Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 164825 kertaa)

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Jes!
« Vastaus #1275 : 15-01-2022, 11:44:45 »
Mua tökittiin kolmas kerta viime viikolla. Oli muuten jytyä ainetta. Lämmöt nousi, sonta lensi ja lihakset tuntu siltä, että joku on päräytti pari kertaa moottorikelkalla päältä. Mutta jospa ei tarttis neljättä ottaa. Ei tainnu olla lumepiikki  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1276 : 15-01-2022, 15:35:31 »
Minä sain kolmosrokotteen toissailtana ja olen oikein tyytyväinen. Tästä ei tainnut tulla mitään oireita, luulisi että nyt jo jotain olisi tullut, jos on tullakseen. Vähän raukea olo oli eilen ja tänäänkin, muttei ole edes pistokohta kipeä. En osannut yhtään arvata miten käy, eka ei tehnyt mitään oiretta ja toisesta sain päivän kestäneen kuumeen. Tuntuu ihmisillä vaihtelevan rokoteoireet kovasti. Paras kuulemani oli iäkkäämmällä työkaverilla, hänellä oli kovat nivelkivut ollut kymmenet vuodet kroonisena, kolmosrokote (Moderna) vei kivut ja nyt on elämänsä kunnossa, vaikutus on kestänyt jo useamman viikon!

Kuulin juuri äidiltä, että setäni perheessä ovat lähes kaikki nyt saaneet koronan. Muilla ollut lievänä mutta kuinka ollakaan, rokotevastainen eli rokottamaton aikuinen poika ollut jo kymmenen päivää tosi kipeä ja on vissiin jo vähän toiselle veljelleen sanonut, jos ottaisi kumminkin sen rokotteen, ennen kuin ehtii taudin saada. Tietääkseni eivät ihan hörhöjä ole, vaan sitä "ihan tavan flunssaa ja hirveä hössötys tyhjästä" -luokkaa.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1277 : 15-01-2022, 20:45:59 »
Toinen Jes tälle päivälle. ♡  Veljen perheeseen syntyi tänä iltana suloinen pikku vauva. Minä niin rakastan vauvoja.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1278 : 15-01-2022, 21:25:28 »
Enkä ajatellut tuota yhtään väärällä tavalla kun nyt kieroutuneesta mielestä puhutaan. ;D Miten musta tuntuu että teillä on nyt jatkuvasti lisäännytty.  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1279 : 15-01-2022, 22:17:28 »
Onnea tädille! :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1280 : 16-01-2022, 00:58:02 »
 Tuhma Liz. ;D Ja kiitos, Pahatar! Meillä on nyt kaksi vauvaa perheessä, kun siskokin sai vauvan alta kuukausi sitten. Ihanaa!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1281 : 24-01-2022, 07:53:52 »
Jes! En jäänyt vaaleissa nollille vaikka vaalikampanjaa ei ollut! ;D ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1282 : 24-01-2022, 12:24:16 »
Onnea siitä! ;D Olet ilmeisen tunnettu ihminen teilläpäin. :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Jes!
« Vastaus #1283 : 24-01-2022, 12:34:59 »
Voldemort, olisin minäkin sinua äänestänyt jos oltais samassa vaalipiirissä. Tästä sitten eduskuntavaalikampanjaa kohti, vai kuinka?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1284 : 24-01-2022, 12:46:12 »
Joo, tästä kohti eduskuntavaaleja. Kyllä näitä vaaleja ja vali(s)tustyötä riittää. ;D ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1285 : 24-01-2022, 19:41:46 »
Onnea! :D Minäkin olisin äänestänyt sinua, jos saisi äänestää eri paikkakunnalta. Mutta sait aika hyvin ääniä ilman minuakin.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1286 : 21-02-2022, 08:10:25 »
Kukaan ei ole vielä sanonut täällä niin sanotaan nyt sitten itse myöhässä, että jes Suomi voitti lätkässä olympiakultaa! ;D ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1287 : 21-02-2022, 21:57:51 »
Se oli hieno juttu se! :D Vaikka NHL-pelaajat eivät olleetkaan mukana.
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1288 : 22-02-2022, 06:24:37 »
Olisi kyllä ollut mahtavaa jos NHL-pelaajatkin olisi ollut mukana. Suomella on niin hyviä pelaajia tällä hetkellä sielläkin että olisi ollut mielenkiintoista nähdä mihin asti se joukkue olisi päässyt.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1289 : 28-07-2022, 15:47:33 »
Henkilökohtainen JES tältä päivältä! Kävin työterveyden 5v-tarkastuksen piikkiin ravitsemusterapeutilla kysymässä täsmävinkkejä keväällä ja tänään sitten uudestaan. Minulla kilpirauhanen vähän temppuili joitakin vuosia sitten ja toi paljon ylipainoa, ja kun se tasaantui (en saanut lääkitystä), oli muuten kaikki taas hyvin, mutta se paino jäi, eikä oikein mikään tunnu auttavan. (Syön, liikun, nukun jne elän perusterveellisesti jo valmiiksi.)

Olin aika harmissani, kun tuntui että eipä juuri painossa näy tapahtuneen paljonkaan, mutta se kehonkoostumusmittaus todisti, että se vähä, mitä painosta oli pudonnut, oli lähtenyt juurikin sieltä viskeraalisesta rasvasta eli sisäelimistä! :D Ja neljä senttiä ympärysmitasta. MegaJES, ja ehkä nyt jos tuo aineenvaihdunta on viimein alkanut toimia, saattaa ehkä muutenkin paino pikkuhiljaa pudota. Ei minua muuten haittaa vaikka olisinkin vähän pullukampi, mutta terveyssyistä se olisi nyt tärkeää, kun verenpainekin on koholla, varmaan juurikin ylipainon takia, ja pelkään diabetesriskiä myös. Että peukut pystyyn, jos vaikka vähän lisääkin lähtisi.