Kirjoittaja Aihe: Kikatusarkisto  (Luettu 108035 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #720 : 07-04-2017, 09:59:19 »
Pakko avautua ihan hölmöstä ja mitättömästä asiasta, mutta katsoin tässä aamulla toisella silmällä viimeisintä Penguinsin peliä Devilsiä vastaan. Hetkeksi kun käänsin huomioni syrjään matsista, yhtäkkiä siellä oli menossa joku kokkaustuokio. Jotenkin niin hämäännyin siitä, että yhtäkkiä siellä kokattiin, että aloin jo miettiä tapahtuiko Viaplayssa joku katkos ja kääntelin kaukosäädintä kädessäni valmiina toimimaan, mutta sitten huomasin että siellä kokkauksen taustallahan roikkui Devilsin paitoja. ;D Jotenkin vaan en ollut odottanut, että lätkämatsi muuttuu kokkausohjelmaksi. ;D

Mulle suositeltiin katsottavaksi tätä videota. Kirjoittaisiko joku Jaredin/Samin Tardikseen? ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #721 : 07-04-2017, 14:05:07 »
Pitäähän sitä jääkiekkoilijan syödä, että jaksaa.  ;D Ihana! <3



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #722 : 14-04-2017, 15:06:56 »
Periaatteessa tämä asia aiheuttaa mussa hieman kiukkua, mutta siitä huolimatta naurattaakin. Mulle oli soitettu ja soitin sitten takaisin. Toisesta päästä vastattiin vain että haloo, esittelin itseni ja vastaus oli pelkkä niin. No onneksi olin kuitenkin ottanut selvää, kuka soittaja oli ollut ja pystyin arvaamaan, että mitä asia koski, koska muuten ei olisi asia ehkä edennyt.  ;D  Sitten vielä tuli jostain päähän, että Nasse-setä on nyt hyvin hyvin vihainen.  ;D Minä ja asiakaspalvelu.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #723 : 01-12-2017, 23:32:30 »
Irkistä kuultua:

"Fifi on ruotsiksi sama kuin sanoisi pussy!"


;D ;D ;D


Didn't know!

Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #724 : 23-01-2018, 23:09:51 »
Tämä päivä oli kyllä melko perseestä, mutta silti naurattaa, koska mitään vakavampaa ei tapahtunut. Paitsi, että hävitin mun ficin, kun mun piti siirtää se K-18 -osastolle, kun olin unohtanut että siinähän on seksiä LOL. ;D Painoin sitten deleteä ja ihmettelin, että mitä tapahtui.  ;D Se kuvaa mun päivän toimintoja aika hyvin.  ;D

Mutta parasta tänään oli, kun kirjoitin laskuun ensin hevosen nimen.  ;D ;D ;D Olisi ollut hienoa antaa asiakkaalle sellainen.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #725 : 24-01-2018, 00:25:43 »
Mutta parasta tänään oli, kun kirjoitin laskuun ensin hevosen nimen.  ;D ;D ;D Olisi ollut hienoa antaa asiakkaalle sellainen.  ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #726 : 25-01-2018, 16:44:57 »
 ;D ;D ;D ;D

Ihana! <3 Nyt on ollut pitkään niin alamaissa, että kikatus tulee todellakin tarpeeseen.

Ja tässä minun tämänpäiväinen kikatukseni <3


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #727 : 25-01-2018, 22:15:27 »
Hyvin sillä lanteet heiluu.  ;D ;D ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #728 : 25-01-2018, 22:21:49 »
No sano sie muuta! Ja tuo mekko! <3  ;D



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #729 : 14-12-2021, 07:37:17 »
Mä voin kikatella täällä yhtäkkiä sitä, että mulla kun kävi varmaan pari kuukautta sellainen myyjä, joka olisi halunnut käyttää mun verkkoa niin mä en voinut jakaa sille mun oman kännykän verkkoa, koska mä en olisi pystynyt kertomaan sille mun salasanaa nauramatta ja häpeämättä.  ;D ;D ;D Oli pakko jakaa työkännykän verkko. ;D ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #730 : 14-12-2021, 11:06:41 »
Varmaan et halua kertoa salasanaa täälläkään, mutta voitko vihjata vähän? NHL Gaysex? ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #731 : 14-12-2021, 11:54:34 »
Sanotaanko näin, että pahempi kuin erään nimeltä mainitsemattoman henkilön ruumiin osa, mikä esiintyy kyllä mun salasanoissa eri muodoissaan niin kuin jotkut ovat jo huomanneet.  ;D ;D ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #732 : 14-12-2021, 14:00:17 »
🤣🤣🤣

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #733 : 14-12-2021, 21:06:05 »
 Kikatusta herätti täälläkin. ;D ;D ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #734 : 04-02-2023, 14:30:22 »
Mun on pakko purkaa johonkin tätä kauheaa kikatusta siitä että vaikka muka on ficcari, joka kuvittelee kaikenlaista niin todellisuus pääsee aina yllättämään sillä että se on astetta pahempi jollain tasolla. ;D Apua! Käyn ihan ylikierroksilla ja naurattaa. ;D