Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 235304 kertaa)

Lizlego

• Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1785 : 30-04-2023, 15:14:25 »
Pahin mahdollinen oikeistohallitus sieltä näyttää nyt tulevan niin voi kyllä olla kovaa kyytiä kulttuuripuolellekin, valitettavasti.  :P Ikään kuin ihmiset ei tarvitsisi kulttuuria näinä aikoina. Oikeastaan nyt sitä varmaan tarvittaisi enemmän kuin koskaan, kun ihmiset vaikuttaa epäempaattisimmilta ja sivistymättömämmiltä kuin aikoihin.  :P

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #1786 : 30-04-2023, 15:39:03 »
Pitäisi nyt vaan julkistaa entistä laajemmin kulttuurin ja taiteen hyvinvointia tukevia vaikutuksia. Juuri kävin kulttuurihyvinvoinnin kurssin, niin katselin jotain tutkimuksiakin.

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #1787 : 04-05-2023, 16:13:31 »
En tiedä kikatuttaako vai ketuttaako mua enemmän, mutta valitsin ketutuksen sille, että Edmonton Oilers hävisi viime yönä ensimmäisen matsinsa toisella pudotuspelikierroksella. Oon yhä huono fani, koska silti mua vähän naurattaa se, että Leon teki neljä maalia ja yritti pitää joukkueen taistelussa mukana, mutta ei onnistunut ja sen jälkeen se oli vähän pissy.  ;D

Poissa Pahatar

• viilee tyyppi
  • Rakkautta vain
« Vastaus #1788 : 04-05-2023, 22:21:03 »
Voisi kuvitella, että Leon on sanonut tai ainakin ajatellut matsin jälkeen, että pitääkö mun kaikki yksin hoitaa? :D Eiköhän kapteeni ole kuitenkin kehunut Leonia 4 maalista sekä julkisesti että yksityisesti... ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

• Vieras
« Vastaus #1789 : 05-05-2023, 08:16:55 »
Mä meinasin että tuo olisi Leonille ja Connorille pieni riidan paikka, kun Leon sanoisi että tekisit sinäkin jotain.  ;D ;D Tai sitten isomman draaman paikka, koska lopussa kävi näin

https://www.youtube.com/shorts/nj3HX2slzzc

Toi otsikko, että Eichel strips McDavid antaa ymmärtää muuta kuin mitä sisältö.  ;D