Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130148 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #15 : 07-02-2010, 23:00:47 »
Kääk täälläkin! Päätin nimittäin postata ainoan "pitkän" ficcini ts. ainoan moniosaisen, valmiin ficcini. Värkkäsin kaikki luvut nätisti, jopa vähän editoin matkalla, kunnes huomasin että olin postannut K-18 osastolle vaikka ficci oli K-15. Pöh. Ainoa admin mun mesessä on Picca, mutta hän ei valitettavasti ollut online, niin en voinut häiriköidä ja pyytää apuja :P Poistin koko ficin ja yritän uusiksi kunhan kerkiän :)

En mä muuten sitä postaiskaan, paitsi vittuillessani koska se on H/D ja sitten taas toisaalta, koska sitä oli joku joskus kysynyt...
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #16 : 07-02-2010, 23:02:26 »
Älä sure zilah, minulle kävi vähän samoin, mutta huomasin onneksi erehdykseni yhden ficin jälkeen, joten asian korjaamiseen ei mennyt kohtuuttomasti aikaa.  :D
Muutenkin olen vähän pihalla kyseisen paikan uusista osastojaoista... Noh, kylläpä se siitä hiljalleen!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #17 : 07-02-2010, 23:07:49 »
Onpahan modeilla teidän kanssa nyt sitten jotain tekemistäkin.  :D :D No ei, tuolla on niin paljon osastoja, ettei mikään ihme jos menee sekaisin. :o

Lol. Mä en voi rekata itseäni vanhalla nickillä, koska olen pyytänyt näköjään itse sitä, etten pääse sisään keskustelualueelle.  ;D

//Muoks: Ja koska mä yritin sitä nyt, mä en pääse enää millekään Finin sivulle saamatta tekstiä: Vieras, sinulta on estetty keskustelualueen käyttö.
Pyysi itse.

 ;D ;D ;D
« Viimeksi muokattu: 07-02-2010, 23:12:05 kirjoittanut Lizlego »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #18 : 07-02-2010, 23:14:24 »
Nojoo, kolme ficciä joutuivat siirtämään, mutta sen neljännen jo kävin itse deletoimassa ja postasin sen uudestaan sinne minne se kuuluu. Onko ihmekään, että olen pää pyörällä noiden kanssa, kun en yleensä juuri matalalla ratingilla mitään kirjoittele. Mielikuvitus nähkääs... Kikkelisillat ja muut kun ottaa huomioon...


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #19 : 07-02-2010, 23:18:53 »
Mietin nyt kun tuon virheilmoituksen tuolla Finissä saan, että onkohan sinne kukaan muu yrittänyt rekata Voldemortina ja sitten saanut IP-bannit.  ;D Vai onko ne antaneet mulle nyt vihdoin ne bannit?  :D Mä en tosiaan pääse siellä nyt minnekään.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #20 : 07-02-2010, 23:30:03 »
Hmm. Merkillistä. Toivottavasti asia selviää. Täytyy kyllä sanoa, että odotan jokseenkin uteliaana ihmisten reaktiota tuohon ryntäykseen.  ::)


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #21 : 07-02-2010, 23:35:05 »
Eiköhän tuo huomenna selviä, kun alan kysellä. Mä luulen, että mun nicki on vaan vahingossa jäänyt bannaustilaan sen jälkeen kun mä itse sitä pyysin, mutta on aika jännä että ne bannit on laitettu noin pitkiksi.  :D Muuta syytä en keksi. Nyt täytyy painua sitten nukkumaan, kun ei muuta Finissä voi.  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #22 : 07-02-2010, 23:47:25 »
Mikset mee Lizlegona?
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #23 : 08-02-2010, 10:06:59 »
En mä pääse sinne enää millään, koska se on IP-bannaus.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #24 : 08-02-2010, 10:15:25 »
No pääsethän Joeboyna?
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #25 : 08-02-2010, 10:18:50 »
Joo, koska olen toisaalla. Voisin tietysti ottaa vihdoin käyttöön sen IP:n vaihtajan, jonka sain joskus herra X:ltä.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #26 : 08-02-2010, 10:55:32 »
No minkä ihmeen takia ne on sinut sieltä tuolla tavoin bannanneet?


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #27 : 08-02-2010, 10:58:33 »
Siis mä itse muistan pyytäneeni sitä enkä ole sitten tullut pyytäneeksi sen bannauksen poistamista ilmeisesti, koska olen vain poistanut nickin. Se kummallisuus tuossa oli se, että mä en yrittänyt kirjautua sillä nickillä, joka oli bannattu, mutta se voi ottaa sen mun IP:stä tai sähköpostiosoitteesta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #28 : 08-02-2010, 23:25:09 »
Kääk! Mä en löydä mun vanhoja tekstejäni!  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #29 : 09-02-2010, 02:26:30 »
Kääk! Mä en löydä mun vanhoja tekstejäni!  :D
Mulla on varmaan ne kaikki ::)

Haa, pitäis taas joku päivä käyttää aikaa siihen, että hamstraan sun uudet tekstit! Siis ennenku hävität nekin ;D
Fifi-ficitLJAO3