Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130466 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #270 : 07-08-2012, 10:44:16 »
Tää voisi mennä kikatusarkistoon, mutta on vähän liian järkkyä henkilökohtaisesti! Mä meinasin lähteä äsken ilman housuja ovesta ulos.  :o :o Olin jo avaamassa ovea. Mulla oli kengät jalassa, mutta ei housuja. Sen siitä saa kun miettii muita asioita.  ::) :'( :'(

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #271 : 07-08-2012, 11:50:30 »
Tää voisi mennä kikatusarkistoon, mutta on vähän liian järkkyä henkilökohtaisesti! Mä meinasin lähteä äsken ilman housuja ovesta ulos.  :o :o Olin jo avaamassa ovea. Mulla oli kengät jalassa, mutta ei housuja. Sen siitä saa kun miettii muita asioita.  ::) :'( :'(
Voi. Herran. Jestas.  ;D Kohtalotoveri! Mä yleensä oon avaamassa oven kun tajuan, että kas, ei vaatteita päällä. En siis jatkuvasti nakuile kotona, mutta jotenkin nää sattuu aina näin... Kerran menin lähikaupassa käymään ja siellä aloin sitten funtsimaan, että joo takki on kyllä päällä, mutta oliko siellä alla mitään?!?

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #272 : 07-08-2012, 12:29:49 »
Tää voisi mennä kikatusarkistoon, mutta on vähän liian järkkyä henkilökohtaisesti! Mä meinasin lähteä äsken ilman housuja ovesta ulos.  :o :o Olin jo avaamassa ovea. Mulla oli kengät jalassa, mutta ei housuja. Sen siitä saa kun miettii muita asioita.  ::) :'( :'(
Voi. Herran. Jestas.  ;D Kohtalotoveri! Mä yleensä oon avaamassa oven kun tajuan, että kas, ei vaatteita päällä. En siis jatkuvasti nakuile kotona, mutta jotenkin nää sattuu aina näin... Kerran menin lähikaupassa käymään ja siellä aloin sitten funtsimaan, että joo takki on kyllä päällä, mutta oliko siellä alla mitään?!?
Yks mun tuttu nukkuu usein alasti ja aamulla kun ovikello soi, se meni avaamaan ovea tajuamatta olevansa ilkosillaan. Oven takana seisoi kaksi jehovantodistajaa, mutta eivät kuulemma seisoneet kauan. Tämä kaveri tajusi vasta oven kiinni pantuaan olevansa kelteisillään.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #273 : 07-08-2012, 12:33:49 »
^ Eikai sen nimi ala K-kirjaimella XD

Mutta voi LOL Liz sua <3 *nauraa vieläkin* Mä oon lähtenyt kotikengillä joskus ulos ja vasta rappukäytävässä (siis jossain edellisistä kämpistä kun asuin) hogannut, että ei näillä ehkä lumessa talsita. Ja kyllä, myönnän mä joskus ovesta ulostautuessa vilkaisseeni alaraajojeni pukimia ja todenneeni, että "kyllä, on housut jalassa" :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #274 : 07-08-2012, 12:45:39 »
Onneksi Liz huomasit asian ennen kuin avasit ovea! :D

Mä oon kerran lähtenyt eripari kengillä liikenteeseen. Meillä oli lamppu posahtanut eteisestä, lähdin kiireellä jotta ehtisin bussiin, ja nappasin vaan käsikopelolla pimeessä kaksi skeittikengän muotoista kenkää jalkaani. En ehtinyt bussiin kun huomasin hississä erheeni... ::)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #275 : 07-08-2012, 14:15:38 »
Mä meinaan aika usein lähteä tossusillani ulos, mutta hieman aikaa on mennyt siitä, että olen unohtanut laittaa housut jalkaan. ;D Olisi se ollut aika kiva näky, kun oli takki jo päällä, mutta se on lyhyt takki, kengät ja sukat jalassa mutta muuten alushousuisillaan.  ;D No sen jälkeen, kun olin saanut housut jalkaan, meinasin vielä lähteä ilman avaimia. ;D Tää ei nyt ole vissiin mun päivä. ::) Hmm... olisinko mä jotenkin taikauskoinen ja vetäisin tästä jonkun omituisen yhteyden Sidney Crosbyyn ja siihen, että ehkä 87 ei ole mulle onnennumero, kun olen liiaksi kirjoitellut pahoja seksijuttuja siitä? Nythän siis on 7.8. eli Sidin synttärit. Näh, haluan synttärin kunniaksi vielä kirjoittaa jotain, kun ei ole OTP5 vielä täynnä. 8)

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Kääk!
« Vastaus #276 : 07-08-2012, 17:21:28 »
Miten kuulostaakaan kovin tutulta että kiireisen lähdön jälkeen täytyy tarkastaa onko kaikki olennaiset vaatteet päällä ::) Ja joskus on myös tullut mietittyä, että onkos mulla takin tai hupparin alla varmasti jotain että voi vähän avata vetskaria.

Mulla oli tänään lievästi typerä olo vaatteiden kanssa myös, kun huomasin vasta töistä lähtiessä että mulla onkin ollut mustan sijasta vaaleanvioletti paita päällä.. Vaikka ei tuolla värillä niin väliä ollut niin oli hämmentävää huomata, etten ilmeisesti ollenkaan tajunnut tarkastaa minkä paidan vaatekasasta kaivoin pimeessä. Olispa ollut kiva töissä huomata että on jotain täysin epäsopivaa päällä :D
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #277 : 07-08-2012, 19:05:13 »
Tuli tuosta housujutusta mieleen, että vaikka en ole housuttomana koskaan kylille lähtenyt, kerran kävi niin että siskon ystävä tuli vastaan kaupungilla ja rääkäisi täyteen ääneen "FIO SINULLA ON HOUSUT JALASSA!!!!" Silloin kyllä ihmiset katsoivat siihen malliin, että kulkeeko tuo normaalisti ilman housuja... Olipa jokseenkin nolo tilanne.  ;D

Selitys tapaukseen lienee ollut se, että nähtävästi tämä tyttö oli onnistunut tapaamaan minut aina kun minulla oli hame päällä eikä juuri muuten. Sinä vuonna pidin kyllä aika paljon hameita, mutta ei se sitä tarkoittanut ettäkö en olisi käyttänyt housujakin. ;)

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #278 : 07-08-2012, 21:24:49 »
Fiorella, aww. :D

Heha, nyt kun muistui mieleen, niin kerran kävi silleen hassusti, että mulla ei ollut vetoketjullisen hupparin alla mitään t-paitaa tai toppia, rintsikat sentäs oli. Seistiin tästä tietämättömän vaimokkeen kanssa metroa odottelemassa ruuhka-aikaan, ja se näpräili mun hupparin vetoketjua. Täysin varoittamatta se sitten yht'äkkiä vetäisi sen vetoketjun kokonaan auki. :D :D :D Kiesus kun hävetti.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #279 : 07-08-2012, 21:55:13 »
Yks mun tuttu nukkuu usein alasti ja aamulla kun ovikello soi, se meni avaamaan ovea tajuamatta olevansa ilkosillaan. Oven takana seisoi kaksi jehovantodistajaa, mutta eivät kuulemma seisoneet kauan. Tämä kaveri tajusi vasta oven kiinni pantuaan olevansa kelteisillään.  ;D
Tää on käynyt myös mulle. Olin teini-ikäinen, asuttiin maalla (eli meillä ei koskaan käynyt ketään) joten oletin oven takana olevan jälleen avaimensa unohtanut pikkusiskoni. Ei, jehovantodistajathan ne siellä! :D
Mies kääntyi selin ja lehahti samantien punaiseksi, nainen takelteli hetken, tyrkkäsi mulle esitteitä ja sanoi, että palaavat sitten joskus, pikaista paranemista. Koko tilanne avautui mulle vähän hitaasti, kun oli yllättävää, enkä oikeen tähän päiväänkään mennessä oo saanut selville mistä mun tulis parantua?  ;D

Sit toisen kerran samassa talossa makasin kotona sohvalla lyhyt aamutakkini hyvin väljästi ympärilläni ja kuuntelin musiikkia tietokoneelta. Eiköhän silloin ulko-ovi aukea ja sisään marssii ensin yksi, sitten kolme muuta nuorta työmiestä. Siinä minä makaan ja näytän just siltä kuin olisin ihan asetellut itseni siihen heitä odottamaan. Katson niitä vähän silleen, että täh. Tulivat lämminvesivaraajaa vaihtamaan, mutta meillä oli tuo perheen sisäinen tiedottaminen hieman hakusessa... Yrittivät kovasti pitää kasvonsa vakavina samalla kun kömmin ylös, sidon aamutakin kiinni ja näytän lämminvesivaraajan paikan erittäin kiusaantuneena. Siinä vaiheessa kun mun pitää alkaa siirtää alusvaatepyykkiäni sivuun aivot oli jo tiltannut liian kiusallisuuden edessä. Ja pojilla oli hauskaa!

Mut minkäs sitä tekee kun on vähän nolo ihminen  :D :-[

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: K��k!
« Vastaus #280 : 07-08-2012, 22:01:29 »
No nyt tuli totinen kääk, foorumi meni piloille.  :o  En pysty näkemään muuta kuin tyhjät viestit ja ääkkösetkin ovat kadoksissa. Laitoin Lizille yksäriä, mutta jos joku osaa neuvoa miten saan tämän taas toimimaan, hyvät neuvot ovat kullan arvoiset.

Vaihdoin emailin tuonne tietoihini toiseen, kun entinen ei ilmeisesti enää ole toiminnassa, enkä tajunnut että se sotkisi koko foorumin... Tuli ilmoitus että pitää kirjautua uudestaan sähköpostilinkin kautta ja sen kun tein, hävisi kaikki! :'( Foorumin oletuskieleksi tuli englanti (sen sentään onnistuin vaihtamaan) mutta ääkköset ovat nyt sinisiä salmiakkiruutuja joissa on sisällä kysymysmerkki ja mistään keskustelusta tai yksityisviesteistä ei näy muuta kuin kirjoittajien nimet ja avat, päivämäärät ja lainausten "laatikot".

Nyt on kyllä tosissaan niin "kääk"-tunnelma ettei muu sana tätä enää paremmin kuvaisi...


// Hei, tämä juuri kirjoittamani viesti kuitenkin näkyy! Ja tässä näkyvät äät ja ööt ja niin myös tuossa ylhäällä "tänään" -kohdassa. Jos joku pystyy auttamaan, niin olen kiitollistakin kiitollisempi.


// Uusi havainto: kun kirjauduin ulos ja katselin näkymää vieraana, niin kyllä silloin viestit näkyvät normaalisti mutta tässä minun viestissäni onkin nuo kirjaimet tämän näköiset "ä". Outo juttu. 

(// Editoin nuo sotkut tuosta pois kun se oli niin hankalasti luettava. )
« Viimeksi muokattu: 07-08-2012, 23:04:44 kirjoittanut Fiorella »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #281 : 07-08-2012, 22:44:29 »
^ Mä nään sun skandit sotkuna :F
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Herkkuoone

  • myrkkyherkkukarkki
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 89
    • Rakkaudesta Kirjoittamiseen
Vs: Kääk!
« Vastaus #282 : 07-08-2012, 22:46:43 »
Fiorella: Mulle näkyy taas niin, että kaikissa muissa viesteissä + foorumilla yleensäkin, näkyvät ääkköset, mutta sun viestissäsi ei :o
Lainaus
Vaihdoin emailin tuonne tietoihini toiseen, kun entinen ei ilmeisesti enää ole toiminnassa, enkä tajunnut että se sotkisi koko foorumin... Tuli ilmoitus että pitää kirjautua uudestaan sähköpostilinkin kautta ja sen kun tein, hävisi kaikki!  Foorumin oletuskieleksi tuli englanti (sen sentään onnistuin vaihtamaan) mutta ääkköset ovat nyt sinisiä salmiakkiruutuja joissa on sisällä kysymysmerkki ja mistään keskustelusta tai yksityisviesteistä ei näy muuta kuin kirjoittajien nimet ja avat, päivämäärät ja lainausten "laatikot".
Mä en usko, että se johtuu tuosta sähköpostin vaihtamisesta (tai voihan se toki johtuakin, en tiedä), sillä itsekin olen päivittänyt tuonne emailiin toisen osoitteen, mutta mitään tuollaista ei ole tapahtunut. Ja mullakin on oletuskielenä englanti, mutta silti ääkköset näkyvät :O Hämyä.

//bbuttis
Rakastan sua tänään enemmän
Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän

~

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #283 : 07-08-2012, 22:48:25 »
Mullakin on kieliasetukset enkuksi, koska suomeksi ne ei tainnut näkyä ne skandit. Tai jotain häikkää siitä tuli, sanoin kyllä Lizlle, ehkä se muistaa! :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #284 : 07-08-2012, 23:00:47 »
Hei, kiitos! Vaihdoin kielen suomesta englanniksi ja nyt näkyvät taas viestit ja ääkköset normaalisti, mutta en tiedä miksi se ei silloin ensi yrityksellä mennyt näin... Mystistä. Mutta tärkeintä että toimii nyt! :D

Aiemmin minulla oli tässä siis suomenkielinen pohja ja ei mitään ongelmaa, mutta tuon "päivityksen" tms jälkeen ensin hävisi kaikki ja kieli vaihtui englanniksi, ja suomeksi vaihto ei auttanut mitään mutta nyt kun vaihdoin uudelleen englantiin, se taisi korjaantua.

Pakko myöntää että en ymmärrä yhtään mitään näistä tällaisista jutuista. Mutta mikä helpotus että ongelma ratkesi ainakin riittävän paljon!