Kirjoittaja Aihe: Kuolaämpäri  (Luettu 52417 kertaa)

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #60 : 15-02-2010, 08:49:44 »
Haaa, zilah on oikealla asialla! Eihän sitä alkuperäistä perämoottoreiden kuningasta ja rokkikukkojen aatelismiestä kukaan voita, mutta kyllä Adam-setä on kiehtova uutuus!

Tässä aamukuolaksi pari Fry-sketsiä: ihanaa verbaaliakrobatiaa!
http://www.youtube.com/watch?v=1WsU0AzAZkw
http://www.youtube.com/watch?v=utpdzQj2S6o
http://www.youtube.com/watch?v=mrmVLRYGezQ
http://www.youtube.com/watch?v=wwo8qxUit00

Ja Fry tietää Fry/Laurie -parituksesta ja nähtävästi itsekin lukee sitä... Hih! Voiko sellaisesta olla menemättä ihan solmulle riemusta!  ;D
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #61 : 15-02-2010, 09:15:08 »
Joo, mä oon joskus aiemmin jo nauranut sitä. Finissä oli joku, joka oli innostunut kyseisestä parituksesta ja silloin tuli asiaan enemmän tutustuttua. Mä haluaisin osata kirjoittaa sarjoista, mutta en saa niistä niin hyvää otetta, että se onnistuisi.  :-[

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #62 : 15-02-2010, 09:46:21 »
Juuri tuon verbaaliakrobatian takia ei Jeeves/Wooster tai Fry/Laurie ole minunkaan heiniäni. Minun hahmoni kun tuppaavat keskittymään enemmän siihen romantiikkapuoleen... :D



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #63 : 15-02-2010, 10:02:02 »
Mä rakastan verbaaliakrobatiaa yli kaiken, arvostan sitä ja saan sen kuuntelemisesta, katselemisesta ja lukemisestakin hyvät kiksit, mutta valitettavasti hallitsen sen itse vain keskinkertaisesti.  :D

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #64 : 15-02-2010, 11:58:05 »
Ei tämmösiä säikeitä pitäisi ruveta töissä lukemaan... Kun puolta kuvista ei voi katsoa ja naama on punasena jo pelkistä kuvauksista :D

Tässä omat tänhetkisen kuolauksen aiheeni. Alistair Dragon Agesta:



Ja Garrus Mass Effectistä:



...ja molempien kanssahan pääsee naishahmolla virittelemään romanssia ja sänkyynkin asti jos vaan haluaa :-D
« Viimeksi muokattu: 15-02-2010, 12:08:48 kirjoittanut phoenike »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #65 : 16-02-2010, 11:27:18 »
Hiivatti, kun tuo Liz on saanut mut lätkä-fikeillään aivan pyörälle päästäni, niin etten voi enää katsoa edes tyyppien haastatteluita nauramatta itseäni kipeäksi. ;D Tässä kun on ehditty tutustua vasta kisakylä lakanoihin ja yhdessä kämpätäänkin KLIK. Kantsii katsoa ja kuunnella pätkä "Leijonien lehdistötilaisuus" sillä silmällä.  ;D

Kolmen kimppaa Kimmo/Saku/Teemu?? :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #66 : 16-02-2010, 11:34:08 »
Veetutus, kun mun kone ei jostain syystä pyöritä noita videoita.  :'( :'(

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #67 : 16-02-2010, 12:02:48 »
Se kyllä mietityttää, että kuinkahan moni julkkis tietää, että jotkut tykkäävät kirjoitella heistä RPS:aa. Ja jos tietävät, mitä mahtavat ajatella. Mutta kieltämättä minunkin ylivirittynyt mielikuvitukseni etsii koko ajan vinkkejä ja vihjauksia slashiin. nuo kiekkoilijat ovat kyllä liikuttavan viattomia ja selvästi eivät tajua, kuinka heidän sanansa voitaisiin käsittää.  ;D


Tässä myös oikein söpö kuva kahdesta ihanaisesta miehestä.  En voi vain lakata hymyilemästä, siksi ihania he ovat. Voi pojat, tajuattekohan edes, millaisia ajatuksia tuo paatuneessa slasharissa herättää? ... ;D



zilah

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #68 : 16-02-2010, 12:16:54 »
Tässä myös oikein söpö kuva kahdesta ihanaisesta miehestä.  En voi vain lakata hymyilemästä, siksi ihania he ovat. Voi pojat, tajuattekohan edes, millaisia ajatuksia tuo paatuneessa slasharissa herättää? ... ;D

Uijui! Muikeat ilmeet! Rupesi heti soimaan päässä "Good old fashioned loverboy"...
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #69 : 16-02-2010, 12:34:14 »
Hetkinen, onko tuossa taas Kellan Lutz Peterin kanssa? :o Noilla on kyllä ihan salee suhde! ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #70 : 16-02-2010, 12:36:01 »
No ketkäs muutkaan siinä olisivat. Hitto! Pitäisikö minun kirjoittaa Kellan/Peteria? Mutta minnekäs minä sitten ihanaisen Michaelin laittaisin?


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #71 : 16-02-2010, 12:43:55 »
Paritat sen Jamielle?  ;) Sehän halusi nähdä Jamien alasti. Tai ehkä mä vaan kuvittelin sen.  ;)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #72 : 16-02-2010, 18:31:09 »
Ei tämmösiä säikeitä pitäisi ruveta töissä lukemaan... Kun puolta kuvista ei voi katsoa ja naama on punasena jo pelkistä kuvauksista :D

Tässä omat tänhetkisen kuolauksen aiheeni. Alistair Dragon Agesta:



Ja Garrus Mass Effectistä:



...ja molempien kanssahan pääsee naishahmolla virittelemään romanssia ja sänkyynkin asti jos vaan haluaa :-D

Tuo ensimmäinen heppuli olisi ihan potentiaalinen romanssiin. Harvemmin näkee hottiksia punapäitä miehiä.  Toinen ei ehkä ole ihan niin makuuni... :D

Joo, en väitä ymmärtäväni noista sen enempää. En ole ikinä pelannut, muuta kuin surkeasti Guitarheroa, sekä kerran Singstaria, jossa kärsin rökäletappion.  :D

Lainaus
Paritat sen Jamielle?   ;)  Sehän halusi nähdä Jamien alasti. Tai ehkä mä vaan kuvittelin sen.   ;)


 Niin, se haastattelu mikä katsottiin? Oliko se kenties tämä ;D? Tuosta voisi kyllä sellaistakin päätellä... :D


Katsotaan, jos inspiraatio yllättää. Jamppa ja Michael voisi olla yllättävän söpö parivaljakko ihan omina itsenäänkin, ja Peterista ja Kellanista ei tarvitse edes keskustella, ei ainakaan näkemämme kuvamateriaalin jälkeen.


zilah






Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2507
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #73 : 18-02-2010, 21:19:50 »
Silmäni ovat muuttuneet sydämenmuotoisiksi, ja huulilla on typerä kestohymy. Minä löysin niin ihanan wallpaperin, että pakko oli vaihtaa se tietokoneeni taustakuvaksi. Nyt joka kerran kun avaan koneen, ihanainen Michael hymyilee minulle kauniisti. Kuka enää voisi olla pahalla tuulella moisen charmin edessä... :D

Ooh! kyllä se vaan on niin syötävän söpö!!!!! :D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kuolampäri
« Vastaus #74 : 19-02-2010, 08:34:47 »
Turhaakin turhempi viesti, mutta mä en uskalla avata tuota kesken tunnin, koska menetän varmaan keskittymiskykynirippeetkin. (joka on vajavainen jo muutenkin, kiitos lätkän seuraamisen, Napiskuukkelin aivopesun ja Sakun ja Teemun)