Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248201 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #330 : 23-11-2011, 10:55:03 »
LOL se siis vakavalla naamalla sanoo, että työkyvyttömälle ihmiselle ei saa antaa sairaslomaa.  ::) Nämä on varmaan niitä ihmisiä, joilla ei ole tarpeeksi tunne-elämää tai muuta tunteakseen stressiä asioista tai tuntevat sitä itse mutta eivät kehtaa pyytää lomaa, joten kukaan muukaan ei saisi saada sitä. Jos kaikki pällilomaa tarvitsevat jäisivät vain töihin, koska ilman rahaa ei elä, niin varmasti maailma pelastuu. Jep.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #331 : 23-11-2011, 11:34:54 »
Ja tämä lääkäri saa nopean työpaikalla suoritetun empiirisen tutkimuksen mukaan taakseen suurin piirtein koko suomenkansan. Kun tässähän on kyse JOHTAJISTA. Siis herranjestas, kyllähän kaikille pomoille on ihan oikein, että joutuvat ottamaan pällilomansa palkattomana vapaana. Eihän tätä periaatetta tarvi soveltaa työntekijöihin! LOL LOL
Olen edelleen sitä mieltä, että lääkäri, joka sanoo, että toimintakyvyttömän ihmisen pitäisi ottaa palkatonta vapaata, on täysin väärässä ammatissa.
Jos kaikki pällilomaa tarvitsevat jäisivät vain töihin, koska ilman rahaa ei elä, niin varmasti maailma pelastuu. Jep.
No, saatais jälleen ainakin itsemurhaluvut nopeaan kasvuun. Sehän se onkin yhteiskunnallisesti kannattavaa.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #332 : 23-11-2011, 11:45:27 »
Joo niin, siitähän se on kiinni, että johtaja ei ole työntekijä, koska se on johtaja. Sen pitää olla yli-ihminen ja jos ei ole sen pitää joko erota tai ottaa palkatonta vapaata, koska se on johtajan pallilla tienannut niin paljon, että sillä on varaa siihen.  Suomalaista kateutta parhaimmillaan.
« Viimeksi muokattu: 23-11-2011, 11:47:00 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #333 : 23-11-2011, 12:10:00 »
Tästäpä tulee taas mieleen, että miksi ihmisten aina pitää laajentaa vihaansa asioihin, joilla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Jos ovat kateellisia johtajien palkoille (mitkä on kyllä nykyään paikoin aika ylipaisuneita ja siihen on jo taloustieteilijätkin ottaneet kantaa), niin kampanjoikoot johtajien palkkojen kohtuullistamisen puolesta. Mitä tekemistä niillä palkoilla on sen kanssa kenelle ja mistä syystä lääkäri kirjoittaa sairaslomaa?

Vaatimus: sama laki ja samat säännöt kaikille, loppuu kummasti aina siihen kun kyse on jostakusta joka on ns. vihreämällä oksalla kuin mielipiteen esittäjä. En voi sietää sitä.
« Viimeksi muokattu: 23-11-2011, 12:11:36 kirjoittanut Nappeli »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #334 : 23-11-2011, 12:26:09 »
Toi on niin idealistinen ajatus, ettei tule koskaan toteutumaan, koska suurin osa ihmisistä haluaa edut itselleen, kadehtii niitä joilla on enemmän muttei ulota mitään sääntöjä ja rajoituksia itseensä, koska itsehän on aina eri asia ja kaiken ansainnut.  ;D Tai toisin muotoiltuna, voisi muillekin jotain sallia, jos ei olisi pelkoa siitä että se olisi itseltä pois.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #335 : 23-11-2011, 23:12:43 »
Toi on niin idealistinen ajatus, ettei tule koskaan toteutumaan, koska suurin osa ihmisistä haluaa edut itselleen, kadehtii niitä joilla on enemmän muttei ulota mitään sääntöjä ja rajoituksia itseensä, koska itsehän on aina eri asia ja kaiken ansainnut.  ;D Tai toisin muotoiltuna, voisi muillekin jotain sallia, jos ei olisi pelkoa siitä että se olisi itseltä pois.

Aamen. Ihmisillä muutenkin tuntuu olevan se ajatustapa, että kun toisella pyyhkii hyvin, se on tottakai itseltä pois. Ei ihme, että kaiken maailman pällilomat ovat entistäkin tarpeellisempia. Itselläkin alkaa olla kohta siinä pisteessä, että nuppi leviää ennen kuin edes ennätän varsinaiseen työelämään.  :P


zilah

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #336 : 26-11-2011, 15:18:46 »
Apua, kirjotan personal statementiäni skottiyliopistoja varten ja yritän kovasti miettiä mitä merkityksellistä oon tehnyt. Tai pikemminkin miten saan kaiken maailman piperrykseni vaikuttamaan vähän suuremmalta ja tekemään musta loistavan yliopistokandinaatin.

Poissa Miaplacidus

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 41
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #337 : 29-11-2011, 14:10:44 »
Miksi menkkakipujen pitää olla niin helvetillisiä? SATTUU.
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Poissa Vanilje

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 32
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #338 : 30-11-2011, 16:10:45 »
Miksi menkkakipujen pitää olla niin helvetillisiä? SATTUU.
Elä muuta sano. Olin tänään vähällä pyörtyä koulussa niiden takia, ja lähdinkin lopulta kotiin kun ei särkylääkkeetkään auttanu. Oli vähän noloa kieltämättä makoilla jossain koulun käytävällä ja täristä ihan vitivalkosena ja kiemurrellen kivusta (yrittäen samalla olla huutamatta kun sattuu niin helvetinmoisesti), näytin varmaan oikeesti siltä kun tekisin kuolemaa tai jotain. Selvisin kumminkin jollain ihmeen kaupalla kotiin asti, luojan kiitos. Joskus naisena oleminen on kyllä täyttä tuskaa,  ainakin kerran kuussa. Voin kyllä sanoo että I feel you pain.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #339 : 30-11-2011, 19:23:06 »
Mä taisin tulla kipeeksi :(

Ainoo hyvä puoli tässä on, että hengittäminen on niin kipeetä ilmankin röökiä, että en oo polttanut sitten eilisillan. Hopeareunus? :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #340 : 01-12-2011, 01:50:20 »
Miksi menkkakipujen pitää olla niin helvetillisiä? SATTUU.
Elä muuta sano. Olin tänään vähällä pyörtyä koulussa niiden takia, ja lähdinkin lopulta kotiin kun ei särkylääkkeetkään auttanu. Oli vähän noloa kieltämättä makoilla jossain koulun käytävällä ja täristä ihan vitivalkosena ja kiemurrellen kivusta (yrittäen samalla olla huutamatta kun sattuu niin helvetinmoisesti), näytin varmaan oikeesti siltä kun tekisin kuolemaa tai jotain. Selvisin kumminkin jollain ihmeen kaupalla kotiin asti, luojan kiitos. Joskus naisena oleminen on kyllä täyttä tuskaa,  ainakin kerran kuussa. Voin kyllä sanoo että I feel you pain.
Apua, kuulostaa ihan kamalalta. Sama juttu joka kuu? Mun menkkakivut talttuu kun otan kourallisen särkylääkkeitä (sellasia 200mg) ja mahdollisesti torkut pahimpaan aikaan. Kokeilin viime kuussa ilman lääkkeitä ja heh heh heh heh heh ei sitä ikinä enää.

Poissa Vanilje

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 32
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #341 : 03-12-2011, 14:39:37 »
Apua, kuulostaa ihan kamalalta. Sama juttu joka kuu? Mun menkkakivut talttuu kun otan kourallisen särkylääkkeitä (sellasia 200mg) ja mahdollisesti torkut pahimpaan aikaan. Kokeilin viime kuussa ilman lääkkeitä ja heh heh heh heh heh ei sitä ikinä enää.
Joo aika lailla joka kuussa sama juttu. Tosin monesti jos ehtii ottaa lääkettä ajoissa ja pääsee vaikka just nukkumaan hetkeksi, niin sillon ei oo ihan niin paha, mutta kokonaan ilman lääkkeitä... Ei kyllä järin innosta ajatus. ;D Tosin viimeks kävi jotenkin oudosti niin, että se lääke ei oikein tehonnu ja sen takia kivut sitten olikin aika järkyttävät. Tai just jos ottaa liian myöhään, niin niillä ei oikein oo vaikutusta. Mutta on se sitten hienoa kun löytyy kohtalotovereita!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #342 : 03-12-2011, 21:02:44 »
Mua ketuttaa ihmisten (ja itseni) minä, minä, minä -ajattelu!! Ärsyttää. Ja tää ei liity edes ihmisiin, joita tunnen vaan yleensä siihen, mitä kuulee ja näkee ympärillään ja mitä itse tekee ja tuntee. Raivostuttavaa. Haluan olla epäitsekäs ja hyvä ihminen, mutta helvetinmoinen paskiainen olen vaan.  :P Toinen ketutuksen aihe on se, että olen kipeänä ja kolmas, että mulla olisi paljon luettavaa, mutten osaa keskittyä mihinkään.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #343 : 04-12-2011, 12:32:16 »
Mun nilkka on paskana. Nyrjäytin sen perjantai-illan ratoksi, eikä se osoita paranemisen merkkejä. En pysty astumaan sillä, eikä mulla ole kyynärsauvoja. Pakko mennä huomenna lääkäriin. :(
Mua ketuttaa ihmisten (ja itseni) minä, minä, minä -ajattelu!! Ärsyttää. Ja tää ei liity edes ihmisiin, joita tunnen vaan yleensä siihen, mitä kuulee ja näkee ympärillään ja mitä itse tekee ja tuntee. Raivostuttavaa.
Tuttu tunne...

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #344 : 04-12-2011, 12:46:18 »
Mua ketuttaa kun oon liian kiltti. Tai tässä tapauksessa voisin ehkä sanoa, että liian ahne, koska maksetaanhan mulle tästä, mutta ainakin itsestä tuntuu, että suurempi syy olla siskon tyhjässä kämpässä aikeissa aloittaa joulusiivous (tulevat kotiin huomenna) on se, että mulla on aikaa ja sillä ei. Samasta syystä oon menossa tälle iltaa myös auttaan veljeä lastenhoidossa, onneksi vain parisen tuntia.

Mä koen syyllisyyttä siitä, että mulla on aikaa auttaa ja kun onhan ne sentään sukulaisia. Tän perusteella mä suostun kaikkiin nakkeihin mitä ne mulle ehdottaa. Ja sen ainoan kerran kun oon sanonut ei, olin aivan valtavissa syyllisyydentuskissa :E

Toisaalta kai tällä on se sosiaalinenkin aspekti, mä kun alan taas tätä nykyä juurtua kämpilleni, ainoastaan koulu pitää mun sosiaalisen elämän syrjässä. Vietän vloput tiukasti 4-seinän sisällä jos mahdollista ja nään sukua (jotka asuu 10km säteellä) äärimmäisen harvoin. Jos äiti ei nakittais mua kuskiksi ja käymään sisaruksilla aina kun se on käymässä Oulussa, mä varmaan näkisin siskoani ja veljeäni ja niitten jälkikasvuja kerran vuodessa - jouluna :E

Mutta silti vituttaa ketuttaa kun ei osaa sanoa ei :E
Fifi-ficitLJAO3