Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130272 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #960 : 26-03-2018, 21:06:04 »
No nyt kyllä tulee tavaraa suoraan sieltä, mutta ei mitään puoliksikaan kelvollista. Synkkä ja myrskyinen yökin kuulostaa nerokkaalta. Tämä kirjoittaminen on astetta toivotonta, lopputulos se toivoton vasta onkin. Miksi pitää haluta kirjoittaa, kun ei osaa? No joo, tiedän miksi - siksi, että kuka ei kirjoita täysin sitä, mitä mä haluan lukea, mutta kun ei munkaan teksteistä ikinä tule mitään sellaista, mitä haluaisin lukea. ::) Pääseekö kirjoittamisesta eroon terapialla? Onkohan kukaan kokeillut? ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #961 : 03-04-2018, 20:15:37 »
No minen ainakaan aio päästä kirjoittamisesta eroon muuta kuin kirjoittamalla, oli ne tuotokset sitten vaikka sitä itseään. Niiden valmiiksi saaminen on kuitenkin eräänlainen helpotus. Vähän kuin tosiaan kävisi vessa- asioilla.  ;D

Ja tulva vaan jatkuu. Nyt on jo yksi valmis tekele ja kaksi puolivalmista.  :o


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #962 : 15-04-2018, 11:27:24 »
Pakko avautua ihan pikaisesti, koska Apua! Ei ole pitkään aikaan iskenyt niin pahaa kirjoituspuuskaa kuin nyt. Menin katsomaan ihan väärää kuvaa! Mut apua en löydä sitä enää netistä. ;D Apua!  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #963 : 15-04-2018, 13:58:57 »
Hahah! Nyt vaan sit kirjoittamaan! Jee!  ;D ;D ;D ;D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #964 : 19-04-2018, 22:34:51 »
Mihin nykyään tallenetaan kuvia? Aiemmin niitä sai photobucketiin, mutta mihin niitä laitetaan nykyään?

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #965 : 20-04-2018, 02:51:12 »
Minä ainakin laitan niitä tänne: http://tinypic.com/

Tuolta sain myös avani ja bannerini taas toimiviksi ja näkymään normaalisti.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #966 : 03-05-2018, 22:41:17 »
Hyvä. Kiitos. Täytyy ehkä kehittää joku kokoelma tuonne.  ;D Tästä kirjoittamisesta ei kyllä tule mitään. Mistään ei tule ainakaan mitään mitä viitsisi kenellekään toiselle antaa luettavaksi.  ;D Miksi kaikki teksti pitää olla niin hirveetä paskaa? ;D

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kääk!
« Vastaus #967 : 09-05-2018, 23:59:40 »
En oo lätkäslashia kirjottanu vuosiin, mut pitkästä aikaa jysähti idis... Enkä tiedä kirjottaisko sen vai ei =D Kirjotusintoa kyllä olis, mutta samoin käsityöintoa. Ja meillä kuukauden ollu kisu Walle haluaa multakin huomiota ja rapsutuksia! <3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #968 : 10-05-2018, 19:07:40 »
En oo lätkäslashia kirjottanu vuosiin, mut pitkästä aikaa jysähti idis... Enkä tiedä kirjottaisko sen vai ei =D Kirjotusintoa kyllä olis, mutta samoin käsityöintoa. Ja meillä kuukauden ollu kisu Walle haluaa multakin huomiota ja rapsutuksia! <3

Mua kiinnostaisi ainakin lukea.  ;D Lätkäslashia ei ole ikinä liikaa.  :D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #969 : 20-07-2018, 09:49:54 »
Kääk! Kesäloma jo puolivälissä! Mun piti rakentaa laituri, mutta helle on niin kova, ettei fyysiset suoritteet kauheesti houkuttele.  ::)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #970 : 30-07-2018, 00:38:44 »
Voi kääk! Täällä vanha, pervo zilah- täti taas avautuu.

Olin töissä ja aisaparini oli minua reilusti nuorempi. Kiire oli kova, mutta jossain vaiheessa kuitenkin onnistuin ja sit tää sanoo mulle et oot ihana! Ja minä siihen iskin silmää ja sanoin että tiedän. Ja poikaraukka punastuu oikein kunnolla!

Voijee, että kun sen suunsa osaisi edes joskus pitää kiinni!  ::) ::) ::)



zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #971 : 03-08-2018, 18:46:00 »
Oi jestan, zilah! Näen niin tuon tilanteen sieluni silmin! Itsekin olen joskus jotakin vastaavaa onnistunut möläyttämään.  :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #972 : 14-03-2022, 08:07:05 »
Tällekin topicille käyttöä. Kaksi kääkkiä! Tuorein se, että kadotin nastakengistäni toisen niistä suojista ja sitten lähdin ilman nastakenkiä töihin. No hienostihan siinä kävi, kun bussipysäkillä en huomannut pientä jäänyppylää ja päädyin hidastetusti rypemään siihen juuri kun bussi tuli. Avulias kanssaihminen auttoi ylös eikä edes sattunut, mutta huomasin kuitenkin että kädessä on pieni asfaltti... tai jääihottuma ja tuhrasin paidanhihan veritahroihin.  :o Onnistunut päivän avaus siis tänään.

Eilen joku vanhempi mies oli ilmeisesti harhaillut lähelle moottoritietä ja kauhulla katsoin, että lähteekö tielle vai ei. Se oli pelottavaa. :o :o

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kääk!
« Vastaus #973 : 14-03-2022, 09:37:56 »
Voi ei Liz! Onneksi ei käynyt pahemmin, mutta ikävää se on tuokin. :(

Nyt on kyllä ihan hirveät kelit, kun päivällä sulaa ja yöllä jäätyy, ja meinaa kaatua joka paikassa. Meillä päin on yksi tienpätkä, jossa jalkakäytävä on vinossa ja viettää ajoradalle päin. Siinä on tietysti muutama kohta aivan paksussa peilijäässä, kun sulamisvedet ovat valuneet ja jäätyneet. Jouduin tänäkin aamuna odottamaan, ettei vastaan tule yhtään autoa, ennen kuin uskalsin lähteä ylittämään sitä, kun minulla on pelko, että liun vastaan tulevan auton eteen tai alle. >:(
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #974 : 14-03-2022, 09:59:27 »
Joo, nyt on pahat kelit ja olen iloinen, että ei tullut lyötyä päätä tai katkaistua luita. Ja niin varovainen kuin sitä on yrittänyt olla niin silti ei välttynyt tänäkään talvena kaatumiselta.  :P