Keskustelut > Pälinää

Kikatusarkisto

(1/160) > >>

zilah:
Ok, kun kerran meillä on ketutusarkisto niin sen vastapainoksi tarvitaan jotakin iloisempaa. Tämä on paikka missä voitte kertoa mikä on antanut teille oikein kunnon naurut tai tuonut ainakin hymyn huulille.

Olen katsonut tätä videota noin puolenkymmentä kertaa tänään, ja joka kerta se aiheuttaa hervottomia naurunpyrskähdyksiä.

Craig Parker ja Mark Feguson ovat Lotr-elokuvien näyttelijöitä, mutta myös aivan pähkähulluja standup-koomikoita. Tässä heidän taidonnäytteensä vuoden 2009 RingConista, Saksasta.  ;D

Varoituksen sana vielä: sisältää epävireistä laulantaa, joten ei herkkäkorvaisille.

http://www.youtube.com/watch?v=UJLeWeWydUE


zilah

Sarelon:
Mua naurattaa ihan luvattoman paljon luultavasti aika wanha juttu. Katson ekaa Pirates of the Caribbeania, ja huomasin huvittavan pienen jutun siinä kohtaa, kun Norrington pitelee Jackin toivekompassia. Neula osoittaa Jackia. Okei, filmintekijät luultavasti tarkoittivat, että Norrington haluaa vangita Jackin, mutta siitä voi tehdä myös fikkaritulkinnan. (Käsikirjoittaja muuten on ilmoittanut jossakin haastattelussa, että Jack Sparrow on biseksuaali, vaikka sitä ei suoraan leffoissa sanotakaan. Word of God. Tätä esimerkkiä ei ole mainittu tuolla sivulla, mutta jollain toisella Tv Tropesin sivulla on.)

Miaplacidus:
(Olenpas ollut epäaktiivinen täälläkin. Joskos sitä pitäisi vähän aktivoitua...)

Tänään kävin viimeinkin katsomassa leffan Up - kohti korkeuksia. Se oli aivan ihana <3 Rakastan Pixarin animaatioita (WALL-E <3) eikä tämäkään ollut poikkeus. Sunnuntai ja räntäsadekin näyttävät heti paljon valoisemmilta.

Ai että. Jos sitä vaikka tekisi nyt kouluhommiakin...

Lizlego:
Mä oon ikuisesti halunnut parittaa James Norringtonin ja Ja Jack Sparrown, mutta en ole vieläkään saanut sitä aikaiseksi. :D

DWW:

--- Lainaus käyttäjältä: Miaplacidus -  01-11-2009, 17:37:04 ---Tänään kävin viimeinkin katsomassa leffan Up - kohti korkeuksia. Se oli aivan ihana <3 Rakastan Pixarin animaatioita (WALL-E <3) eikä tämäkään ollut poikkeus.

--- Lainaus päättyy ---

Allekirjoitan; itsekin tykkäsin valtavasti tuosta leffasta. Sen huumori oli yllättävän onnistunutta. Monesti lastenleffoissa on selkeästi lapsille suunnatutu törmäilyvitsit ja aikuisille suunnatut sanalliset vitsit, mutta tässä elokuvassa sellaista jaottelua en oikeastaan huomannut. Se oli varsin virkistävää. Virkistävää oli myös elokuvan melko hidas tempo. Välillä kun tuntuu, että jenkit eivät usko lapsien viihtyvän elokuvien/television ääressä, jos siellä ei ole älytön ADHD-riehunta puolet ajasta päällä... En tiedä, ehkä niin on, mutta ainakin minä (aikuinen) arvostan tällaista elokuvaa, joka ei ole vain jatkuvaa melskettä. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta