Kirjoittaja Aihe: Kuolaämpäri  (Luettu 52222 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #30 : 27-11-2009, 23:06:32 »
Charlie on kyllä ihana mies! Sellainen ujonkarhea nallekarhu...<3  ;D

Ette kuulkaa usko, minkä makupalan löysin Youtubesta. Olen täällä virnistellyt ihan hulluna ja kelannut tätä videota edestakaisin.

Aro kikattaa   ;D ;D

zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #31 : 28-11-2009, 12:32:39 »
Lainaus
Carlilsle ja Jasper olivat ihania, mutta ei jumalauta millaista kuolausta aiheuttaa tuo ihanainen Charlie! <33333
I'm in lööv with him.

Niin onkin! Mä tykkäsin siitä jo ekassa, vaikka se oli niin vähän näkyvissä, mutta tokassa vasta se ihana onkin.  :)

zilah, loistava pätkä ja näköjään muitakin on naurattanut.  :D Mä oon käynyt katsomassa tuon niin hiljaisissa saleissa, että en voinut olla varma, ettei se naurata vain mua ja muutamaa kaveria, mutta näköjään se on siis aiheuttanut muissakin hilpeyttä.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #32 : 02-01-2010, 20:02:48 »
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3

Sekosin!  ;D


Oi taivas, mitä kuvia löysin ihanaisesta Peter Facinellista, kun vähän googletin.

Näin söpö ei saisi kukaan olla! :D


Aww! Mikä kuva! Mikä pari!


Mikähän on Tämän kuvan taustalla oleva tarina? Se on eittämättä mielenkiintoinen...


Sama asia mietityttää tässäkin...:D Mutta en käy valittamaan.


...Ja vaatteet eikun vähenee...


...Ja vähenee... Älä katso töissä tai koulussa!  ;D


...AUUH!!!!!!!!! Älä Etenkään tätä katso töissä tai koulussa... :D

Ei herranen aika. Tarvii kylmän pitkän ja jääkylmän suihkun. Eihän tällaista pienen ihmisen pumppu voi kestää.  ;D



zilah






 






Poissa Storithiana

  • Brittiteenlitkijä
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
    • Give me a sign, I wanna believe
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #33 : 03-01-2010, 12:39:37 »
!!!!!

Ohhoh, zilah, täällä sekosi nyt joku muukin ;p ;D
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewellery,
which ever you prefer


ex-humph

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #34 : 03-01-2010, 12:58:00 »
Aika ihkuja kuvia!  :P

Tämä kyllä hämmensi, ihan kaveruuttaanko ne toisiaan pitävät kädestä kiinni?

En muuten ois tunnistanut juippeja ellei linkki kertoisi nimiä ::)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #35 : 03-01-2010, 14:07:43 »
Mä oon nähnyt tuon kuvan, mutten tunnistanut Kellan Lutzia.  :D Peter on kylläkin naimisissa mun käsittääkseni, mutta miksei miehetkin saisi pitää toisiaan kädestä ilman, että se on heti... jotain.  :D Hirveää sukupuolirasismia, kun eihän naisetkaan ole heti yksissä jos ne vähän pitävät toisiaan kädestä kiinni. En mä tiedä, musta toi on vaan söpöä ja suloista. Tietty, jos ne on yhdessä ja pettävät Peterin vaimoa se on vähemmän söpöä...mutta kuka kenenkin suhteista tietää.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #36 : 03-01-2010, 14:45:40 »
Oikeassa olet, Liz. Peter on naimisissa, ymmärtääkseni varsin onnellisesti vielä,  ja kolmen tyttären isä.  Aika söpöä tuo kädestä pitäminen, enkä kyllä usko että siinä mitään kummempaa on taustalla kuin poikamaista pelleilyä. Vai lieneekö pitäisi olla minunkin huolissani, kun mieheni joskus tanssii miespuolisten kavereidensa kanssa hitaita... :D



zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #37 : 03-01-2010, 18:40:48 »
Jeh, suokaa anteeksi sukupuolirasismini, ehkä mulla oli mun homolasit päässä kun kuvia katselin.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #38 : 06-01-2010, 13:23:09 »
*Uikutusta*

Ei tällaisia kuvia saisi näyttää viattomille ihmisille. Minun sydänparkani ei tällaista kestä.


Oi ihanainen Jasper!


On se Jackson Rathbone omana itsenäänkin kyllä aivan liian ihana!


Nuo hymykuopat pitäisi julistaa laittomiksi, siksi vaarallinen ase ne ovat.



AUUHH!!!!!!


Tarvii kylmän suihkun. Tai ehkä koiran ulkoilutus ajaisi saman asian, ulkona kun on -25 C   :D



zilah




« Viimeksi muokattu: 06-01-2010, 13:27:39 kirjoittanut zilah »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #39 : 07-01-2010, 14:32:59 »
Eijuu ja vaarinhousut. Taas täällä.

Ystäväni lähetti minulle meilitse eilen kappaleen, joka pitäisi julistaa laittomaksi. Se aiheuttaa nimittäin vaarallisen voimakasta riippuvuutta.

Olen pitänyt tästä laulajasta siitä asti kun hän tuli julkisuuteen American Idolsin myötä, ja itse asiassa minusta hänen olisi pitänyt voittaa. Tässä levyllä hän vielä ylittää itsensä, samoin kuin lähes kaikki tuntemani ja ihailemani artistit. Jos kaveri jatkaa tätä vauhtia, hän nousee elämää suurempien legendojen, kuten Freddie Mercuryn kanssa samaan kastiin.

Kappale itsessään on erään suosikkibändini säveltämä, mutta he antoivat sen tälle kyseiselle laulajalle, ja se on oikein hyvin tehty. Kaverin ääni on silkkaa hunajaa ja seksiä, ja hän sai minut miltei tulemaan niille sijoilleni.

Tätä kuunnellessani olen kirjoittanut myös seuraavan luvun jatkoficciini, ja siitä tulikin sanotaanko... aika *köh* ...innoittunut. Postaamista joudutte kuitenkin vielä odottamaan, koska luku ei ole aivan valmis. Sitä odotellessa voitte kuunnella tätä biisiä:


AUUHH!!!!!!


zilah



Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #40 : 07-01-2010, 17:36:50 »
Haha, saman artistin ulkonäköä minä järkyttyneenä katselin. Järkyttyneenä lähinnä siksi, että mä en koskaan ole pitänyt tuontyyppisiä kavereita hotteina, mutta silti kuolasin sitä tässä videossa ;D Biisi ei kyllä musta ole kauhean hyvä, mutta tyyppi ja asu ja ulkonäkö...  ;D 

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #41 : 08-01-2010, 01:20:27 »
Noen minäkään Adam Lambertia kuolaa, jos nyt ulkonäköä mietitään. Paitsi että voisihan siltä kysyä kauneudenhoito-ja meikkivinkkejä. Tai sitten voisi kysyä, kuka on photarijumala noiden kuviesi takana.  :D

Minun oli pakko ajaa tänään kaupunkiin ja etsiä kaikki paikat, kunnes löysin sen pahuksen levyn. Olen kelannut sitä lähes tauotta siitä asti. Voi perhana, että piti tällä tavalla jäädä koukkuun.


zilah

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #42 : 11-01-2010, 23:03:35 »
Nyt se on tapahtunut. Olen tullut lopullisesti hulluksi.

Poskeni helottavat ja sydämeni hakkaa, ja silti vaan katson tuota samaa videota, joka nämä oireet aiheuttaa. Youtubesta löytyi video siitä samasta kohtauksesta, jossa Peter Facinelli esiintyy ilman rihman kiertämää. (Ks. kuvat, jotka postasin tuossa pari viestiä sitten.) Oi taivas, että mies voi olla upea! Te saatte mielihyvin pitää paidattomat Robin ja Taylorin, minä otan alastoman Peter Facinellin.

Video vaatii kirjautumista, ja näkyy vain täysi-ikäisille.

http://www.youtube.com/watch?v=q1tj9yyJ-jE

Niin paljon koukutuin tuohon, että tilasin leffan itselleni, ja nyt vaan odottelen sitä saapuvaksi. Tahtoo katsomaan tuota isolta ruudulta!  ;D



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #43 : 14-01-2010, 20:11:27 »
Pakko linkittää tänne tämä. Teemu Selänteellä kun on henkilökohtaiset kokemukset Saku Koivusta. Huomioikaa ilmeet! ;D ;D <3<3<3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #44 : 30-01-2010, 22:01:17 »
Uhh!! Äänifetisismini iski jälleen päälle ihan täysillä. En ollut tajunnutkaan, miten seksikäs ääni ja tuo aksentti varsinkin tällä miehellä on. Ihan värisyttää, kun olen tuota pätkää kuunnellut.  :D


Tämän äänen omistaja saisi koska tahansa tulla kuiskuttelemaan tuhmuuksia korvaani... ;D



zilah