

Ketuttaa median suhtautuminen urheilijoihin. Lyödään lisää lyötyä.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #142 : 24-02-2010, 15:34:14 »
... Eräskin jätkäpuolinen kaverini on uponnut niin syvälle futissuohon, että jos hänen pitää valita tenttiin tulon ja Barcan finaalipaikan ratkaisevan pelin katsomisen välillä, hän valitsee penkkiurheilun.

No tuota justiinsa tarkoitin. Ei urheilussa sinänsä mitään vikaa ole, mutta siinä vaiheessa ketuttaa, kun penkkiurheilu saa pakkomielteenomaisia piirteitä. Se on kuitenkin niin, että koko bändi kärsii yhtä lailla, kun osa ei hoida hommiaan niin kuin pitää. Mieluummin sitten vaikka niin, että siivoaa tosiaan kalenterinsa tyhjäksi sen parin viikon ajalta, minkä Olympialaiset kestää. Jos pojat olisivat avanneet suunsa ajoissa, niin olisin niin tehnytkin.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #143 : 24-02-2010, 20:53:59 »
En voi kyllä totuuden nimissä sanoa, että mun urheiluhulluus olisi erityisen terveissä kantimissa, mutta puolustaudun vain sillä, että kukin saa kiksinsä siitä mistä saa ja ihmisillä on omat pakkomielteensä.  ;D Mun kaikki toiminta on kärsinyt olympialaisista, myös aivotoiminta mutta tavalla joka oli etukäteen aika arvattavissa.  :D Erittäin helppo kohde, koska kyse on asiasta, josta mulla on paitsi omakohtaisia harrastuskokemuksia, myös vuosikausien intohimoinen penkkiurheilijakokemus. Paljon helpompaa kuin esimerkiksi epätoivoiset yritykset kirjoittaa muusikoista tai näyttelijöistä.  Se on lähempänä mun reaalitodellisuutta, koska meidän perheessä on urheiltu enempi sun vähempi :D Urheilu on draamaa siinä missä elokuvat ja kirjatkin ja siitä saa tietyn euforian tason plus eläytyy tiettyihin osiin, tappio kirvelee ja voitto huumaa, äärimmäisiä tunne-elämyksiä ja nopeasti vaihtuvia tunteita. Tunne-elämysnarkkarin unelma.  :D Ihan samaa kuin mitä saa HP:stä tai Twilightista tai erinäisistä komeista miehistä tai seksikkäistä äänistä. Ja siinä näkee miehiä estottomasti sylikkäin.

No mä olen ainakin varoittanut ihmisiä siitä, että kisojen aikaan mä aion katsoa niitä. En tosin ole varoittanut ketään vissiin siitä, että aion myös puhua siitä. Sekin kuulemani mukaan ärsyttää. Voin vain kuvitella, koska muakin ärsyttää jatkuvasti vaikka mitkä asiat, mutta tällaisella pikkufoorumilla on eri asia ärsyttää ihmisiä kuin isommilla. Tällaisilla ehkä mieluummin väistyy takavasemmalle, mistä tuli mieleen että pitäisi pitää ne vaalit kohta.  ;D

//Ei ne kestä kun sunnuntaihin. Sit mä palaan hölympiäläishuumasta takaisin maanpinnalle, ennen seuraavaa hurahtamista.  :D :D Jaa, voisi sitä ehkä mennä hoitoon. Kai mä voin mun ficit jossain vaiheessa tässä julkaista. Ehkä hölynpiäläisten jälkeen, kun pystyn katsomaan tekstiäni kriittisellä silmällä hihittelemättä ja tuntematta itseäni kohtaan häpeää.  ;D
« Viimeksi muokattu: 24-02-2010, 21:07:38 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #144 : 24-02-2010, 22:01:54 »
Arvon tässä paraikaa, laittaako kello soimaan 4.50 vaiko 7.00.... Juurikin samaisesta syystä. Olympialaiset ja jääkiekko luls ;D
En edes tiedä mikä siinä viihdyttää, tai miksi katson sitä. En tiedä.


Mutta ketutuksiin.
Ilmeisesti absolutistiuteni on ongelma poikaystävälleni.
Onhan se kiva saada tietää, että vaihtoehtoni ovat liki jäädä kotiin pyörittelemään peukaloita jos herra tahtoo lähteä johonkin, tai vastaavasti siirtyä alkoholin käyttäjäksi.
Kun ei absolutistin kanssa kuulemma yksinkertaisesti voi mennä baariin.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #145 : 24-02-2010, 22:08:40 »
Mä en edes arvo, koska missaaminen ei ole realistinen vaihtoehto ja siihen muutkin luottaa. Olen luvannut jo soittaa veljellenikin herätyspuhelun kello 4.55.  ;D Arvon ainoastaan, että aionko nukkua sitä ennen vai en. :D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #146 : 24-02-2010, 22:15:12 »
Ja mä arvon saanko unta vai en... :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #147 : 25-02-2010, 12:47:03 »
Onhan se kiva saada tietää, että vaihtoehtoni ovat liki jäädä kotiin pyörittelemään peukaloita jos herra tahtoo lähteä johonkin, tai vastaavasti siirtyä alkoholin käyttäjäksi.
Kun ei absolutistin kanssa kuulemma yksinkertaisesti voi mennä baariin.
Dumppaisin ;D

No eikä, mutta onhan tuo aika persiistä. Ei kyllä kuulosta kovin järkevältä touhulta... mä varmaan lähtisin kavereitten kanssa baariin, mahdollisesti samaan baariin ko kundikaveri, pitäisin niitten kanssa hauskaa ja joisin paljon värikkäitä, alkomaholittomia drinksuja ja näyttäsin kundille pitkää nenää :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Evelyn

  • Ruiskaunokki
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #148 : 28-02-2010, 11:53:19 »
Nyt ketuttaaaa *äkäistä murinaa*

Fini on taas kerran poissa toiminnasta. >:( Kuumetta 38 astetta ja kiitos ihanaisen kuumeen, koko yön näin ihan hirveitä painajaisia :( Nyt väsyttää ihan hirveesti, mutta en saa(/uskalla) enää nukahettuu.

by me

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #149 : 01-03-2010, 16:28:41 »
ja näyttäsin kundille pitkää nenää :P

Päädyin kuitenkin tyyppien mukaan viettämään iltaa ja baariinkin asti.
Ja jos nyt en vallan pitkää nenää näyttänyt, niin kyllä ainakin riitti miehekkeen kavereilla ihmettelemistä, kun ylipäätä kestin niiden seuraa selvinpäin, ja kykenin vielä pelaamaan jtn saakelin räiskintäpelejä ja nauramaan kaiken kukkuraksi.  ;D
Mwhahaha.


Noeimutta kerspelen kerspele. Mitenhän sitä tämän lomaviikon viettäisi?
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.