Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130434 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #285 : 07-08-2012, 23:02:10 »
Kokeilepa nyt vaihtaa kieli takaisin suomeksi.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #286 : 07-08-2012, 23:09:04 »
Lainaus
Kokeilepa nyt vaihtaa kieli takaisin suomeksi.
Testasin ja tuo sekamelska palasi jälleen. Ja kun vaihdoin englanniksi niin nyt tämä taas toimii. Onpahan outo juttu, mutta onneksi mitään ei näyttäisi hävinneen. Onko tuo nyt niin vakavaa, vaikka nappulat ovat englanninkieliset. ;)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #287 : 07-08-2012, 23:25:37 »
Mä löysin sen, mikä toi ongelma on eli utf-8 ISO-8859-1 -tilassa ja on tosiaan kielipaketissa toi ongelma.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #288 : 07-08-2012, 23:34:55 »
Kerro kun saat korjattua <3
Fifi-ficitLJAO3

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Kääk!
« Vastaus #289 : 08-08-2012, 23:51:44 »
Sainpas vähään aikaan suurimman sätkyn tossa.

Katsokaas kun FFXII on täynnä eri tavoin kiehtovia miesotuksia ja siellä niiden seassa puikkelehtii semmoinen maailman suloisin otus kuin nimeltänsä Larsa Solidor.

Ja se on niin ihana ja luttana ja nuoruudestaan huolimatta sangen kyposä ja siitä vaan näkee niin paljon, kuka se on, mitä se on kokenut, millainen siitä tulee... Ja tietty se hivelee "tuhma täti" -rooliani oikein, oikein pontevasti. Juu, tunnustan, haluaisin silitellä vähän sieltä sun täältä ja ehkä vähän muutakin :P

Woeeeeeeeeeee

No.

Se järkytys?

Sain tietooni, että Larsa.

On KAKSITOISTA.

Juu mut saa nyt kivittää TTATT

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #290 : 08-08-2012, 23:57:28 »
Sainpas vähään aikaan suurimman sätkyn tossa.

Katsokaas kun FFXII on täynnä eri tavoin kiehtovia miesotuksia ja siellä niiden seassa puikkelehtii semmoinen maailman suloisin otus kuin nimeltänsä Larsa Solidor.

Ja se on niin ihana ja luttana ja nuoruudestaan huolimatta sangen kyposä ja siitä vaan näkee niin paljon, kuka se on, mitä se on kokenut, millainen siitä tulee... Ja tietty se hivelee "tuhma täti" -rooliani oikein, oikein pontevasti. Juu, tunnustan, haluaisin silitellä vähän sieltä sun täältä ja ehkä vähän muutakin :P

Woeeeeeeeeeee

No.

Se järkytys?

Sain tietooni, että Larsa.

On KAKSITOISTA.

Juu mut saa nyt kivittää TTATT

En kivitä. Puolustukseksesi on sanottava, että tuossa kuvassa tuo hahmo näyttää vanhemmalta. Minua ei kyllä niinkään sykähdytä, koska en edelleenkään ole löytänyt sisäistä puumaani ja viehätyn yleensä itseäni vanhemmista miehistä. Mutta makuja on monia.  ;)



zilah

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Kääk!
« Vastaus #291 : 09-08-2012, 08:10:44 »
zilah, nii, se näyttää peräti... 14-vuotiaalta? =_=;;;

noh riittää draama ja nyyhky

Miesmakujen moninaisuudesta voin kyl todistaa, niin monta erilaista oon itteki saanu :3 tuntuu jotenkin todella skitsolta kuumotella samassa pelissä tommosen palleron, parin kaksikymppisen, ja yhden viisikymppisen perään 9_9;

toistaiseksi en o sentään vielä alkanu parittaa niitä kes--AUUUGH

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #292 : 10-08-2012, 18:53:06 »
... ääkköset ovat nyt sinisiä salmiakkiruutuja joissa on sisällä kysymysmerkki...
Meikällä näemmä näkyy juuri näin ääkköset tällä hetkellä :o Kaikki muu näkyy kyllä ihan normaalisti, ja viesteissäkin ääkköset näkyvät normisti, mutta foorumin linkeissä vaan on noita ruutuja.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Kääk!
« Vastaus #293 : 11-08-2012, 20:35:10 »
Muumit on Muumit ja sillä sipuli vai?

Jaa no ei ihan. Tsekatkaa vuoden -72 Shin Muumin ("Uusi Muumi")...



mah aeeeeees TTATT

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #294 : 18-08-2012, 21:58:53 »
Miks täällei oo vitutusarkistoa. No mä sanon sitten KÄÄK koska mulla alkoi menkat eilen ja tänään on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kamalaa kaikki että perkele.

Pitäiskö tää teksti ikärajoittaa? Riittääkö K-7 vai laitetaanko K-12?
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #295 : 18-08-2012, 22:27:26 »
Pitäiskö tää teksti ikärajoittaa? Riittääkö K-7 vai laitetaanko K-12?
No eihän menkatkaan oo K-12!  ;D
Mulla oli täs pari viikkoo sitte kriisi ku luulin olevani raskaana... En ollut mikään valpas eliö biologian tunnilla, mut sitten joku ilta eksyin selaamaan wikipediaa ja luin kierron pituudesta. Intouduin sitten laskeskelemaan omaani (mitä en normaalisti tee, koska menkat tulee niin harvakseltaan) ja olin ihan paniikissa, että miten mulla voi olla yli viikon myöhässä kuukautiset. Pari päivää sen jälkeen olin ihan vakavana, et ei hitto mitä olenkaan mennyt tekemään. No en kuitenkaan ehtinyt tekeen raskaustestiä, ennen kuin tajusin, että tosiaan ei kannata olettaa, että keho toimisi nyt yhtäkkiä jollain standardilla 28 päivän akselilla ihan vaan sen takia, että netissä sanottiin niin.

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Kääk!
« Vastaus #296 : 18-08-2012, 22:43:33 »
Lavande chill out. Mulla on ollut viimeiset muutaman vuotta luonnollinen 68 vrk kierto :P Oot itse todnäk vielä siinä iässä, jossa ei kannata vielä kuvitella, et kierto olis jotenkin säännöllinen?

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #297 : 18-08-2012, 22:53:24 »
Joo, tuli vähän tyhmä olo...  ;D
Varsinkin kunnei ole mikään säännöllinen kierto koskaan ollutkaan. Vähän samanlainen juttu kun lukiossa järjestettiin kansainvälinen ympäristöleiri, jonne otin kaverin kanssa osaa. Siellä kun oltiin, tehtiin kaikkia kokeita sun muita. Valikoivat aivoni eivät tietenkään muistaneet yhtään mitään kemiasta tai biologiasta. Sitten kun yritin kuiskaten kysyä kaverilta, että "Mitä toi tislattu vesi on?" sattuivat kaikki muutkin kuulemaan ja kääntyivät katsomaan, että kuka pakana tuollaisia kysyy.

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Kääk!
« Vastaus #298 : 18-08-2012, 23:03:28 »
Tunnen tunteen, nimim. piti jonkun aikaa miettiä mitä ihmeellistä "joulukirkkoveneessä" on, jouluinen tussupiirros kuin piirros?

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #299 : 01-09-2012, 20:32:11 »
KÄÄK!

Aloitin sitten joskus eilen puolen päivän aikaan lukemaan ficciä, jota joku oli hakenut hp-fanfiction -yhteisön kautta. Se oli H/D, mutta koska alku ol lupaava (tosi hyvä kirjoittaja imho) niin mähän sitten lähdin lukemaan. Noh, päivä vieri, vieraita kävi, mutta illalla vielä halusin jatkaa lukemista. Tuli yö ja mese hiljeni, yhä mä luin. Aamu valkeni ja mä luin. Vihdoin, tänään, jälleen puolen päivän aikaan sain ficin luettua ja vaikka se ehkä viimeisten muutaman tuhannen sanan aikana mielestäni hitusen läsähti, niin kokonaisuus oli erittäin vaikuttava!

Ja mä olen sit nukkunut nyt päivällä reilun viiden tunnin päikkärit :E

Noh, viikonloppu aikaa korjata unirytmiä, mutta tänään mun piti aloittaa mun "oma nano" mutta noh, saapa nähdä, saanko jatkista (Rarry) jatkettua, kun päässä pyörii vain platinablondi :F

Kiusallani linkitän ficin tähänkin, eli kyseessä on Sardininan Bluen ficci "Turn", johon löytyy hänen listauksestaan linkki. Ikäraja oli K-18, tosin vain muutaman kohtauksen osalta, mikä normaalia on pitkässä ficissä. Yksi ehkä K-16-tasoinen väkivalta ja loput korkean ikärajan matskut seksiä.


Mutta että semmoista. Enpä muista näin paljoa lukeneeni putkeen sitten Mad Marthan Two Householdsiin upottuani :E


Fifi-ficitLJAO3