Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248181 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #255 : 08-09-2010, 13:07:36 »
No niin! Nythän se myrkyn lykkäsi! Kuulin kaukaisemman sukulaisen kuolintapauksesta muutama päivä sitten, kun hautajaiset olivat tulossa ja nyt ne sitten oli pidetty. Mikä ihme siinä on, että ihmisten pitää puhua perintöasioista jo hautajaisissa? Eikö hautajaisissa voitaisi keskittyä kunnioittamaan henkilöä, joka on kuollut, eikä jakamaan perintöä?  >:( Ei sinne hautajaisiin rahan takia mennä!

Poissa Joona

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 21
  • Like reflections on the page
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #256 : 08-09-2010, 16:41:17 »
Nuo on tosi kamalia nuo puhutaanpas-perinnöstä-tässä-arkun-äärellä -tapaukset. Mun mummini hautajaisissa kävi samalla tavalla, ja mieli teki silloin huutaa ja kovaa. Ja sitten ne muut olivat vielä olevinaan niin paljon enemmän sukua kun olivat "läheisempiä" - ihan vain, koska minä pidin mummiini yhteyttä lähinnä puhelimitse välimatkan (ja silloin vielä niin nuoren ikäni) takia. Suku <3

Onneksi sen puolen ihmisiin ei tarvitse yhteyttä pitää.


Koitelkaa jaksaa kaikki, kohta sataa lumi kuitenkin. :> Pääsee palelluttamaan itsensä ja käyttämään villasukkia. <3 Niin minä teen kyllä aina, mutta se ei ollut pointti...


Joona
Korkeammalle, kotiin

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #257 : 11-09-2010, 16:27:24 »
Pitikin taas mennä lukemaan liian järkyttäviä tosielämän juttuja! >:( Musta tuntuu, että joudun tekemään...öh, kirjoittamaan jotain tosi rankkaa seuraavaksi, mutta en tiedä voinko kajota sellaiseen aiheiseen. Tai siis aiheeseen kyllä voin, mutta..  :P

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #258 : 17-09-2010, 00:18:43 »
En tiedä ketuttaako mua vai ei, mutta naamakirjassa exäni (lol vuoden vitsi) on löytänyt minut ja yrittää nyt kovasti keskustella kanssani. Eihän siinä mitään, mutta kun se oikeasti kuulostaa kohta jotenkin tosi epätoivoiselta vonkaamiselta. Ei aavistustakaan onko sillä suhde sattunut vaikka justiinsa päättymään vai jotain sellaista tai onko sellaista ollutkaan ja se on siksi epätoivoinen. Jutun juju on siinä, että musta olisi ihan kiva pysyä väleissä, kun meillä oli kuitenkin vähän muukin historia kuin surullinen yhdessäolo, joka kesti pari päivää ja jonka päättyminen johti yli kymmenen vuoden hiljaisuuteen.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #259 : 17-09-2010, 00:59:28 »
Lärvikirja </3 Jouduin sen takia hetki sitten itsekin käydä inhottavan keskustelun exäni (tai lähinnä säädön vuodelta kirves) kanssa, huoh. Voimia, Liz.

Ärsyttää. Olen koko illan miettinyt asioita muutaman vuoden takaa, ja nyt tekisi mieli vaan itkeä. Mietin sitä tunnetta joka valtasi mut aina jutellessani jonkun Finiläisen kanssa, mietin niitä tyyppejä jotka silloin tuntui niin tärkeiltä, ja ikävöin ihan hulluna niitä Finiläisiä joiden kanssa pilasin välit tahtomattani tai jopa tietämättäni. Fini oli mulle silloin joskus kuin toinen koti, turvapaikka, oma maailmansa, jonka mukana elämääni asteli paljon upeita ihmisiä. Mietin sitä luomisen tuskaa ja iloa, miittejä, yöllisiä mesekeskusteluita, larppeja, ihan kaikkea, ja nyt tuntuu todella pahalta. Ihmettelen vaan mitä tapahtui, missä vaiheessa vieraannuin siitä, ja mitä kaikille tapahtui?

Eniten ketuttaa ne muutamat ihmissuhteet jotka onnistuin mokaamaan - tai oikeastaan se, että kaipaan niitä näin pitkänkin ajan jälkeen.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #260 : 17-09-2010, 07:42:28 »
Joo, Fini on muiuttunut kokonaan ja siellä käyvät ihmisetkin taitaa olla nyt jo enimmäkseen muita kuin silloin aikoinaan. Mä kaipaan sieltä kanssa muutamaa ihmisitä ja aina välillä se iskee kovemmin, että miksi itse piti olla niin hankala ja kateellinen. Olisi voinut jäädä elämään muutama ihmissuhde lisää :P

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #261 : 17-09-2010, 21:44:04 »
Oon kyllä itsekin syyllistynyt kateuteen ja hankaluuteen, mutta toisaalta, kuka ei olisi? ;) Ihme kyllä tänään ei ketuta enää ollenkaan. Nouseva kuume saattaa vaikuttaa asiaan, mutta mikäs tässä houraillessa.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #262 : 18-09-2010, 21:20:35 »
Lärvikirja on kyllä perseestä. Oikeasti.

Mikä helvetti siinä on, että "hyvää tarkoittavat ystävät" sotkeutuvat minun asioihini ja vaikeuttavat jo ennestään ikävää tilannettani vittuilemalla henkilölle, jonka kanssa on muutenkin riskaabelit välit.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #263 : 21-09-2010, 10:17:47 »
Hyvää tarkoittavat ihmiset ovat monesti niin ärsyttäviä, koska ne eivät oikeasti kykene ymmärtämään muuta kuin sen, mitä kykenevät ymmärtämään. Mä yleensäkin inhoan sitä, että muut edes yrittävät sotkeutua asioihin tai neuvovat, että mitä minun pitäisi tehdä ja kenen suhteen ilman, että kysyn mutta toisaalta mä kyllä teen sitä myös, että annan mielipiteeni. Se on kanssa varmaan hiton ärsyttävää. :P

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #264 : 21-09-2010, 18:44:55 »
Jyvät ja akanat. Akanat ja jyvät.

Nyt se sitten alkaa, noiden kahden erottelu. Ikäväkseni yksi ihminen on jo osoittanut itsensä akanaksi. Laittoi haukkumatekstarin, että olen kuulemma kamala ihminen, eikä halua nähdä minua enää ikinä.

Ketuttaa pikemminkin kuin masentaa. Mutta yhä vahvemmin uskon siihen, että tämän jälkeen on elämäni helpompaa ja yksinkertaisempaa. Ne jotka rinnalleni jäävät, ovat niitä tosiystäviä.


zilah

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #265 : 27-09-2010, 14:24:25 »
Kerpeleen työharjoittelu. >:( Nyt ne sitten keksi, että muahan voi heitellä luokasta toiseen, jotta hommat olisi mahdollisimman sekavia ja vaihtelevia jatkuvasti. (Joojoojoo, tiedän kyllä, että avustajan tarve on kova kaikkialla, eikä pihi rehtori halua palkata avustajia, niin palkattomassa työharjoittelussa olevat on kouluille kultaa.) Vituttaa joutua opettelemaan miljoonia uusia asioita (puhumattakaan nimistä) monta kertaa päivässä ja rraaaahhh. Oon auttamattomasti pihalla koko ajan, enkä tätä menoa opi yhdenkään muksun nimeä.

Ketuttaa. >:(
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #266 : 27-09-2010, 17:27:03 »
Laittoi haukkumatekstarin, että olen kuulemma kamala ihminen, eikä halua nähdä minua enää ikinä.
Täh? No jo on nolo tyyppi. Luulin, että tollasia tekstareita lähettää vaan jotku esiteini-ikäiset...

En tajuu miksei ihmiset voi käsittää, että mulla on nyt kiirettä opiskelun takia, enkä ehdi hengaamaan samaan tapaan kun muuten. Koska kyllä tää kiire helpottaa, tarvin vaan ymmärrystä vähän nimen omaan nyt. Saan kuulla kuinka siitä loukkaannutaan, etten tullut niihin ja niihin pirskeisiin, vaikka kesällä samojen henkilöiden pippaloiden takia tulin työpäivinä hilluun, vaikka aamulla oli taas viideltä herätys. Kerran taisin mennä jopa ykköstyön ja kakkostyön välissä, jolloin nukkumiselle ei jäänyt yhtään aikaa (no maksimissaan sitä olisi ollut kolme tuntia, ja oli vaan yks kerta kyseessä)...

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #267 : 30-09-2010, 18:38:44 »
Mmmjaahas, se on sitten sillä tavalla, että tämä tyttö marssii huomenna työharjoittelupaikan rehtorin luokse ja pitää sille pienen puhuttelun. Jos ei homma ala hiljalleen muuttua, on pakko jättää harjoittelu kesken ja yrittää löytää toinen koulu. Mikä saatana siinä on niin vaikeeta ymmärtää etten mä ole siellä paikkaamassa työvoimapulaa? Jos mulle sanotaan että suoritan harjoitteluni luokassa x, niin minkä helvetin takia olen ollut tämän x-luokan lisäksi kahdessa muussakin luokassa, starttiluokassa, ip-kerhossa, läksykerhossa ja tänään kaiken kukkuraksi toisessa vitun koulussa henkilökohtaisena avustajana eräälle käytöshäiriöiselle muksulle?! Kyseessähän on nimenomaan harjoitus, joka tulisi suorittaa luokka-avustajana. Henk.koht. avustajan harjoittelu on täysin erikseen sitten myöhemmin. Ja välitunnit! Harjoittelijaa ei saisi laittaa yksin pihalle neljän luokan kanssa - se on yksinkertaisesti laitonta. Mua ei saisi laskea ollenkaan päteväksi välituntivalvojaksi!

Saatanan saatana, nyt ärsyttää. Ja tiedän jo etukäteen olevani sen verran ujo ja läpikäveltävä ettei siitä huomisesta tule kuitenkaan mitään ja mutisen vaan että kaipa tää järjestely sitten mulle käy jos teillä on avustajapulaa.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #268 : 30-09-2010, 22:27:13 »
Laittoi haukkumatekstarin, että olen kuulemma kamala ihminen, eikä halua nähdä minua enää ikinä.
Täh? No jo on nolo tyyppi. Luulin, että tollasia tekstareita lähettää vaan jotku esiteini-ikäiset...


Niinhän sitä luulisi. Mutta monille illuusioiden särkyminen tuntuu olevan kauhea paikka.

Ensi viikko pelottaa. Olen menossa työhaastatteluun ja olen jo nyt ihan hermona.  :o


zilah

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #269 : 01-11-2010, 09:11:32 »
Voi saatana, että osaa yksi ihminen riipiä hermonpäitä! Ainaista valitusta ja nalkutusta, ja vastaan kun sanot, saatkin tuntea itsesi ahneeksi paskaksi ja ties miksi.


zilah