Kirjoittaja Aihe: Kikatusarkisto  (Luettu 108028 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Kikatusarkisto
« : 05-10-2009, 23:20:46 »
Ok, kun kerran meillä on ketutusarkisto niin sen vastapainoksi tarvitaan jotakin iloisempaa. Tämä on paikka missä voitte kertoa mikä on antanut teille oikein kunnon naurut tai tuonut ainakin hymyn huulille.

Olen katsonut tätä videota noin puolenkymmentä kertaa tänään, ja joka kerta se aiheuttaa hervottomia naurunpyrskähdyksiä.

Craig Parker ja Mark Feguson ovat Lotr-elokuvien näyttelijöitä, mutta myös aivan pähkähulluja standup-koomikoita. Tässä heidän taidonnäytteensä vuoden 2009 RingConista, Saksasta.  ;D

Varoituksen sana vielä: sisältää epävireistä laulantaa, joten ei herkkäkorvaisille.

http://www.youtube.com/watch?v=UJLeWeWydUE


zilah

Sarelon

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #1 : 23-10-2009, 18:07:15 »
Mua naurattaa ihan luvattoman paljon luultavasti aika wanha juttu. Katson ekaa Pirates of the Caribbeania, ja huomasin huvittavan pienen jutun siinä kohtaa, kun Norrington pitelee Jackin toivekompassia. Neula osoittaa Jackia. Okei, filmintekijät luultavasti tarkoittivat, että Norrington haluaa vangita Jackin, mutta siitä voi tehdä myös fikkaritulkinnan. (Käsikirjoittaja muuten on ilmoittanut jossakin haastattelussa, että Jack Sparrow on biseksuaali, vaikka sitä ei suoraan leffoissa sanotakaan. Word of God. Tätä esimerkkiä ei ole mainittu tuolla sivulla, mutta jollain toisella Tv Tropesin sivulla on.)

Poissa Miaplacidus

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 41
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #2 : 01-11-2009, 17:37:04 »
(Olenpas ollut epäaktiivinen täälläkin. Joskos sitä pitäisi vähän aktivoitua...)

Tänään kävin viimeinkin katsomassa leffan Up - kohti korkeuksia. Se oli aivan ihana <3 Rakastan Pixarin animaatioita (WALL-E <3) eikä tämäkään ollut poikkeus. Sunnuntai ja räntäsadekin näyttävät heti paljon valoisemmilta.

Ai että. Jos sitä vaikka tekisi nyt kouluhommiakin...
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #3 : 01-11-2009, 18:46:46 »
Mä oon ikuisesti halunnut parittaa James Norringtonin ja Ja Jack Sparrown, mutta en ole vieläkään saanut sitä aikaiseksi. :D

Poissa DWW

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 76
  • Idea +2, motivaatio -3
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #4 : 01-11-2009, 20:13:57 »
Tänään kävin viimeinkin katsomassa leffan Up - kohti korkeuksia. Se oli aivan ihana <3 Rakastan Pixarin animaatioita (WALL-E <3) eikä tämäkään ollut poikkeus.

Allekirjoitan; itsekin tykkäsin valtavasti tuosta leffasta. Sen huumori oli yllättävän onnistunutta. Monesti lastenleffoissa on selkeästi lapsille suunnatutu törmäilyvitsit ja aikuisille suunnatut sanalliset vitsit, mutta tässä elokuvassa sellaista jaottelua en oikeastaan huomannut. Se oli varsin virkistävää. Virkistävää oli myös elokuvan melko hidas tempo. Välillä kun tuntuu, että jenkit eivät usko lapsien viihtyvän elokuvien/television ääressä, jos siellä ei ole älytön ADHD-riehunta puolet ajasta päällä... En tiedä, ehkä niin on, mutta ainakin minä (aikuinen) arvostan tällaista elokuvaa, joka ei ole vain jatkuvaa melskettä. :D
Pienet aivot kuluttavat vähän energiaa.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #5 : 18-11-2009, 22:40:06 »
Ei taivas, minkä herkkupalan onnistuin bongaamaan Youtubesta juuri äsken!  ;D

Muistaako kukaan teistä kuinka jokin aika sitten Peter Facinelli löi vetoa näyttelijäystävänsä Rob DrFrancon kanssa siitä, saisiko Peter tarpeeksi seuraajia Twitterissa? Peter lupautui luopumaan roolistaan Carlislena jos hän häviäisi vedon. Rob taas lupautui tanssimaan bikineissä Hollywoodin Walk Of Famella jos hän puolestaan häviäisi.


Niin kävi että Peter sai murskavoiton ja Rob raukka joutui lunastamaan lupauksensa. Ja nyt Youtubessa on aiheesta video!  :D

Jos tahdotte mennä katsomaan, niin teidän on ensin tehtävä haku avainsanoilla Peter Facinelli, ja valittava video joka on toisena jonossa, nimellä "Official Peter Facinelli Video Vault". Sen jälkeen vaaditaan vielä kirjautuminen, sillä video on luokiteltu sopimattomaksi nuoremmille.

Minä vakuutan, että video on ehdottomasti katsomisen arvoinen, vaikka pitäisi sitä varten rekisteröityä Youtubeen. Minä ainakin nauroin ihan hervottomana ja taitaa kestää aika kauan ennen kuin virne kasvoiltani häviää.  ;D ;D


zilah

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #6 : 30-11-2009, 21:35:30 »
Nauroin itteni kipeeks  kuvalle jossa Jasper hyökkää Bellan kimppuun.
Ilmeet on kyllä niin kohdillaan.

Liz, parita ehdottomasti Norrington ja Jack!
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Sarelon

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #7 : 01-12-2009, 10:46:46 »
Mä kulutin eilen aikaa tietokoneluokassa yhden kaverin kanssa, joka pelleili googlen kuvahaulla, ja nauroin itseni kipeäksi, kun se kirjoitti hakuun vahingossa kaksi kertaa peräkkäin "Edward Sullen". Maailman paras typo.

Ja sitten se näytti mulle ihan kamalan kuvan, jossa Robert Pattinsonin kainalokarvat näkyy, ja mun piti sitten luetuttaa sillä Lizin Kun puutarhasaksetkaan eivät riitä. Kun kaksi anti-Twilightistiä ja nopea nettiyhteys laitetaan yhteen, voi tulla aika mielenkiintoista juttua.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #8 : 01-12-2009, 12:04:28 »
Toi nimi sopisi Edwardille.  ;D Ja mä olen nauranut puutarhasaksille ja erityisesti Kalman kanssa käydylle karvakeskustelulle, koska leffan perusteella se aihe voisi olla vampyyreille ajankohtainen.  ;D Twilight on mulle fandomi, josta mun on vieläkin vaikeampi kuin muista fandomeista kirjoittaa vakavasti, mutta huumorin kirjoittaminen on vaikeaa, koska sitä ei voi pakottaa ja se joko toimii tai ei toimi. Muut tyylilajit tuntuu anteeksi antavammilta, mutta toisaalta huumori on hyvin antoisaa silloin kun se sattuu toimimaan.

//Muoks: Chuuko, mulla on siitä jossain alkukin olemassa, mutta mitään en lupaa :D
« Viimeksi muokattu: 02-12-2009, 01:40:00 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #9 : 12-12-2009, 21:49:42 »
Eilinen keikka oli kyllä oma lukunsa, ainakin siinä kohtaa että jouduin tosissaan käyttämään kaiken pokkani mitä minulla on. Meinasin revetä useaan otteeseen, koska yleisön joukossa oli nuori mies joka muistutti erehdyttävästi Dominic Monachania, näyttelijää joka tunnetaan parhaiten roolistaan Merrinä Lotr-elokuvatrilogiassa. Kaveri oli vielä pukeutunut samantyyliseen tweedtakkiin kuin hobiteilla on... ;D

Oli siinä naurussa pitelemistä kun Merri jorasi menemään oikein olan takaa ja meidän olisi pitänyt soittaa tiukkaa bilesettiä...  :D


zilah


Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #10 : 14-12-2009, 18:40:17 »
Kuulostaa kyllä hilpeältä, zilah.  :D

Lol. Formuloita aikoinaan seurannut kansa ja mikseivät muutkin saavat seuraavasta videosta varmaan hupia:

http://www.youtube.com/watch?v=6hJAlR0xhto&feature=rec-r2-2r-1-HM

 ;D ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1097
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #11 : 15-01-2010, 07:45:51 »
Suomella on niin loistava jääkiekkojoukkue, ettei sen tarvitse voittaa: http://www.youtube.com/watch?v=Ka91nMywIR8
 ;D  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #12 : 15-01-2010, 14:09:01 »
Lol. Loistavaa propagandaa!  ;D Mä nauroin tuota vedet silmissä, ja ruotsalaisetkin tuotu mukavasti mukaan.  :D Tiivistää Suomen jääkiekkomaajoukkueen viime vuosien menestyksen ja sen viimeisen pykälän puuttumisen.  ;D

Ja kun kerran jääkiekossa ollaan niin voitte mun tavoin naureskella tälle lyhyelle pätkälle, jossa tähtenä on Jarkko Ruutu.  ;D Kyseessä on erittäin tyypillinen Ruudun liike.  ;D
« Viimeksi muokattu: 15-01-2010, 14:37:26 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1097
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #13 : 21-01-2010, 09:50:23 »
Koin totaalisen repsahduksen äsken nähdessäni telkusta maajussille morsian-ohjelman mainoksen. Siinä sanottiin suurin piirtein näin: "Taas etsitään maajusille morsianta... tai sulhasta." ja tuon hetken viiveellä tulleen "sulhasta" jälkeen melkein heti näytettiin kahta paidatonta maajussia juoksentelemassa peräkanaa pitkin peltoa. En tiedä oliko tuo tarkoituksellista, mutta olen kyllä hämmästynyt (ja ilahtunut), jos moiseen ohjelmaan on otettu homo-jussikin mukaan!  ;D ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #14 : 21-01-2010, 11:35:41 »
Jos tuo on totta, niin se miesparka varmaan tosiaan tunnetaan kansan suussa loppuikänsä "homo-jussina".  ;D