Keskustelut > Pälinää

Kikatusarkisto

<< < (2/160) > >>

zilah:
Ei taivas, minkä herkkupalan onnistuin bongaamaan Youtubesta juuri äsken!  ;D

Muistaako kukaan teistä kuinka jokin aika sitten Peter Facinelli löi vetoa näyttelijäystävänsä Rob DrFrancon kanssa siitä, saisiko Peter tarpeeksi seuraajia Twitterissa? Peter lupautui luopumaan roolistaan Carlislena jos hän häviäisi vedon. Rob taas lupautui tanssimaan bikineissä Hollywoodin Walk Of Famella jos hän puolestaan häviäisi.


Niin kävi että Peter sai murskavoiton ja Rob raukka joutui lunastamaan lupauksensa. Ja nyt Youtubessa on aiheesta video!  :D

Jos tahdotte mennä katsomaan, niin teidän on ensin tehtävä haku avainsanoilla Peter Facinelli, ja valittava video joka on toisena jonossa, nimellä "Official Peter Facinelli Video Vault". Sen jälkeen vaaditaan vielä kirjautuminen, sillä video on luokiteltu sopimattomaksi nuoremmille.

Minä vakuutan, että video on ehdottomasti katsomisen arvoinen, vaikka pitäisi sitä varten rekisteröityä Youtubeen. Minä ainakin nauroin ihan hervottomana ja taitaa kestää aika kauan ennen kuin virne kasvoiltani häviää.  ;D ;D


zilah

Chuuko:
Nauroin itteni kipeeks  kuvalle jossa Jasper hyökkää Bellan kimppuun.
Ilmeet on kyllä niin kohdillaan.

Liz, parita ehdottomasti Norrington ja Jack!

Sarelon:
Mä kulutin eilen aikaa tietokoneluokassa yhden kaverin kanssa, joka pelleili googlen kuvahaulla, ja nauroin itseni kipeäksi, kun se kirjoitti hakuun vahingossa kaksi kertaa peräkkäin "Edward Sullen". Maailman paras typo.

Ja sitten se näytti mulle ihan kamalan kuvan, jossa Robert Pattinsonin kainalokarvat näkyy, ja mun piti sitten luetuttaa sillä Lizin Kun puutarhasaksetkaan eivät riitä. Kun kaksi anti-Twilightistiä ja nopea nettiyhteys laitetaan yhteen, voi tulla aika mielenkiintoista juttua.

Lizlego:
Toi nimi sopisi Edwardille.  ;D Ja mä olen nauranut puutarhasaksille ja erityisesti Kalman kanssa käydylle karvakeskustelulle, koska leffan perusteella se aihe voisi olla vampyyreille ajankohtainen.  ;D Twilight on mulle fandomi, josta mun on vieläkin vaikeampi kuin muista fandomeista kirjoittaa vakavasti, mutta huumorin kirjoittaminen on vaikeaa, koska sitä ei voi pakottaa ja se joko toimii tai ei toimi. Muut tyylilajit tuntuu anteeksi antavammilta, mutta toisaalta huumori on hyvin antoisaa silloin kun se sattuu toimimaan.

//Muoks: Chuuko, mulla on siitä jossain alkukin olemassa, mutta mitään en lupaa :D

zilah:
Eilinen keikka oli kyllä oma lukunsa, ainakin siinä kohtaa että jouduin tosissaan käyttämään kaiken pokkani mitä minulla on. Meinasin revetä useaan otteeseen, koska yleisön joukossa oli nuori mies joka muistutti erehdyttävästi Dominic Monachania, näyttelijää joka tunnetaan parhaiten roolistaan Merrinä Lotr-elokuvatrilogiassa. Kaveri oli vielä pukeutunut samantyyliseen tweedtakkiin kuin hobiteilla on... ;D

Oli siinä naurussa pitelemistä kun Merri jorasi menemään oikein olan takaa ja meidän olisi pitänyt soittaa tiukkaa bilesettiä...  :D


zilah

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta