Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 165067 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #60 : 13-02-2010, 19:14:24 »
JESJESJESJESJESJESJESJESJESJESJESJESJESJESJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Uskaltauduin vihdoin sanomaan miehelle, että tahdon lähteä Saksaan RingConiin, joka pidetään Lokakuussa. Ja... ja... ja... hän suostui!


IIIKSSAPUAAAAHHHHHH!!!!!!!


Jos tästä tulee totta, niin pääsen tapaamaan livenä paitsi ihanaiset Theparkersit, myös Peter Facinellin!!!!!!!!!!!!




Apua!!!!!!!  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D




zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #61 : 17-02-2010, 17:15:14 »
Lol. Tiedän, että täällä kaikki eivät ole mitään lätkäfaneja, mutta mä haluan virittäytyä oikeaan tunnelmaan tämän illan matsia varten kuuntelemalla Ihanaa leijonat!  ;D "Katsokaa tätä meteliä.... siellä vedetään jo valssia katsomossa. Ja suomalaisyleisö on riisunut paidat päältään! Kenties osa ottaa jo kohta housujakin pois... Nyt huudetaan!" 

http://www.youtube.com/watch?v=1Bhk7ZtGZ3M&feature=related

Pahoittelen oikeasti sitä, että olen olympialaisten ja muiden kisojen aikana aina ihan hullu.  ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #62 : 17-02-2010, 19:19:56 »
Pahoittelen oikeasti sitä, että olen olympialaisten ja muiden kisojen aikana aina ihan hullu.  ;D
Kuten myös...  ;D

//Kyllä tuota kuunnellessa/katsellessa fiilikset vaan yksinkertaisesti nousee kattoon. Se on siinä!
« Viimeksi muokattu: 17-02-2010, 19:26:40 kirjoittanut Nappeli »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #63 : 17-02-2010, 19:53:01 »
Se on siinä on jotenkin samaa sarjaa kuin mikäs se siinä.  :D Tänään se alkaa ja mä lupaan sulle, Nappis, jonkinlaisen RPS-virityksen joka tapauksessa. Kimppakiva/kolmiodraaman, jota sä jossain täällä kaipailit. Timonen on pelannut TPS:ssä samaan aikaan kuin Koivu sinä vuona kun TPS voitti SM:n ja Suomi maailmanmestaruuden ja on hyvin lähelle samanikäinen Koivun kanssa.  :D  Siitähän voidaan lähteä virittämään ja sitten kun miettii sitä virnistystä, jota mä en edelleenkään ole löytänyt mistään, mutta sen sijaan löysin pari kivaa halailuvideota (Teemu ja Kimmo juhlivat maalia, Teemu ja Saku ja Saku ja Kimmo myös löytyy) lol, lätkä on kyllä slashein laji ikinä pervolle mielelle.
« Viimeksi muokattu: 17-02-2010, 19:57:19 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Sensitive

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 6
  • Pimeässä Sydän Loistaa
Vs: Jes!
« Vastaus #64 : 02-03-2010, 23:42:48 »
Nyt se iski!  ;D Tajusin tässä ihan juuri äsken kuka lähtee tässä kuussa katsomaan 30 Seconds to Marsia Helsinkiin!! O_O MIE! Perskuta rallaa! Joo no liput on olleet olemassa jo ensimmäisestä lipunmyyntipäivästä asti mutta NYT mie tämän tajusin :'D.. Hehkuti hehkuti Monsterin kanssa Helsinkiin! <3
The mistakes that you’ve made, forgiven

Poissa Monster

  • Mörkö sänkysi alla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 38
  • Pleasure to meet you but prepare to bleed.
    • Fellowship // Keskustele ja tutustu muihin. Tapa aikaa, julkaise ficcejä ja taistele yksinäisyyttä vastaan.
Vs: Jes!
« Vastaus #65 : 03-03-2010, 01:04:59 »
Nyt se iski!  ;D Tajusin tässä ihan juuri äsken kuka lähtee tässä kuussa katsomaan 30 Seconds to Marsia Helsinkiin!! O_O MIE! Perskuta rallaa! Joo no liput on olleet olemassa jo ensimmäisestä lipunmyyntipäivästä asti mutta NYT mie tämän tajusin :'D.. Hehkuti hehkuti Monsterin kanssa Helsinkiin! <3

\o/ Niinpä!! En millään malta odottaa  ;D (järkeä hehkuttaa samaa asiaa ja vielä samalta koneelta mutta whatevah kun on niin hehkutettava asia!)
US-KO-MA-TON-TA. En päässyt viime keikalle ja nyt viimeinkin näen pojat (Tomo, Jared ja Shannon on ihan loistavia persoonia kaikki!) livenä ja kuulee hyvää musaa (:
Saa nähdä millainen on keikkapäivänä kun sitä on jo nyt intoillut näin kovasti... heh heh.
All this pain, take this life and make it yours
All this hate, take your heart and let it love again
You will survive it somehow.

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Jes!
« Vastaus #66 : 08-03-2010, 09:55:04 »
Ihanaa naistenpäivää kaikille FiFin upeille naaraille! Hemmotelkaahan itseänne  ;D
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #67 : 08-03-2010, 09:55:54 »
Naistenvaivat naistenpäivänä, oi tätä ironian iloittelua... mutta mukavaa akkainpäivää teille kuitennii! ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Jes!
« Vastaus #68 : 08-03-2010, 09:57:24 »
*raottaa punaisen teltan ovea ja lykkää Buttikselle suklaata*
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #69 : 08-03-2010, 12:11:28 »
Kiitti vaan ei kiitti, kun mä en syö sokeria :D Tosin vois Liiteristä hakee sitä 80-rosenttista... njamnjam!
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1017
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #70 : 08-03-2010, 12:17:58 »
Kiitos muistutuksesta, olisi mennyt naistenpäivä ihan ohitse muuten. :) Pitäisiköhän minun sitten ostaa suklaata sen kunniaksi, vaikka olen kyllä itsekin yrittänyt pysytellä suklaasta erossa taas vaihteeksi.

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Jes!
« Vastaus #71 : 08-03-2010, 12:54:15 »
No maistuisko sitten kahvi? Ruusukaalit? Aurinkokuivatut tomaatit ja sukkamehujuusto? Löytyköön tänään naisellisille mieliteoillenne sopivat tyydykkeet - vaikka maksamakkaran muodossa!  :D Tää mussuttaa veriappelsiinia. Nam!
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #72 : 08-03-2010, 22:56:52 »
Mä en olisi tiennyt mitään naistenpäivästä ellen olisi sattunut katsomaan Voicen heräämöä, jossa oli paikalla pari Skandinavian Hunksia.  :D Oli pojilla varsin kaksimieliset puheet...

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #73 : 09-03-2010, 09:08:29 »
Minulla ei eilen ollut aikaa edes huomata mitään naistenpäivää, mutta toivon näin jälkikäteen, että kaikilla oli hauska päivä.

Minulla ainakin oli, vaikka kiirettä piti. Haimme nimittäin uuden karvaisen lapsen perheeseemme, ja se on kyllä ihan älyttömän suloinen. Tuossa se nyt nukkuu minun jalkojeni juuressa.  :)



zilah

Poissa Miaplacidus

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 41
Vs: Jes!
« Vastaus #74 : 10-03-2010, 17:57:40 »
Langaton nettiyhteys TOIMII VIIMEINKIN muutaman päivän äheltämisen jälkeen!!! Taisi pelästyä minun kiroiluani  ;D
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.