Keskustelut > Pälinää

Kuolaämpäri

(1/53) > >>

zilah:
Nonnih, pakko oli perustaa tämäkin topic. Minun on pakko päästä kuolaamaan, tai muuten räjähdän.

Voi hyvänen aika, että sitä vielä pitää tässä iässä seota johonkin niin, että se ihastus lähentelee pakkomiellettä. Blondit vampyyrit toki saavat minun sydämeni yhä sykkimään lujempaa, mutta tämä uusin parivaljakko saa minut sekoamaan ihan totaalisesti.

Miten voikaan kaksi miestä olla näin herkullisen hävyttömiä kuin Craig Parker ja Mark Ferguson. He ovat vakiovieraita Saksassa vuosittain järjestettävässä RingConissa, ja kertakaikkisen hervottomia. Puhumattakaan siitä, että molemmat ovat aikamoisia komistuksia.

Pitihän se tehdä itselleni uusi avakin, jotta pääsee ihkuttamaan tätä uusinta sekoamistaan.  :D

Minun pakkomielteeni alkaa olla epätervettä. Kuvitelkaa: olen vakavissani harkitsemassa, että alkaisin säästää rahaa jotta pääsisin ensi vuoden RingConiin ja näkisin heidät ihan livenä!  ;D


zilah

Lizlego:
Kuka on Mark Ferguson? Ja tiedätkö, että meni hetken aikaa ennen kuin tajusin, mikä on RingCon, kun ensimmäinen ajatukseni oli jotain aivan muuta.  ;D Siitä kaiketi tietää, että on lukenut liikaa tietynlaisia juttuja, että sanat assosioituvat aivan väärin, mutta toi yllätti jo minutkin...

zilah:
Mark Ferguson on yksi niistä uusiseelantilaisista näyttelijöistä, joita Peter Jackson pestasi Lotr-trilogiaan. Tämä nimenomainen kaveri esitti vain pientä, mutta sitäkin tärkeämpää roolia, nimittäin Ereinionia (Gil-Galad), siinä Prologin taistelukohtauksessa.  Minulla on aina ollut heikko kohta häntä varten, koska minusta hän oli paitsi komea, myös täydellinen roolia ajatellen, mutta nyttemmin ihastukseni on kasvanut ihan uudelle tasolle.

Ja mistäkö tämä? Surffailin netissä, ja törmäsin yhteen sivustoon, jossa mainittiin Markin ja Craigin performansseista vuosittaisissa RingConeissa.  Ja minä tietysti heti uteliaana tutkimaan asiaa. Löysin Youtubesta videoita, ja muualta netistä kuvamateriaaleja a avot! Se oli menoa kertaheitolla.  Nämä kaverit tietävät, että heidän faninsa rakastavat parittaa heitå yhteen, ja he totisesti ottavat kaiken irti asiasta...  :D

Sandup-komiikka on todella haastava laji, enkä ole tavannut kuin ihan muutaman jota kestän katsella ilman myötähäpeää. Mark ja Craig ovat tämän taiteenlajin vieneet ihan uudelle tasolle.  Minä olen tuijotellut niitä Youtuben videoita nyt viikon, ja olen ihan koukussa. Mies ihmettelee jatkuvaa outoa virnettä naamallani, ja myös runo(ficci) suoni pulppuaa. Yhden tarinan olen jo kirjoittanut, ja lisää on tulossa.


zilah

Lizlego:
Ai niin se oli se, olen kysynyt tuota ennenkin.  :D

Musta tuntuu tai näyttää siltä, että aika monetkin stand up-koomikot ja muutkin tv-persoonat ovat viime aikoina ottaneet ilon irti siitä, kun ovat huomanneet, että heitä netissä paritetaan. Ainakin näin joskus jonkun videopätkän, jossa oli Hugh Laurie ja olisiko ollut Stephen Fry tai sitten joku muu ja puhuivat ohjelmasta jostain ficistä ja siinä tuli jopa ilmi muistaakseni se, että kumpi on yleensä top (taisivat päivitellä sitä ja riidellä siitä ja ainakin vitsailivat siitä  ;D). Ja olen nähnyt jonkun toisenkin videopätkän, jossa henkilöt puhuvat siitä, miten heitä paritetaan keskenään. Jossain pätkässä jopa lukivat jotain ficciä. Miksikäs ei huumorintajuinen julkkis voisi ottaa siitäkin ilon irti? ;D

zilah:

--- Lainaus käyttäjältä: Lizlego -  15-10-2009, 00:15:42 ---
Musta tuntuu tai näyttää siltä, että aika monetkin stand up-koomikot ja muutkin tv-persoonat ovat viime aikoina ottaneet ilon irti siitä, kun ovat huomanneet, että heitä netissä paritetaan. Ainakin näin joskus jonkun videopätkän, jossa oli Hugh Laurie ja olisiko ollut Stephen Fry tai sitten joku muu ja puhuivat ohjelmasta jostain ficistä ja siinä tuli jopa ilmi muistaakseni se, että kumpi on yleensä top (taisivat päivitellä sitä ja riidellä siitä ja ainakin vitsailivat siitä  ;D). Ja olen nähnyt jonkun toisenkin videopätkän, jossa henkilöt puhuvat siitä, miten heitä paritetaan keskenään. Jossain pätkässä jopa lukivat jotain ficciä. Miksikäs ei huumorintajuinen julkkis voisi ottaa siitäkin ilon irti? ;D

--- Lainaus päättyy ---


Niinpä. Ainakin nämä kaksi herrasmiestä ovat aika lailla estottomia. Ja mielenkiintoisen lisän tuo tähän se, että osa näistä näyttelijöistä on oikeastikin ja julkisesti miehiin päin kallellaan. Ainakin Craig Parker ja Stephen Fry ovat julkihomoja.


Ja... usko tai älä: Peter Facinelli on suudellut toista miestä valkokankaalla. Minulla on todisteet ja kaikki!  :D


zilah

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta