Kirjoittaja Aihe: Kikatusarkisto  (Luettu 108591 kertaa)

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #780 : 27-03-2023, 13:34:04 »
Lainaus
Ja siis tuo 60 maalia ei ole NHL:ssä mikään ihan vähäinen tavoite. Niitä ei ollut montaa pelaajaa, jotka on sen saavuttanut lähivuosina, kun maalimäärät on pienentyneet. Suuntaa saa siitä, että Connorin oma ennätys ennen tätä kautta oli 44.

Jäin miettimään tätä, että kuka on tällä kaudella pisteissä ja maaleissa Connorin perässä ja millä luvuilla? Onko Connor ihan omalla tasollaan? :D

Iltalehdessä oli muistaakseni joku arvio viikon NHL-tapahtumista, ja hiljattain siellä todettiin, että Edmonton on kaksipäinen hirviö, mutta sitä ei selitetty mitenkään. Mietin, että viitattiinko sillä Connoriin ja Leoniin, vai siihen, että hyökkäys toimiii, mutta puolustus ei? Osaatko sanoa, mitä sillä tarkoitettiin? ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #781 : 27-03-2023, 14:35:37 »
Lainaus
Jäin miettimään tätä, että kuka on tällä kaudella pisteissä ja maaleissa Connorin perässä ja millä luvuilla? Onko Connor ihan omalla tasollaan?

Connor on ihan omalla tasollaan ja johtaa pistepörssiä 139 pisteellä, mikä on Connorin piste-ennätys ihan reilusti. Edellinen taisi olla 122 pistettä, jos en väärin muista. Ensimmäisenä Connorin perässä on Leon 112 pisteellä, mikä taas Leonin piste-ennätys (edellinen oli 110 pistettä). Siitä on sitten kymmenen pisteen ero seuraavaan, Nikita Kucheroviin, jolla on 102 pistettä. Maaleissa Connorin (60 maalia) perässä on ensimmäisenä David Pastrnak 51 maalilla.

Luultavasti tuo kaksipäinen hirviö viittaa juuri Connoriin ja Leoniin ja siihen, että ne tekee hurjia tehoja kahdestaan, mutta sopisi hyvin myös siihen, että hyökkäys on huippua, mutta puolustus huippuhuonoa.  ;D ;D Mä olen nauranut viime peleissä, miten Leon varsinkin jää välillä tuijottamaan kiekkoa ja unohtaa puolustuspelin alkeetkin.  ;D
« Viimeksi muokattu: 27-03-2023, 15:06:42 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #782 : 27-03-2023, 17:52:10 »
Se on kyllä helppo uskoa, että Edmontonissa puolustus tökkii. ;D Muussa tapauksessa, kun on kaksi liigan tehokkainta pelaajaa, pitäisi olla aivan sarjataulukon kärjessä. Ja näkee sen maalierostakin. Kauhea määrä tehtyjä maaleja, mutta myös paljon päästettyjä. Luulisi, että puolustajia olisi helpompi löytää kuin tuollaisia huippuhyökkääjiä, mutta ei näköjään. ???
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #783 : 27-03-2023, 18:45:30 »
Kukaan hyvä puolustaja ei halua pelata Edmontonissa.  :P Ekholm oli askel parempaan suuntaan, mutta ei varmaankaan riitä. Toisaalta tuo aiempi porukka pääsi viime vuonna jo konferenssifinaaliin asti hyökkäyksen varassa niin kaikki on mahdollista, mutta en kyllä pidätä hengitystäni tänäkään vuonna. Pelottaa vain, että aika käy vähiin ja jos ei menestystä tule, mun kaksikko eroaa.  :o :o :o

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #784 : 27-03-2023, 22:05:08 »
Minä olen nauranut tuota samaa, että Connorilla ei ole mitään mahdollisuuksia tehdä muuta kuin hurjana maaleja, koska Leon uskoo sen kykyihin. Pakkohan sen on näyttää ne todeksi! ;D

Ekholmista tuli vain mieleen, että repesin tälle kuvalle, jonka Oilersit olivat julkaisseet:


Connor on riemuissaan, kun Ekholm puristaa sitä pepusta. Ja kaveri on syystäkin hurmaantuneen näköinen, sillä hetkeä aiemmin maalinteosta innostunut Connor näytti pussaavan sitä suulle! Tai ainakin laittoi kasvot ihan vastakkain.  ;D Leon parka, joka joutui sitä vierestä katsomaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #785 : 28-03-2023, 06:43:57 »
Niin siis Ekholm oli tuossa se, joka teki maalin ja Connor innostui siitä. Ekholmin ensimmäinen maali Oilersin paidassa. Niillä näyttäisi olevan kemiaa  :D

//Piti myös sanoa, että mua naurattaa kun tuossa näkyy Connorin alfaotteet. Toinen puristaa perseestä, mutta kyllä tuosta silti näkee sen, että kumpi on se, jolla on omistajan elkeet.  ;D ;D Yksi syy jatkaa kirjoittamista oli varmaan se, että mä taas välissä selasin ficcejä AO3:ssa ja mietin, että näkemykseni eivät kohtaa useimpien ficcien kanssa. Ei sen puoleen mun omissakin ficeissä on ihan vääränlaiset henkilöt.  ;D
« Viimeksi muokattu: 28-03-2023, 07:52:42 kirjoittanut Lizlego »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #786 : 06-04-2023, 20:33:16 »
Tämä päivä on ollut sarjassamme aivan kauhea vaikka luulisi että kiirastorstai olisi hiljainen kun kaikki on toinen jalka jo pääsiäislomallelähtökuopissa mutta mitä vielä. Sieltä kaivautui esille kaikkia mörrimöykkyjä.  ;D Ei siinä mitään, mutta siihen nähden kuin tilauksesta tuli mailiin mainos että tilaa paita Vituttaa kuin pientä oravaa. ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #787 : 28-09-2023, 14:39:18 »
Alkavan änärikauden ensimmäinen harkkamatsi nähtynä ja kikatuttaa että tästä se taas alkaa. ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #788 : 28-09-2023, 15:12:14 »
Se kikatuttaa jo valmiiksi, vaikken edes ole katsonut koko peliä.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #789 : 28-09-2023, 20:53:21 »
Minä täällä jo valmiiksi kikattaen odotan, mitä kaikkia tarinoita työ taas keksitte mein iloksi.  ;D ;D ;D


zilah

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #790 : 28-09-2023, 22:45:20 »
Sitä ei koskaan tiedä mitä kaikkea kausi tuo tullessaan. Aina tapahtuu jotain mitä ei osaa ennakoida. Se on pelin suola ja se pukkaa tulemaan suolesta ulos. ::)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #791 : 06-10-2023, 00:38:21 »
Lainaus
Se on pelin suola ja se pukkaa tulemaan suolesta ulos. ::)

 ;D ;D ;D ;D ;D

zilah

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #792 : 25-10-2023, 17:00:15 »
Voisikohan tässä olla ficciainesta? Kuningas Connor voidaan pian syöstä valtaistuimelta.  ;D Oilersin kaudesta tähän mennessä ei ole paljon sanottavaa muuta kuin että se on ollut kauhea.  ;D

https://www.youtube.com/watch?v=Stti-RRYhsU&list=PLixIt9Hg6SQwPNJHv36bk3qbjQpUmjdeW&index=3

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #793 : 28-10-2023, 16:40:23 »
Floodaan tätä topicia mutta on ollut ihan omaa kivaa tänään uudemman NHL-pelin kanssa ja viimeisimmäksi nauroin sitä että siinä voi ostaa itselleen sadalla miljoonalla yksityisen saaren. Tuli niin mieleen se että se tuli ajatuksena kirjoitettua ficciin. Tässä pelissä voi muutenkin tehdä kaikenlaista mutta en ole vielä löytänyt naista tai miestä kainaloon ja olisiko mahdollista romansoida joukkuekaveria. ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #794 : 28-10-2023, 23:06:28 »
Tuossa todellakin on ficciainesta. Kuningas Connor ja kumppanit.  ;D

Minun tämän päivän kikatteluni alkoi jo aamulla, kun Lauren julkaisi ylpeänä ja onnellisena kuvan, jossa Connorilla oli kädet kiinni (kerrankin elämässä!) ja varsin lämminhenkinen ilme. Ehkä siinä oikeasti on kuin onkin tuokin puoli, vaikka se ei kovin usein päälle päin näy.  ;D