Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248410 kertaa)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #270 : 01-11-2010, 09:47:57 »
^Heitä sitä märällä tiskirätillä naamaan >:(
Tollaset nalkuttajat on sitten ärsyttäviä.

Ketuttaa kun bussi meni ilman minua ja seuraavaan menee pari tuntia...

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #271 : 15-11-2010, 18:46:56 »
Mulle käy joka ikinen kerta tämä sama saatanan homma; näyttöviikko edessä ja hensut tekemättä. Voiko stressata vielä pikkasen lisää! Huomiseksi pitäs saaha kokoon alustava versio ja keskiviikkona palautus, yhyy. Ei vissiinkään saisi valittaa kun omaa laiskuuttahan jätin taas viime hetkille, mutta raivostuttaa silti ko en osaa vääntää näitä sitten olleskaan. Tulee taas niin loistavaa palautetta opettajilta - mikäli ylipäätään saan näitä tehtyä. <3

Koko opiskelumotivaatio muutenkin nollassa, ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. En tunne tuolta luokalta ketään ko oon saanut nii paljon hyväkslukuja ettei ole ollut koko syksynä oikeestaan tunteja opistolla, enkä ees halua tutustua kehenkään. (Moi vaan, oon pikkasen ujo, ja ahistaa ko sielä on jo syntynyt tiettyki ne kaveriporukat.) Raivostuttaa tää ilmasena työvoimana pyöriminen, eikä mua saa kirveelläkään innostumaan yhestäkään tehtävästä mitä pitäs olla jo tehtynä. Ammatti itsessään ei ole olleskaan mun heiniäni - ei oo missään vaiheessa ollut tarkotus jäädä valmistumisen jälkeen koulunkäyntiavustajaksi. Pointti opiskelulle oli lyhyt koulutus (vuoden) ja ammattitutkintojen yhistyminen (oon koululaisten ap-ip-ohjaaja ammatilta, mutta ne päätti sitten yhistää sen koulunkäyntiavustajan kanssa). Huonot pointit lähteä maksamaan 550€ turhista papereista ja vuoden mittasesta stressistä. Puolet on jo pulitettu, joten sinällään ei viittisi oikeen keskenkään enää jättää.

Mua ei vaan ole luotu opiskelemaan. Ahistaa liikaa kaikki. :( Keksisi edes semmosen ammatin josta tykkäis tosissaan ja jossa voisi viihtyä, nii voisi toimia paremmin.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #272 : 25-11-2010, 22:46:00 »
On niin luuseriolo, että olen ihan hukassa. Ja aina kun saan tsempattua itseni, että nonniin, tästä lähtee, niin eiköhän joku tule ja lyö myttyyn. Tää on niinku joku oravanpyörä. Mut tuntuu et sellaset ihmiset kun on huonompia huutamaan tai muuten korottamaan ääntään vihasesti saadakseen mielipiteensä esille jää aika usein syntipukeiksi.

Oon alkanu huomaamaan, että vaikka kuinka yrittää niin ei onnistu ei. Ja sitten pitää vaan yrittää vielä enemmän. Ja vielä. Mutta kun ei onnistu. Ilmeisesti koko muu lähipiirini on tyytyväinen elämäänsä kunhan niillä on joku, jonka kontolle kaiken paskan voi vierittää. Ja sitten kun en osaa muuta kuin yrittää.

Heti tilaisuuden tullen karkaan kyllä muualle taas. Yritän hommata itelleni sellasen 'Vapaudut vankilasta' -kortin. Ja tällä kertaa jään sitten sille tielle muille maille, ja vähät välitän kaikista sellaisista, jotka tahallaan vahingoittaa muita (fyysisesti ja henkisesti). Sellaset kun tykkää kun muihin sattuu.

Oon huomannu myös, että lähimmäisiä on helpompi rakastaa kun välissä on sellanen vähintään parin tuhannen kilometrin turvaväli. Voi sitten soittaa jouluna ja taivastella, että yhyy kun on niin ikävä. Niin ja voi olla, että ongelmia ei pääse pakoon ja minkä taaksensa jättää sen edestänsä löytää, mutta olen valmis yrittämään ainakin seuraavat viisitoista vuotta.

Angsangstangst.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #273 : 25-11-2010, 22:58:49 »
*voimahali kaikille*


Mulla on tänään jaettavana paljon sympatiaa ja empatiaa ja hyvää mieltä, jospa se tarttuis teihinki <3
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #274 : 26-11-2010, 06:59:35 »
Taas vaihteeksi koko yö hereillä ja läksyjä teen vasta nyt. Paljon tekemistä ja ne hemmetin yo-kokeet, jotka ryssin sekotti kaiken. Lisäksi huomasin et omien ficcien kääntäminen on veemäistä. Ja se ettei yhtään betanpuolikasta näkynyt mailla halmeilla. Noh... Joo. Viikonloppuna Hesaan, en osaa juuri mitään tasokokeessa vaadittavaa, kihlattu ollu vielä kaiken lisäksi sairas, nukkunu reilusti. Mä joudun skarppaamaan tunnilla enkä mitään osaa pohjallekaan... ARGH. Kyllä japani on sitten vaikeeta välillä. Ainakin sillon kun et osaa kahta kolmesta kirjotustyylistä kunnolla...

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #275 : 03-12-2010, 11:44:25 »
Mua v*tuttaa se, että aina kun yrittää saada jotain aikaan, sitä ei joko a ) arvosteta tai b ) huomioida. Pitäis kai oppia olemaan tekemättä yhtään v*tun mitään ja pysytellä vaan omissa oloissaan. Itseäni kai saan vain syyttää :E
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #276 : 04-12-2010, 13:47:11 »
Mua v*tuttaa se, että aina kun yrittää saada jotain aikaan, sitä ei joko a ) arvosteta tai b ) huomioida. Pitäis kai oppia olemaan tekemättä yhtään v*tun mitään ja pysytellä vaan omissa oloissaan. Itseäni kai saan vain syyttää :E

Silläkin uhalla, että ärsytän, niin musta sun pitäis oppia relaamaan noiden sun juttujen kanssa. Sä odotat ihan liikoja ja siksi karkotat ihmiset hyvistäkin ideoista ja ajatuksista, kun sä pusket päälle kuin yleinen syyttäjä ja haluat hallita ihan kaiken. Sitten sä petyt, kun asiat ei toimikaan tai niistä ei tulekaan jättisuosittuja, mutta siitä puuttu vähän jo realismiakin. Tosin se johtuu justiin tuosta, että sä haluat liikaa, odotat liikaa ja liian suuria asioita tai siltä tuntuu ja se alkaa kammottaa ja pelottaa ja herättää vastustakin. Sä innostut asioista aivan järjettömästi ja petyt ja innostus kuolee ja toisaalta yrität väkisin pitää innostusta yllä sen sijaan, että antaisit asioiden mennä vähän joustavammin ja omalla painollaan, rennommin.

Näin yleisesti asioista ottaen. Jos toi nyt liittyikin johonkin tiettyyn juttuun, jota ei ole huomiotu tai arvostettu, niin ei kyllä aavistustakaan. Voin vain selittää, että pääni on täynnä räkää, mutta se on huono selitys. Pää on täynnä aivojen puutetta yleisesti ottaen.
« Viimeksi muokattu: 04-12-2010, 13:52:20 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #277 : 05-12-2010, 01:02:41 »
^__ Mikä tuli todistettua.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #278 : 12-12-2010, 11:33:31 »
KETTU!!!!

Hommasin eilen oikeen asennusporukan (eli siis käytännössä kaveriporukka, josta joku painelee nappeja välistä, muut vaan hengaa) laittaan koneelleni win7, vihdoin ja viimein. No, kaikki meni ok, vaikka passua laittaessa jouduinki sanoon sen passun ehkä neljätoista kertaa, ennen kuin "asentaja" ymmärsi mitä tarkotan... tai näin luulin.

Noh, sakki lähti aikanaan, mä aloin viilaan uutta käyttistä, tuskailin uusien mesehymiöiden kanssa, kettuunnuin syvästi, kun lempparipeli ei toiminutkaan ja sitten kun toimi, niin toimi huonosti. Sai kuiten avitki näkymään ja kaikkee, menin nukkumaan (ajoissa, huom!)....

Aamukahvin kera saavun koneelle ja mietin, että jatkanpa aamutraditiota ja pelaan lempparipeliäni kahvitellessa, niin EIKÖS KETTU PASSU OLE VÄÄRÄ!!! Okei, okei, syy on osittain omani, tai oikeestaan kokonaan omani, ei pitäis koskaan antaa kenenkään muun vaihtaa omaa passuaan, ihan vaan siksi, että ittelle jää sormimuistiin edes se uus passu. Ja siis kyseessä on se passu, joka on tällä vanhallakin koneella (jota en oo 1,5v edes avannut, mutta nyt oli pakko), joten ihan varmasti itte tiedän, mikä se on ja miten se kirjotetaan. Vaan eipä uusi käyttis hyväksy passuani -> asentaja on kirjoittanut sen toisin kuin minä itse. Kyllä, kokeilin jo capseilla ja ilman, tuplakonsonanttia lyhentäen, muilla vokaaleilla, muilla numeroilla, ilman numeroita.... Kylläpä nyt ketuttaa!!

Lisäharmina se, että mulla on xp asennuslevy ulkoisella kovolla, mikä on sinällään kivaa paitsi että mulla on ainoastaan yks optinen asema ja se on uudessa koneessa. Vanhassa ei siis oo optista asemaa, vaikka ulkoisen kovon tähän saankin kiinni. Eli mun täytyis käytännössä siirtää rautaa uudesta koneesta vanhaan koneeseen, polttaa siellä asennuslevy, siirtää rauta takas uuteen koneeseen, asentaa sillä uus käyttis uudelle koneelle.... ehkä ois helpompaa, että hengaan tällä vanhalla KETUN HITAALLA!!! koneella sen aikaa, että saan sen käyttisasennuslevyn lainaan tms.

KETTU!!!


Pst. Vaikka käytänkin sanaa kettu sen toisen sijasta, se ei vähennä lainkaan tilanteessa tuntemaani vit... ketutusta!!! :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #279 : 13-12-2010, 09:33:24 »
Voi kettu siellä on kylmä! Auton lämmityskaapelin laitettuani jouduin sulatteleen sormia vartin. Jäisin kotiin pelaamaan tietokonepelejä, mutta ai niin koneeni on surkea läppäri jonka näytönohjain riittää just ja just pasianssiin.

Niin että nyt meen sitte varmaan peseen hampaat >:(

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #280 : 13-12-2010, 09:53:03 »
Lavande, jos on kiinnostunut ropettamisesta, ne vanhat tekstipohjaiset ropet on yllättävän juonekkaita ja laajojakin. Ja kuka tarvii hienoja grafiikoita, kun on mielikuvitusta? :)

Mä myös koukutuin kesällä 2008 Alter Ego -peliin. Jestas...  :o




// Ai niin, passun kirjoittaja oli vain lisännyt t-kirjaimen passun loppuun, ja pääsin kirjautumaan, kun hän vihdoin iltapäivällä heräsi ja kertoi tämän mulle ;)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #281 : 18-12-2010, 09:55:30 »
^Ooh, pitääpä kokeilla!

Multa poishtettiin viimeinen maitohammash ja shen takia puheesheeni on tullut aivan uushia ulottuvuukshia. Todella haushkaa kaikille muille, paitshi mulle :( Lishäkshi shaan hammashraudat. Ja täytän 20. Ja mulla tulee oleen hammashraudat. Olo on erittäin viehättävä nyt.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #282 : 18-12-2010, 11:09:52 »
Mä oon, mitäsmäoon kohta 32, ja nukun yöni kiskot suussa :)

Musta tuntuu, että lapsuus ja teiniaikojen jälkeen seuraava hampaiden korjailuvaihe alkaa kolmikymppisenä. Ehkä sä, Lavande, käyt sen jo kakskymppisenä läpi, niin 10v päästä saat olla rauhassa ;)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #283 : 18-12-2010, 13:49:00 »
No toivotaan ainakin  :)
Oon saanu kavereilta tukea näinä vaikeina aikoina, käskivät pitää suun kiinni niin ei kukaan huomaa   >:(

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #284 : 19-12-2010, 04:00:35 »
käskivät pitää suun kiinni niin ei kukaan huomaa   >:(

 ;D
Fifi-ficitLJAO3