Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130458 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #240 : 08-06-2012, 10:58:36 »
Kyllä intuitioonsa kannattaa luottaa. Itsellenikin on muutaman kerran käynyt niin, ja aina jälkikäteen on käynyt ilmi, että vaistoni oli oikeassa.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #241 : 08-06-2012, 12:35:39 »
Kääk! Mun kirjoittaminen töppäsi kuin seinään, koska tajusin, että ei se toimikaan! :o  ;D Miten oikeasti voi kirjoittaa ensin vaikka kuinka pitkästi ja sitten yhtäkkiä päätyä totaalisesti pisteeseen, jossa mikään ei toimi, koska on jotenkin ajatellut koko ajan asiat ihan väärin? Ei samperi! Pitäisi jättää nämä pitemmät ficit niille, jotka niitä osaa kirjoittaa ja tyytyä oneshotteihin. ;D

Muoks:// Tää olisi ehkä pikemminkin sopinut ketutusarkistoon, mutta en ole päässyt ketutukseen asti. Enemmän olo on sellainen, että wtf? Onni on siinä, etten ole julkaissut vielä liian pitkälle ja voin yhä kusettaa lukijaa, jos heitän viimeiset sivut hittoon ja kehitän uuden ratkaisun. Mutta kyllä hitto, jos mä pääsen ikinä tämän loppuun, en kyllä aloita mitään pitkää ficciä ikinä enää tai jos aloitan, niin se jää vain mulle luettavaksi enkä jaa sitä kenenkään kanssa niin ei tartte välittää sitäkään vähää pääseekö loppuun vai ei. On sen verran ärsyttävää puuhaa tämä kirjoittaminen. ;D
« Viimeksi muokattu: 08-06-2012, 12:46:24 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #242 : 15-06-2012, 14:39:06 »
KÄÄK! Sääsket on tehneet järkyttävän invaasion mun kämppään! Mää en tiedä miten niistä pääsee eroon, kun oon astmaatikko, enkä kestä oikein mitään myrkkyjä huoneilmassa. Eikä tää ole mikään pieni ongelma. Pohjoisen Suomen maaseudulla ikäni asuneena olen täysin immuuni kaikille verenimijöille, mutta oikeasti, jos sohvalla kahvikupposta nautiskellessani tapan kahden minuutin sisään n. 30 sääskeä, alkaa munkin sietokyky ylittyä. Ulkona moinen määrä olisi ihan ok, mutta sisällä mun olohuoneessa! Eikä mulla ole edes aavistusta mistä ne tulee! Ei mun seinissä näy ainakaan reikiä, eikä ikkunoissa. Ehkä ne tulee ulko-ovea avattaessa ja suljettaessa...  ???

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #243 : 15-06-2012, 18:02:08 »
Hui, Nappeli! Tarkista onko itikoilla kulkureitti ilmanvaihtokanavissa. Se tulisi ensimmäisenä mieleen, ei niitä tuollaista määrää kyllä ovesta tule, ja jos et ole pitänyt ikkunoita auki niin ei sitten varsinkaan. En ole kyllä ikinä kuullut että ne olisivat munineet minnekään sisätiloihin ja sieltä lähteneet liikkeelle, mutta jos jossain on seisovaa vettä niin periaatteessa sekin lienee mahdollista.

Täällä on jo tarpeeksi riesaa itikoista pihalla, kaamea ajatus että niitä olisi vielä talokin täynnä.

Minä puolestaan heräsin kauheaan järkytykseen. Kuulostelin että lintuko naputtaa ikkunaan, kun tasainen napse kuului niin että heräsin siihen, ja kun menin lähemmäs ikkunaa, alkoi julmettu pörrääminen - se oli tajuttoman iso ampiainen ja huoneen sisäpuolella! Rääkäisin niin että siihen varmaan heräsivät sitten naapuritkin, ja kävin vapisten imuroimassa sen pois ikkunasta. Tämän kevään toinen ampiainen, ja tämäkin on tullut sisälle jotain mystistä kautta. Ilmanvaihtokanavaa itse veikkaisin. En voi ymmärtää miten en ollut kuullut sitä ennen kuin vasta sitten - elättelen toiveita että se ei kuitenkaan ollut sisällä koko yötä.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #244 : 15-06-2012, 20:01:20 »
Suljin kaikki takan, uunin ja kiukaan pellit, kun ajattelin, että ne voi tulla hormistakin ne itikat sisään. Mutta tänään asiaa havainnoituani huomasin, että kun esim. kissan päästää sisään, sen mukana tulee ainakin viisi sääskeä samalla, joko turkissa, tai sitten siinä ympärillä pyörien. Meillä on kaksi kissaa ja kaksi koiraa ja ihmisiäkin lappaa eestaas ovista, niin tällä nykyisellä ulkoilman sääskimäärällä (pimentää auringon) voi olla ihan mahdollista, että niitä on vain kertynyt kyytipoikana sisällekin. Luultavasti ne kuitenkin tulee jostain hormista sen lisäksi, koska esim. illalla niitä ei vielä ollut makuuhuoneessa ja aamuyöllä heräsin niiden pistelyyn.  :-\ Kävin ostamassa allergisoimattomaksi ja hajuttomaksi mainostetun sähköisen Raidin sääskenmyrkyttäjän. Sillä ne lähti, eikä aine aiheuttanut hengenahdistusta. Päähän se kyllä lievästi nousi, mutta siihen auttoi tuuletus (siis hyönteisverkollisten tuuletusluukkujen kautta  :D)

Karmeaa, ampiainen! Onneksi täällä ei vielä tälle kesälle ole ampiaista ilmestynyt sisätiloissa. Reaktioni olisi täsmälleen sama kuin sulla Fiorellan! Kestän kyllä itikat, mutta en ampiaista.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #245 : 15-06-2012, 20:24:29 »
No teidän talon jatkuvalla liikennemäärällä ne kyllä tulee ihan ovista ja varmaan teidän ovista on joku kulkenut myös yöllä ja sitä kautta on itikoita tullut myös makkariin. ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #246 : 15-06-2012, 20:56:26 »
ja varmaan teidän ovista on joku kulkenut myös yöllä ja sitä kautta on itikoita tullut myös makkariin. ;D
Jumankavita! Joku juutas ja pannahinen on sen voinut tosiaan tehdä!  >:(

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #247 : 16-06-2012, 11:24:38 »
Suomalaisista biiseistä on tullut mulle kauheita piinajaisia. Ei riitä, että mua piinaa Antti Tuiskun Hyökyaalto. Nyt mua piinaa myös Jesse Kaikurannan Vie mut kotiin. ;D

http://www.youtube.com/watch?v=-z32MvNrDYA ;D Ei ei ei! En kuuntele ikinä enää musiikkia! :D

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Kääk!
« Vastaus #248 : 16-06-2012, 12:10:17 »
Jos Vie mut kotiin ei tule työmatkalla tai tauoilla radiosta niin vähintään joku työkavereista muistaa lauleskella sitä, joten se alkaa olla melkein jokapäiväinen piinan aihe mulle, ei lähde päästä niin millään! ;D Se, tai Juha Tapion Rakastan niin kauan kuin mä voin tai Paula Koivuniemen Queen, jotka tuntuvat olevan jatkuvassa soitossa sillä radiokanavalla mikä työpaikalla soi. Pitää yrittää pitäytyä viikonloppuisin jossain muussa kuin suomalaisissa niin jaksaa kuunnella niitä sit viikot non-stoppina :D
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Kääk!
« Vastaus #249 : 16-06-2012, 21:01:21 »
KÄÄK! 6 viikkoa häihin. Paniikki iskee. Apua!
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #250 : 19-06-2012, 20:08:05 »
Kääk. Oon taas riidoissa kaikkien (täysi-ikäisten) lähisukulaisten kanssa, tekemättä ees mitään. Saan vaan vihasia puhelinsoittoja, tai sit jos itse erehdyn jollekin soittamaan, näitä ihastuttavia "ai ei sulla ollut mitään oikeaa asiaa?"-vastauksia ja mua tullaan tapaamaan vaan, jotta saan kuulla kuinka kaikki häpee mua. Oon ehkä helppo ihminen jolle purkaa paineitaan, kunnen huuda takas...

Tää on ehkä joku vaihtoehtonen todellisuus, koska en oo mielestäni tehnyt tän kesän aikana muuta ku käynyt töissä (joka ei oo ees mikää seksikauppa tai mikään) ja tavannut kavereita. Tai sitten tää on universumin tapa helpottaa lähestyvän syksyn muuttoa, ei sitten tunnu että menettäisi jotain kun muuttaa kauas perheestään!

KÄÄK! 6 viikkoa häihin. Paniikki iskee. Apua!
Ihanaa ihanaa :) Varmaan stressaa! Haluisin niin, että joku kaveri menis naimisiin ja kutsuis mutkin! Pari kaveria on "avioliiton satamaan purjehtinut", mut toiset ei pitäny häitä ollenkaan ja toiset piti sellaiset, jois oli vaan sisarukset ja vanhemmat.  :-\

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #251 : 24-06-2012, 00:06:34 »
LOL tämä on ehkä enemmän LOL-osastoa kuin mitään muuta, koska viimeksi kun mulle on joku Tarot-ennuste tehty niin mulle piti muka ilmaantua kuvioihin rakkaus, mutta ei sitä kyllä näkynyt eikä kuulunut sen vuoden sisällä.  :D

Mä tein itselleni ennusteen ihmissuhteistani ja se on samaan aikaan mulle hyvin mairitteleva (Siis korttien mukaan mä ymmärrän ihmisiä, kuuntelen niitä ja olen luontainen neuvoja, lempeä ja joopa joo ja koko tilannekin perustuukin ennustuksen mukaan itsensä tai toisten tuntemiseen  ;D). Este ihmissuhteilleni on epätasapaino, epärehellisyys tai suoraselkäisyyden puute. No varmaan kaikki LOL. Ei ihmisille oikeasti voi sanoa kaikkea sitä, mikä mieleen tulee tai ei ainakaan voi sanoa, että omasta mielestä niiden kuva itsestä on valheellinen, vaikka omasta mielestä jokaisen ihmisen kuvan itsestä on taatusti jollain tavaa valheellinen.  Ennusteen mukaan mä teen jotakin (tyhmää) äkkinäistä, josta seuraa kärsimyksen kautta henkistä kasvua, taistelen oman mielenlujuuteni kanssa (LOL niin aina) ja lopputulos on harmonia ja lämpö ja rakkaus.  ::) Toisin sanoen vahinko, jonka tyhmyydelläni saan aikaiseksi ei tule olemaan pysyvää vaan jopa lähentää suhteitani läheisiin. ;D

Tuon voisi myös tulkita niin, että mun henkisesti levottomaan elämääni astuu joku ihminen, joka aiheuttaa suuren muutoksen ja jonka matkaan mä karkaan tai menen muuten vaan sekaisin, koska se aiheuttaa huolta ja murhetta ja lopputulos on rakkaussuhde. Siis toi lopputuloksen kortti kun on Rakastavaiset. ;D

Tätä odotellessa... :D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #252 : 25-06-2012, 16:18:27 »
LOL tämä on ehkä enemmän LOL-osastoa kuin mitään muuta, koska viimeksi kun mulle on joku Tarot-ennuste tehty niin mulle piti muka ilmaantua kuvioihin rakkaus, mutta ei sitä kyllä näkynyt eikä kuulunut sen vuoden sisällä.  :D

Mua vähän huolettaa, kun viime viikolla nostin itselle kortteja ja mulle oli luvassa kans suurta rakkautta ja sielunkumppanuutta ja vaikka mitä. Seuraavana päivänä mulle alkoi soitella erään änärissäkin vuosikausia kiekkoilleen miekkosen isä. Toivottavasti näillä asioilla ei ole yhteyttä keskenään. Ja kumpikin on tietääkseni naimisissa, niin isä kuin poikakin. Puhelu oli siis aluksi väärä numero, mutta soitteli vielä senkin jälkeen. LOL ja KÄÄK

Lainaus
taistelen oman mielenlujuuteni kanssa (LOL niin aina) ja lopputulos on harmonia ja lämpö ja rakkaus.
Luin tämän vahingossa ensin väärin ja ihmettelin, miksi taistelet miehuutesi kanssa...  ;D
« Viimeksi muokattu: 25-06-2012, 16:28:31 kirjoittanut Nappeli »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #253 : 25-06-2012, 22:11:11 »
No nyt mä käsitän! Mulla on sitten edessä sukupuolenvaihdos! ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #254 : 25-06-2012, 22:38:19 »
... mut sentään lopputulos on harmonia, lämpö ja rakkaus <3
Fifi-ficitLJAO3