Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 164699 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #30 : 06-01-2010, 23:22:22 »
Haha, mä laitan tänne B/E kiellon päälle ja foorumin ainoaksi oikeaksi mielipiteeksi sen, että Twilight sucks ja Bella/Edward eritoten. :D Ja voisin myös verrata sitä paritusta ja Edwardia Sellon kauppakeskuksen ampujaan ja siihen miten ihana tuo suhde on ja miten epätervettä pikkutyttöjen on lukea tuota sarjaa, jos se saa heidät uskomaan, että stalkkaava (vampyyri)poikaystävä on heille turvallinen ja ihana suojeleva vaihtoehto, joka ei voisi koskaan tehdä heille mitään pahaa.  ;D Joo, olen törmännyt myös siihen ihan aikuisissa naisissa, että ne aivan oikeasti uskoo, että joku edellisissä naissuhteissaan uhkaavasti ja väkivaltaiseksi käyttäytynyt mies ei voi heitä kohtaan olla väkivaltainen ihan samaan tapaan kun ne uskoo, että edellisissä suhteissa pettänyt mies ei voi heitä pettää. Se on sitä samaa tyhmää luottamusta, jota Bella esittää Edwardia kohtaan, mutta onneksi se on vain fiktiota.

Ja onneksi mä en aloita siitä saarnaamista.  :D Hups, aloitin jo.  :D


Jes jes jes jes jes! Ja samalla kauhea paniikkii, paniikki, paniikki! Kaksi yötä larppiin! Edellisestä yli puolitoista vuotta. Miten mä selviän? Mä en kykene enkä osaa enkä pysty! AAARGH! Mutta tahtoo, tahtoo, tahtoo eikä malttaisi odottaa! ;D
« Viimeksi muokattu: 06-01-2010, 23:26:50 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Jes!
« Vastaus #31 : 06-01-2010, 23:27:24 »
Lainaus
Haha, mä laitan tänne B/E kiellon päälle ja foorumin ainoaksi oikeaksi mielipiteeksi sen, että Twilight sucks ja Bella/Edward eritoten.

Tämähän kuulostaa oikein demokraattiselta ja vapaamieliseltä paikalta :P  Sensuuri kunniaan! Ajatuspoliisin työ arvoonsa!

Minä en edelleenkään ole lukenut Twilightia ekaa kirjaa pidemmälle, ihan vaan siksi etten ole saanut käytyä kirjastossa nyt kun lähikirjastoni on kiinni. Pitää nyt saada luettua ne loputkin kirjat, että ymmärtäisin paremmin mistä täällä puhutaan ja että pääsisin lukemaan Twilight -fikkejä.
« Viimeksi muokattu: 06-01-2010, 23:31:45 kirjoittanut Gwyneth »
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #32 : 06-01-2010, 23:31:13 »
Vapaamielinen niin kauan kuin kaikki ajattelevat niin kuin minä.  ;D Okei, se oli lähinnä vitsi, kun olen sanonut Bbuttille ettei se saa laittaa tänne Bella/Edward ficcejä. Oletan tietysti, että kukaan ei usko mua ja toimii juuri päinvastoin, koska niin minä toimisin.  :D Hmm... ehkä mä siis kirjoitan seuraavaksi jonkun kivan stalkkausficin sen kunniaksi. Luultavasti saa aika paljon tapahtua, että oikeasti alkaisin edes yrittää sensurointia, koska se olisi vastoin kaikkea mihin uskon.
« Viimeksi muokattu: 06-01-2010, 23:33:48 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Jes!
« Vastaus #33 : 06-01-2010, 23:33:44 »
Minä olenkin miettinyt, onko sulla Liz jokin salainen intohimo Bella/Edwardiin, koska puhut niin kovasti sitä paritusta vastaan, että sellainen provosoi kenet tahansa kirjoittamaan heti nimeomaan siitä parista  ::)
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #34 : 06-01-2010, 23:35:27 »
Se voi kuule hyvin olla, vaikka mitään en myönnä.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #35 : 07-01-2010, 00:06:55 »
Soon eri juttu lukea kirjojen stalkkaavasta vampyyristä kuin kirjottaa sen vampyyrin nimellä ficciä, jossa sen luonnetta on hitusen, tai isommankin möttösen, verran muokattu ;)

Ja joo, vapaamielisyys kunniaan!


Öö, jes, sormia palelee ja ulkona on perrrrrkeleen kylmä! :E
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #36 : 07-01-2010, 00:11:40 »
Joo, se on eri juttu, mutta pikkutytöt, jotka fanittavat Edwardia varauksetta eivät välttämättä tajua sitä samalla tavalla kuin vähän vanhemmat tajuavat, että se on fantasiaa myös siltä osalta.  :P  ;D Ja kun sitä lukee alta kymmenvuotiaat, niin ehkä vähän pelottaa, mutta toisaalta onkohan parempi sitten lukea lapsena Andersenin satuja, jossa isoäiti pantiin lihoiksi ja myytiin?  ;D Tosin mä olisin riemuinnut, jos Bella olisi valinnut Jacobin ja olisin saanut lukea oikeasti vaaralliseksi ja pelottavaksi muuttuvasta Edwardista, koska mä oon ihan varma, että se ei olisi jättänyt niitä rauhaan, vaikka vakuuttikin Bellalle että olen täällä vain koska sinä haluat  ;D ;D Niin, että kuka se olikaan, joka ei erota todellisuutta ja fantasiaa toisistaan... muhahaha!  :D Minä! Mä menen hoitoon!  ;D

Joo, vapaamielisyys kunniaan!  ;D Sanan - ja mielipiteenvapaus myös, mikä tarkoittaa että kaikki julistamaan omia totuuksiaan ja poliittisia mielipiteitään tänne, niin saadaan vähän elämää ja liikettä. :D
« Viimeksi muokattu: 07-01-2010, 00:19:07 kirjoittanut Lizlego »

Sarelon

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #37 : 07-01-2010, 01:25:47 »
Hei jos teillä on helmikuussa liikaa aikaa, niin osallistukaa AnTwiNoWriMoon! Erityisesti kaikille, joiden Nano kusi: nyt on tarkoituksena kirjoittaa paranormaalin romanssin sisältävä romaani, joka on parempi kuin Twilight. Ei pitäisi olla liian vaikeaa.

Mä en ole vieläkään lukenut Twilightiä. Mun kyllä pitäisi, että koko ajan ei tarvitsisi selitellä, miten voin dissata sitä vaikka en ole edes lukenut ;D Mutta kun a) ne ei ole kirjastossa koskaan paikalla ja rahaa en aio tähän käyttää b) en kehtaa lainata.

Liz hei, mikä toi satu on, jossa isoäiti pannaan lihoiksi? Mä en muista tollaista. Haluan lukea!  :D Ongelma on vähän siinä, että tollaisesta täysin absurdista sadusta lapsi tajuaa, että ei niin oikeassa elämässä kukaan tekisi. Twilightistä ne taas ei välttämättä tajua, että siinä kuvattu suhde ei ole mitenkään ihanteellinen, varsinkin kun se kuvataan täydellisenä suhteena.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #38 : 07-01-2010, 02:07:21 »
Mun muistaakseni sen sadun nimi oli Iso-Niilo ja Pikku-Niilo. Löytyi mun lahjaksi saamasta kirjasta, joka valitettavasti on kadonnut jonnekin tai todennäköisesti on vanhemmilla jossain niiden kirjakasoissa. Se on aivan kauhea satu, jota mä luin hiukset pystyssä enkä pysy jatkamaan enää sen satukirjan lukemista sen jälkeen.  :D Hmm... siitä on DVD lastenelokuvissa. :D No, onhan sadut muutenkin niin kauheita, ettei niitä pysty enää aikuisena lukemaan. :D

Sarelon. lue Twilight. Paljon kivempaa puhua teoksesta, kun tietää mistä puhuu ja ei se ole niin huono, ettei sitä luetuksi saisi, vaikka ärsyttääkin. Siinä täytyy olla jotain, että sen saa luetuksi, mutta sitten kun sitä alkaa miettiä, se on huono.  ;D

Sarelon

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #39 : 07-01-2010, 02:20:11 »
Joo, siis kyllä mä aion ihan vakavissani lukea sen, mutta kun se olis joskus paikalla siellä kirjastossa... Aina joku pikkuteini on lainannut sen!

//Voi lol! Mä en saa unta ja lueskelen linkkejä. Löysin niin loistavan Twilight-parodian! Tässä. Löytyy kun scrollaatte sivua pikkuisen alaspäin. Mä repesin ihan täysillä.
« Viimeksi muokattu: 07-01-2010, 03:51:14 kirjoittanut Sarelon »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #40 : 07-01-2010, 08:42:04 »
Sarelon, vinkkikiitti, toi oli oikeesti loistava! :D

Myös se parodiaa (ficciosuutta) edeltävä analyysi oli kerrassaan mielenkiintoinen, listasta puhumattakaan! Tietysti olis ollut itselle mukavempaa, jos toi olis koskenut koko sagaa, mutta sitten taas toisaalta...

Pakko nostaa paras lainaus :D
Lainaus
Approximate Amount of Time Bella and Edward are Romantically Involved Before Bella Is Begging Edward to Turn Her into a Vampire so They Can Be Together Forever: Like, two weeks. Maybe three. The timeline's a bit fuzzy.
:D :D ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #41 : 07-01-2010, 09:21:58 »
Sarelon. lue Twilight. Paljon kivempaa puhua teoksesta, kun tietää mistä puhuu ja ei se ole niin huono, ettei sitä luetuksi saisi, vaikka ärsyttääkin. Siinä täytyy olla jotain, että sen saa luetuksi, mutta sitten kun sitä alkaa miettiä, se on huono.  ;D
Tjaa, minä en saanut, enkä saa luetuksi sarjan viimeistä osaa. Minun mittarini vain täyttyi Epäilyksen aikana niin totaalisesti, etten voi kuvitellakaan tarttuvani enää viimeiseen osaan. Mikään kirjasarja ei vielä koskaan ole saanut minua yhtä raivoihini ja totaalisen epätoivon partaalle.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #42 : 07-01-2010, 14:07:24 »
JES!

Viimeinkin olen edistynyt Photarin kanssa niin pitkälle, että taitoni riittävät yhden suosikkihahmoni kuvaamiseen. Kaikki aiemmat, lukuisat yritykseni ovat olleet vain kalpea aavistus siitä, kuinka minä tämän hahmon näen. Tämä on myöskin eräs ensimmäisiä, todellisia K-18 tasoisia manipulaatioita ja luultavasti niistä onnistunein.

Lähetin sen juuri beetalleni ja nyt sitten täällä pureksin kynsiäni tuomiota odotellen.  :D

Eimaltaodottaa!



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #43 : 10-01-2010, 22:36:05 »
Jes! Pääsin hengissä pois larppaamasta!  ;D Nyt jos saisin taas aivot pelaamaankin ihan normaalisti, niin olisin ihan kiitollinen.  :D Mun hahmoni kun oli tai muodostui (tarkoituksettomasti tai ehkä siksi, että mä otin liian rennosti) jostain syystä sellaiseksi, että se ei oikeasti ajatellut tai jos ajattelikin, niin se ei angstannut ja minäkin siis olin tyytyväisessä off-tilassa normaalin worst case scenarion sijaan ja se tahtoo jäädä päälle.  :D 
« Viimeksi muokattu: 10-01-2010, 22:38:05 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #44 : 13-01-2010, 23:24:14 »
IIKKS!!!!!!!!!!


PETER FACINELLI KERTOI HAASTATTELUSSA, ETTÄ HÄNELLÄ ON PALJON SUUREMPI ROOLI ECLIPSESSÄ!!!!!!!!!!!!


OI HEINÄKUU!!!!!! TULE JO!!!!!!!!!!


*Ahem*


Joo... Kaikille tuli varmaan selväksi, kuka on minun suosikkihahmoni Twilight-sagassa

Ja anteeksi Capslockin pahoinpitely, mutta uh....


Menenkin tästä. :D




zilah