Keskustelut > Pälinää

Kääk!

<< < (203/203)

Lizlego:

--- Lainaus käyttäjältä: zilah -  18-12-2023, 23:38:49 ---Ei tällaista tarvitse pyydellä anteeksi! Jokaisella on elämässään ne yybertärkeät asiat, mitkä pitävät elämässä kiinni. Sinulle se on änäri, minulle musiikki ja kolmannelle joku muu. Toivon sydämestäni, että joku ratkaisu tähän vielä löytyisi.  Hurjasti tsemppiä! <3 <3 <3


zilah

--- Lainaus päättyy ---

Musiikista puheenollen olisi mulle ollut seinille kiipeilemisen paikka sekin, jos olisin viime viikolla junan myöhästymisen, lakon tai jonkun muun syyn takia missannut Lord of the Lostin keikan, jota olin odottanut heinäkuusta asti, vaikka hetkittäin meinasin sen jo unohtaakin, koska muisti on hyvä, mutta lyhyt.  :o :o :o

Että kiitos vaan seurasta. :D

Fiorella:
Onneksi pääsit sinne keikalle! <3 Elin tunnelmassa mukana.

zilah:

--- Lainaus ---Musiikista puheenollen olisi mulle ollut seinille kiipeilemisen paikka sekin, jos olisin viime viikolla junan myöhästymisen, lakon tai jonkun muun syyn takia missannut Lord of the Lostin keikan, jota olin odottanut heinäkuusta asti, vaikka hetkittäin meinasin sen jo unohtaakin, koska muisti on hyvä, mutta lyhyt.  :o :o :o

Että kiitos vaan seurasta. :D

--- Lainaus päättyy ---

Olihan se aikamoisen seikkailurikas reissu, kaikkine taksihärdelleineen ja avainten etsintöineen sun muineen, mutta niin vaan päästiin poikia kuuntelemaan, ja saatiin räjäytettyä tajuntamme maata kiertävälle radalle! <3 Kiitos itsellesi seurasta! Oot ihana! <3  ;D ;D ;D

Ja kyllä myö ne nakkimukitkin vielä jossain vaiheessa syödään.  ;D


zilah

Lizlego:
Fiorella, sä oot kärsinyt urhollisesti läpi kaikki mun vaiheet viime vuosina.  ;D

Ai niin ne nakkimukit! Oikeasti ollut ikinä ennen mistään nakkimukista kuullutkaan, mutta olen ilmeisesti menettänyt paljon.  ;D ;D ;D ;D Se avainten etsintä oli kuin suoraan pakopeleistä. Just sellaisia lukkoja pakohuoneissakin on. ;D Ja ihan oikeasti hetken mietin avaimia palauttaessa sinne, että miten mä saan sen lukon kiinni kunnes tajusin, että koska se lukko avautuu tietyllä yhdistelmällä niin kai sen saa lukkoon muuttamalla niitä numeroita siinä lukossa ja niinhän se toimi.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta