Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248406 kertaa)

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #315 : 26-06-2011, 20:11:31 »
Niinpà, jos vain rahoitus jàrjestyy! Notre Dame de Paris on musikaali nimeltààn. <3 Alun perin kai ranskalainen, mutta tykkààn Italian kokoonpanosta enemmàn.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #316 : 27-06-2011, 15:09:16 »
Ketutuksen huipentuma. Olen hävittänyt muistitikkuni. Itse asiassa kaksikin muistitikkua, joten voi olla että ne on samassa paikassa mutta olen etsinyt kaikkialta enkä löydä kumpaakaan.  :P Homman tekee hankalaksi se, että en ole käyttänyt niitä pitkään aikaan kun koneeni alkoi oukutella toisen kanssa ja valittaa jotain ja multa meni hermot ja aloin tallentaa koneelle. Mä en siis tiedä tarkkaa päivää milloin ne tikut on hävinnyt. :P Siellä ei ollut kuin melkein kaikki paitsi ihan viimeisimmät.  :P

//Tyhmänä ihmisenä en sitten älynnyt kopioida sisältöä koneelle. No en mä nyt oikein osaa kaivata sieltä mitään tiettyä. On vaan orpo olo kun ei voi katsella mitä kaikkea olisi kesken enkä oikein osaa aloittaa mitään uuttakaan.  ;D
« Viimeksi muokattu: 27-06-2011, 15:11:00 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #317 : 27-06-2011, 21:23:51 »
Mulla on joku "lizintikku" kansio tossa työpöydällä, muutama tiedosto näyttää olevan ja viimeksi modailtu huhtikuulla uusimmat. Onko apua? :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #318 : 27-06-2011, 23:02:43 »
Niinpà, jos vain rahoitus jàrjestyy! Notre Dame de Paris on musikaali nimeltààn. <3 Alun perin kai ranskalainen, mutta tykkààn Italian kokoonpanosta enemmàn.
Mäkin tykkään siitä! Pistän sen jonku kaunotar-kappaleen usein soimaan taustalle ku teen jotai muuta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #319 : 27-06-2011, 23:47:05 »
Mulla on joku "lizintikku" kansio tossa työpöydällä, muutama tiedosto näyttää olevan ja viimeksi modailtu huhtikuulla uusimmat. Onko apua? :E


 Ehdottomasti olisi!  :D

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #320 : 28-06-2011, 22:54:38 »
No yhyy.
Ostin kaupasta jotain "erityisherkälle iholle tarkoitettua" sheivausgeeliä ja jalat on silti pikkuhaavoja täynnä! Mädätköön helvetissä se, joka keksi, että karvattomuus on jotenkin hot.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #321 : 29-06-2011, 14:47:58 »
Mädätköön helvetissä se, joka keksi, että karvattomuus on jotenkin hot.
Aamen.

Mä sheivasin saippuan avulla ja tuli punasta jälkeä, mut sitten kun suihkussa sheivailen pelkän kuuman veden avustuksella, niin iho tykkää. On se kumma  :o
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #322 : 07-07-2011, 19:14:02 »
Sonera  on syvältä! Huomasinpa sitten ihmeekseni, että kuka tahansa saa numeroni ja tietoni numerotiedustelusta, vaikka niiden pitäisi olla salaiset! >:(

Onneksi asia tuli ilmi luotettavan henkilön taholta, mutta silti aion kärventää niiden perkeleiden persnahan niin että tuntuu! Operaattori oli jo vaihdossa, mutta tässä yksi, erittäin painava syy lisää tehdä niin.


Zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #323 : 07-07-2011, 19:15:12 »
Sonera  on syvältä! Huomasinpa sitten ihmeekseni, että kuka tahansa saa numeroni ja tietoni numerotiedustelusta, vaikka niiden pitäisi olla salaiset! >:(
Tee tuosta ihan Virallinen Valitus ja vaadi hyvitystä henkiseen kipuun ja särkyyn.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #324 : 07-07-2011, 20:08:03 »
^Joo, ainakin kolme tonnia!

Mikä idioottimainen idea olikaan laittaa, että en halua nimeäni julkaistavan netissä jos mut hyväksytään yliopistoon?
Ei hajuakaan onko mulla minkäänlaisia mahdollisuuksia ollut päästä sinne, enkä tiedä et onko kamalampaa, että mut hyväksytään jonnekin Lappeenrantaan ku etten pääse mihinkään.

Kolmossuunnitelmani on, että jos yliopisto feilaa, lähen vapaaehtoistyöhön. Mutta kun en voi olla kovin montaa kuukautta, koska mulla.on.hammasraudat!

Ja mua ärsyttää ettei mua ketuta enää vaan nauran hammasrautoja.

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #325 : 10-07-2011, 19:23:16 »
Operaattori oli jo vaihdossa, mutta tässä yksi, erittäin painava syy lisää tehdä niin.

Saunalahti on ihan kiitettävän halpa. Sonera on ihan älyttömän kallis, Suomen kallein operaattori, että en suosittele pysymään sillä...

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #326 : 22-07-2011, 12:47:34 »
Mulla ei ole varaa olla sählä. Miksi mä siis aina olen?  :P Ahdistaa.

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #327 : 28-07-2011, 14:50:12 »
No ei ihmisillä tunnu hyvin menevän. Ei kyl mee mullakaan. Ensin kihlattu säikyttelee ku oon viimein heränny ku aurinko oli polttaa perseen. Sit ku pääsen tänne ni pappa alkaa taas sen ainaisen urputtamisen et tiesikkö et Ilmajoella sais opiskella venäjää. Joo vittu kiitos ei, opiskelin sitä kaks vuotta, kirjotin YO:s siitä B:n. Sitäpaitsi, mä väsähdin täysin opiskeluun. En totaalisesti jaksa. J.A.K.S.A. Yrittäisin löytää töitä, enkä mitään helvetin pätkätöitä, vaan ihan kunnon, mis ei tartte olla sekopää ja josta saa järkevän palkan. Haluun oman kämpän, ettei tarttis olla täälä näitten kahen hourun kans. Kihlattu muuttaa yksin vuodeksi Joutsenoon, ite yritän löytää Vaasasta töitä tai tuun hulluksi. Hulluksi kyl tuun ilman kultaani. Noi nyt ei ikinä yritäkään ymmärtää mua. Elän helvetissä. Jack Sparrowta lainatakseni: Where's that monkey, I need to shoot something!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #328 : 06-10-2011, 13:43:19 »
Vitutuksen ja ärsytyksen huipentuma! Kaksi päivää ennen NHL-kauden alkua käykin ilmi, että nettipalvelu jonka tilasin, ei toimikaan Skandinaviassa eikä Suomessa, koska joku saamarin palikka Viasat olisi ostanut oikeudet peleihin ja blokkaa nettipalvelun!!! Joo, tokihan niitä ehkä olisi voinut kiertää väärällä IP:llä ja muuta mutta kun olin jo tilannut, niin sain vain ilmoituksen että Sorry no can do. Rahat saan takaisin, mutta se ei vituta ollenkaan niin paljon kuin menetetty mahdollisuus ja epätietoisuus siitä tarjotaanko täällä yleensä mitään palvelua tilalle ja minkä laatuista ja hintaista! Viasatilla ei ole mitään informaatiota mistään. Kukaan ei tiedä mitään ja kausi alkaa tänään... Kiitos vaan taas kauheasti, rahamiehet ja naiset!! Voihan...*Lisää tähän kaikki maailman kirosanat eikä riitä* Ja mä kun niin odotin kauden alkua...

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #329 : 23-11-2011, 09:51:38 »
”Jos ihminen on aidosti niin kovassa stressissä, että ei ole toimintakykyinen, hän voi pyytää palkatonta vapaata, Schugk linjaa.”
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=201111104725
Nyt puuttumatta siihen kuinka voimakas stressireaktio Valviran johtajalla on, niin tämä on kyllä täysin käsittämätön kommentti lääkäriltä. Jos et ole toimintakykyinen, ota palkatonta vapaata. Mun käsityskyvyn mukaan ihminen, joka ei ole toimintakykyinen, tarvii aivan ehdottomasti sairaslomaa. Eiköhän Suomessa ole aivan riittävän suuret itsemurhaluvut ilman tuollaisia epälääkäreitäkin. Taitaa olla valelääkäri koko EK:n tohtori.
Kylläpä pistää vihaksi...  >:(