Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 164481 kertaa)

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Jes!
« Vastaus #1305 : 18-04-2023, 12:55:11 »
Muistaako joku, kun kirjoittelin joskus yli kymmenen vuotta sitten originaalia parista pikkupojasta? Ei varmaan. No, aika monen mutkan kautta yksi tarina on ainakin päätymässä koviin kansiin.  ;D ::) :o 8) ja semmosta. Yksärillä lisätietoja  :o

Ja iso peukku duolingo-saksalle! Se on varmaan käyttökelpoisempi kuin poliisisarjasta opittu...  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1306 : 18-04-2023, 13:08:10 »
Isot onnittelut sulolle kirjailijan urasta! Ja ihan loistavaa, että oli hieno reissu. :D

Byää, Edmonton meni ja hävisi ensimmäisen pudotuspeliottelunsa. :'( Toivottavasti onnistuvat jatkossa paremmin, että saisi kirjoittaa siitä tänne Jes -topiciin. :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Jes!
« Vastaus #1307 : 18-04-2023, 14:23:29 »
Isot onnittelut sulolle kirjailijan urasta!

Kiitos, ei tää kyllä vielä mikään ura ole. Ehkä enemmän sellainen mielenkiintoinen kuraoja, jossa on sammakonkutua. Mutta jännää silti  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1308 : 18-04-2023, 19:04:16 »
Sulo, mulla on niin surkea muisti etten muista mutta olen silti varma että se ansaitsee kansiin pääsyn. Erittäin hienoa! Miltäs tuntuu ja milloin noin suunnilleen julkaisu?  ;D Tosiaan Duolingo-saksa on paljon käyttökelpoisempaa kuin rikossanasto minkä oppii saksalaisdekkareista. ;D

Mä olin niin innoissani eilen pudotuspeleistä niin tietenkin Edmonton hävisi. ;D Ylimieliset fanit kyllä ansaitsi sen mutta Connor (ja varmaan muukin joukkue) haluaa voittaa pikku Benin muistolle.

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Jes!
« Vastaus #1309 : 19-04-2023, 21:31:57 »
Sulo, mulla on niin surkea muisti etten muista mutta olen silti varma että se ansaitsee kansiin pääsyn. Erittäin hienoa! Miltäs tuntuu ja milloin noin suunnilleen julkaisu? 

Mä jotenkin muistelin, että Bbuttiksen kanssa sitä tekstin alkuversiota mietittiin ja joku nimeltä mainitsemattomasta pohjoisesta rannikkokaupungista tai sen liepeiltä ois hahmotellu jotain kuvaideoitakin. Mutta tässä on aika monta mutkaa takana, mm. tekstin hautautuminen unohdetulle läppärille, että on aika ihme että homma eteni tähän vaiheeseen  ;D Ennakkomyynti menossa, kesäkuussa tärähtää ja semmoselta tuntuu, että saattaa ehkä närästää.

Mut ihan oikeasti, oon tainnu sanoa laajemminkin että en ois kirjoittajana tässä ilman ficcejä. Ja teitä ihania  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #1310 : 20-04-2023, 12:29:05 »
Hurjasti onnea sulotus! \o/ ;D

En muista speksejä, mutta on puhuttu paljon ja monenlaista ;D ;D

Ihan tässä joku viikko sitten luin sun katoavat porsaat -jutun joillekin Oulun Wanhuksille, kun se jossain keskustelussa tuli mieleen, ja ihasteltiin sitä ;D että oot kyllä ollu mielessä <3



Ja ehottomasti laitan kirjan ennakkotilaukseen heheee \o/
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1311 : 20-04-2023, 19:31:56 »
Vau, onnea Sulo!  :D Onpa hieno juttu.

Ja omasta puolestani JES - uskon päässeeni läpi sosiaalilainsäädännön tentistä. Huh. Kaikista kursseista minua on jännittänyt tämä eniten, kun tuntui, etten tajua noista lakihommista mitään. Nyt ehkä jotenkin tajuan jotain. Tai ainakin tiedän, mistä lähteä etsimään tietoa, kun en tiedä.  ;D

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Jes!
« Vastaus #1312 : 21-04-2023, 14:38:15 »
Hurjasti onnea sulotus! \o/ ;D

En muista speksejä, mutta on puhuttu paljon ja monenlaista ;D ;D

Kiitos Bbuttis ja Fiorella <3 Katoavat porsaat muistan jotenkin... kaikkea sitä on :D Oi niitä aikoja ja silleen  ;D

Ja omasta puolestani JES - uskon päässeeni läpi sosiaalilainsäädännön tentistä. Huh. Kaikista kursseista minua on jännittänyt tämä eniten, kun tuntui, etten tajua noista lakihommista mitään. Nyt ehkä jotenkin tajuan jotain. Tai ainakin tiedän, mistä lähteä etsimään tietoa, kun en tiedä.  ;D

Onnea! Tämä kuulostaa sellaiselta hommalta, että on syytäkin olla tarkkana.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1313 : 24-04-2023, 09:58:11 »
Jes! Edmonton voitti vaikka ne oli pelissä jo 3-0-tappiolla. Melkoinen jännitysnäytelmä vaikkakin mua myös nauratti kovasti kun pelaajat kaatuili ympäriinsä.  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1314 : 24-04-2023, 16:55:03 »
Minä niin toivoisin, että Connor ja Leon saisivat juhlia Stanley Cupin voittoa yhdessä. :D Ei se kuitenkaan ihan siltä vaikuta tänäkään keväänä, kun on ollut niin tiukkaa jo tässä 1. kierroksella. :(
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1315 : 24-04-2023, 21:18:03 »
Mua vähän kyllä pelottaa ajatella miltä ne juhlat voisi näyttää.  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1316 : 24-04-2023, 22:07:58 »
Senhän nyt melkein tietää. Söpöjä yhteiskuvia läheisissä tunnelmissa. ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1317 : 24-04-2023, 22:47:01 »
Me juhlittaisiin niistä juhlista otetuilla kuvilla pitkään ja hilpeästi.  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1318 : 25-04-2023, 08:17:25 »
Mä juhlin jo nyt sillä, että Leon niin paheksuu, kun ei tuomari puuttunut Douhgtyn polvitaklaukseen ja Leonin piti kostaa pikku Connorin puolesta, vaikka Connor oli juuri tehnyt maalin ja vaikka kaikki paheksui Leonin kostoa, mutta kun eihän se nyt vaan riitä. ;D Ne on vähän vaihtaneet nyt paikkaa, että Leon on se, joka puolustaa Connoria. Porukka epäilee sairautta tai vammaa Connorin kohdalla.

Leon ei tykkää Doughtysta  ;D ;D Pikku pissy Leon.  ;D ;D


Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1319 : 30-04-2023, 15:47:56 »
Jes! Edmonton Oilers selvisi seuraavalle kierrokselle! Seuraavaksi vastassa on Vegas Golden Knights, joka taisi olla eniten taklaava joukkue ekalla kierroksella, joten tulossa yhä kovaa kyytiä, kirjaimellisesti.  ;D