Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 165042 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #45 : 17-01-2010, 23:57:32 »
Hah! Ja mä just sanoin tänään Bbuttille, että Eclipsessä ei ole mitään katsomista.  ;D Joudun sitten perumaan puheeni ja sitä paitsi Carlislessa on muutenkin katsomista.  :D Vahinko, ettei Eclipsessä nähdä kuin osa Voltureista eikä yhtäkään Volturijohtajista.  :'(

Jes!

Tiedän, mitä mieltä monet ovat Finistä, mutta pakko silti mainita Finipikareita (joiden olemassaoloa sivumennen sanoen vastustin kun asia tuli esille ja vastustan edelleen ja perustan mielipiteeni käyttäjien epätasa-arvoistumiseen ja vastustan vastaavien järjestämistä koskaan Fifissä  ;D). Olen voittanut Väittelijän pikarin!  ;D

//Muoks: Sain myös Luihuisen pikarin, mikä oli vähän yllättävää kun en ole enää Voldemort.  ;D Ja unohdin hehkuttaa, joku oli antanut mulle äänen huumorificcarina ja muun kuin HP-fandomin ficcarina! Aika cool.  ;D
« Viimeksi muokattu: 18-01-2010, 02:17:33 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #46 : 18-01-2010, 00:27:34 »
Heh! No Se pikari meni ainakin ihan oikeaan osoitteeseen.  :D

Onneksi olkoon vaan!

Ja no. On minulla toki mielipiteeni Finistä, mutta en silti lähde sanomaan, etteikö siellä paljon hyvääkin olisi. Jos HP-ficcimaailma kiinnostaa, niin siihenhän tuo on ihanteellinen paikka.  Vaikken itse siellä viihdykään, niin annan toki vapauden toisille päättää omasta puolestaan. Minun kohdallani tilanne meni vain siihen, että ne negatiiviset puolet voittivat positiiviset niin rutkasti, ettei ollut enää mieltä jäädä.

Ja tosiaan: Carlislea siis näkyy taistelukohtauksissa ja kaikkea... Ooh!

Voi että! Toivotaan, että joku tappelukaveri onnistuisi vähän riisumaan sitä kuteistaan...  ;D




zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #47 : 18-01-2010, 01:13:51 »
Ai! :o No sittenhän tuo on ihan pakko nähdä! :D Ja pelastaisi kyllä mun päivän, jos ne voisi vaikka tapella paidattomina niin kuin sudet. :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #48 : 18-01-2010, 01:24:50 »
Ai! :o No sittenhän tuo on ihan pakko nähdä! :D Ja pelastaisi kyllä mun päivän, jos ne voisi vaikka tapella paidattomina niin kuin sudet. :D

Joo! Justiinsa niin! Ihanainen Peter Facinelli olisi aika näky paidattomana.  :D

Kelpaa se minulle alastikin, ei sen puoleen... :D



zilah
« Viimeksi muokattu: 18-01-2010, 01:26:32 kirjoittanut zilah »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #49 : 18-01-2010, 01:46:34 »
Niin, kyllä Peteriltä ne housutkin saa pois ottaa. En pane yhtään pahakseni.  :D Kaikesta päätellen kyseessä ei ole maailman ujoin näyttelijäkään, joten sehän voisi vaikka suostuakin, jos ehdotettaisiin.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #50 : 18-01-2010, 11:37:23 »
Lainaus
Heh! No Se pikari meni ainakin ihan oikeaan osoitteeseen.
Totta totisesti. :D 

Lainaus
Ja unohdin hehkuttaa, joku oli antanut mulle äänen huumorificcarina ja muun kuin HP-fandomin ficcarina! Aika cool. 
Ettei tällä sattumalta olisi mitään tekemistä Twi-fandomin kanssa....  ;D  ;D  ;D

Suorastaan yllätyin, että itsekin olin saanut useamman Finipikarin. Olen ollut siellä varsin epäaktiivinen viime vuoden, joten aivan hämmästyttää että ylipäätään muistetaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #51 : 18-01-2010, 12:54:52 »
Twi-fandomilla ja parodioilla on varmasti osuutta kaikkeen ficciasiaan.  ;D Niiden suosio on ylittänyt kaikki odotukseni.  :D

Poissa Storithiana

  • Brittiteenlitkijä
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
    • Give me a sign, I wanna believe
Vs: Jes!
« Vastaus #52 : 19-01-2010, 17:11:54 »
Huh. Mä olen varmaan viikon ajan tusannut tuon äikän esitelmän kanssa, alun perin mun piti saada se valmiiksi viime torstaina, sitten kun tajusin että ei toi aihe inspaa, niin vaihdoin aihetta ja päätin saada sen viikonlopuksi valmiiksi, silloin olin liian kiireinen... Mutta nyt mä sain sen tehtyä, kalvonkin jopa kirjoitettua! ;D Nyt on voittajafiilis.
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewellery,
which ever you prefer


ex-humph

Poissa Miaplacidus

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 41
Vs: Jes!
« Vastaus #53 : 20-01-2010, 16:24:40 »
Minulla on ihania ystäviä, jotka muistivat mun synttärit <3
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #54 : 21-01-2010, 14:31:36 »
Jes, kävin poskiontelon punkteerauksessa ja selvisin hengissä! Vaikka tohtoroimassa olikin hirvittävän nuori lääkäri, oli varsinainen "punkteeraustohtori" kuitenkin valvomassa tapahtumaa ja avittamassa. Kestihän se kauan, kun oli samalla opetustapahtuma, mutta ihan hyvin se meni. Lällällieru vaan sille hoitajalle, joka ei suostunut antamaan mulle aikaa "punkteeraustohtorille", se tuli aikaa varaamattakin!  :P ;D ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #55 : 27-01-2010, 01:45:00 »
Jes! Finissä on Twilight-äänestys/väittely!  :D Siis äänestys siitä, että tarvitaanko/halutaanko Twilighgtille oma osastonsa vai ei. Sinänsä siinä ei ole mitään jessiä, mutta kun siinä sivussa voi taas ottaa esille H/D:n.  ;D ;D Mä taidan olla jotenkin yksinkertainen, kun en ymmärrä miksi osastojen perustaminen on niin vaikeaa aina. Tai no, Pottereille on jo miljoona ikärajaosastoa ja mä en ihan näe siinä järkeä, mutta Twilight, jota on tosi paljon, ei saisi saada omaa osastoaan, koska...? Ymmärrän sen Potter-painotteisuus argumentin, mutta en sitä että perustellaan sillä, että sitten muutkin vaatisivat omille suosikeilleen omaa osastoa. Vastaus kun niihin vaatimuksiin olisi aika selvä: jos vaatimukseen yhtyy enemmistö.  :D Mä en vaan tajua, miksi se on niin kauheaa finiläisille, jos vaikka joku jotain vaatisikin, mutta ehkä olen tyhmä.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #56 : 27-01-2010, 02:04:34 »
JES!

Jamie Campbell-Bower joutuu vastaamaan läpästään, jonka hän heitti New Moonia odotellessa. Siinä hän väitti, että Volturit esiintyvät New Moonissa alasti. Alastomia Voltureita elokuvassa ei kuitenkaan näkynyt, mutta nyt Jamppa on kiinnitetty elokuvarooliin, johon kuuluu fullfrontal-alastonkohtaus... ;D

Tässä haastattelu. jossa hän kertoo asiasta.  :D
 Aion mennä katsomaan tuon leffan aivan varmasti.  :D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #57 : 27-01-2010, 09:42:01 »
Joo, se haastattelu ja läppä on saanut suurta huomiota, mutta en mä siltikään kaipaa nähdä Jamieta itsessään alasti, kun ei se herätä itsessään eikä näyttelijänä mussa kiinnostusta. Ajatus on silti ihan hauska.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #58 : 27-01-2010, 21:13:50 »
No eipä Jamppa nyt minunkaan ykkössuosikkejani ole, vaikka olen sitä mieltä että hän oli loistava Caius. Olipahan meillä jotain silmäniloakin, ja häntä kyllä katselee ihan mielikseen, vaikka tykkäänkin enemmän hieman vanhemmista miehistä.  Hänen huumorintajunsa on aika ilahduttavaa, ehkä siksi että hän on niin erilainen kuin roolihahmonsa Caius, joka tappaa talossa ja puutarhassa...:D

Mutta ihan oikein hänelle, mitäs aiheutti minulle pahanlaatuisen riippuvuuden Voltureihin, etenkin alastomiin sellaisiin...:D


zilah

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #59 : 08-02-2010, 14:30:03 »
IIIIKKKKSSSS!!!!!!!!!

SETULIPOSTISSAJUSTÄSKEN!!!!!!!!!!!!

*ahem*

Siis, olin tilannut ulkomailta erään elokuvan, jota odotin kieli pitkällä ja tänään se tulla putkahti postiluukusta. Siinä ihanainen Peter Facinelli esiintyy ilman rihman kiertämää, ja arvatkaa vaan kuka alkaa tehtailemaan screen capseja heti, kun saan Flashin kuntoon....  ;D




zilah