Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130445 kertaa)

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Kääk!
« Vastaus #345 : 08-12-2012, 19:46:50 »
Kääk, ostin lentoliput! Kuubaan. Vaikka minulla ei ole rahaa eikä aikaa tällaiselle matkalle ja vaikka en ehdi opetella espanjaa matkaan mennessä. Mutta toisaalta jos sinne meinaa mennä, on se kai nyt mentävä. Mutta silti.
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #346 : 08-12-2012, 21:38:56 »
Gwyn, eihän tuo ole kääk vaan vau! :D Huiman hienolta kuulostaa. Oletko suunnitellut lomamatkaa vai jonkinlaista työleiriä... Muistelen ihan kuin joskus olisit suunnitellut jotain vapaaehtoistyöjuttuja... Milloin olet lähdössä?

Liz, tuo kuulostaa enemmän kääk-aineistolta, mistä sitten liekin kyse. Mutta tsemppiä, ehkä se siitä kuitenkin lähtee sujumaan?

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Kääk!
« Vastaus #347 : 08-12-2012, 22:03:56 »
Fio, se on kääk silloin, kun ei osaa paikallista kieltä, eikä oikeastaan olisi muutenkaan fiksu aika matkustaa. Mutta Kuuban ei oikein uskalla antaa odottaa, kun ei tiedä miten asiat siellä kehittyvät ja millainen tilanne siellä on esimerkiksi kolmen vuoden kuluttua. Ja nyt kun sain matkaseuraa ja löytyi halvat lennot, niin pakkohan se on. Ihan lomakatka vaan, kuukausi ajateltiin ihmetellä ja kierrellä junalla ympäriinsä - työleirit Kuubaan näyttivät olevan todella kalliita, ainakin mitä osattiin muutaman sivuston kautta katsella (siellä ei enää päästetä länsimaalaisia nuoria sotkemaan sokeriruokopelloille).

Liz, komppaan Fiorellaa ja protestoin noin kryptisiä viestejä: pitää kertoa tarkemmin, mistä on kyse! Haluan tietää!
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #348 : 09-12-2012, 18:22:30 »
Mä selviydyin mun kääkistä itse asiassa ja se oli jotain niin tylsää ja vähemmän jännää, etten tunnusta. ;D

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #349 : 09-12-2012, 21:02:18 »
Vau, Kuubaan! Kuulostaa tosi jännältä! Mäki haluun :D

nuoria sotkemaan sokeriruokopelloille
Oi sokeriruokopellot, kuinka kaipaankaan teitä ♥

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #350 : 10-12-2012, 01:49:35 »
Kääk!

Tämä vielä kostautuu. Kello on kohta kaksi ja minä valvon vielä, vaikka aamulla pitää herätä puoli seitsemältä viimeistään. Ihan pakko.  :P Mutta en saanut ekana unta ja nyt en sitten malta nukkua, koska erehdyin kattomaan Houston Aerosin matsia ja Mikke vihdoinkin pelaa! ;D Jessus, ja hetki sitten olin niin tyytyväinen, että NHL:ssä on työsulku ettei tarvitse valvoa. Nyt sitten valvon AHL:ää. ;D

//Ja 1.erätauolla ne haastatteli Mikkeä ja kysyi sen suhteesta Mikko Koivuun. Kuulemma hyvä suhde. Joo, voin uskoa. Hahahaha! ;D
« Viimeksi muokattu: 10-12-2012, 01:53:46 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #351 : 10-12-2012, 13:50:45 »
LOL. Lähdin lukeen Veivaajaa tässä taasen ja rupesi naurattamaan tuo sun viesti, Liz, koska mun päässäni niiden suhde on just sellainen, että Mikon auton kojelaudassa on Miken (tai vaihtoehtoisesti Sidin) mällit x)

Kääk! Pitäisi siivota loppuun, mutta uusi näyttö/telkkari tuli! :F

// KÄÄK! Mulla on iso näyttö! Ja telkkari!!1 Ja tarviin taas uuden sovittimen tai piuhan, perhanan DVI :F

Mut tää näyttää jotenkin suttuiselta, eikö mun näytönohjain tosiaankaan pysty parempaan? :F

« Viimeksi muokattu: 10-12-2012, 15:14:52 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #352 : 10-12-2012, 16:35:20 »
Mulle tuli kanssa mieleen erinäiset mällit ja Mikon kämppä. Hieman oli häiritsevää. ;D Mun pitäisi myös siivota, mutta en jaksa. Kolmen tunnin yöunet vaatii ehkä nyt päivätorkut.  ;D

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #353 : 10-12-2012, 20:26:32 »
Kääk! Tein sen taas! Suunnitellut 20min päikkärit muuttuivat itsestään parin tunnin uniin, ja ei varmasti taas väsytä silloin kun pitäisi käydä yöunille!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #354 : 10-12-2012, 21:43:03 »
Minulle käy noin ihan joka kerta, Malla. :) Mutta tee jotain tässä pari tuntia ja koeta sitten nukkua vaikka puoliltaöin?

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #355 : 11-12-2012, 18:20:49 »
Mikä onkaan parempi tapa viettää iltapäivää kuin jouluostokset... Itselle!

Kaks paitaa, neljä mekkoa, kolmet housut, yks bolero, neljä vyötä, kolmet sukat ja kaks kaulakorua myöhemmin, noin £100 köyhempänä sanon, että no hupsista!   :-[

"No käyn tuolla vaan kattelees." 5min. myöhemmin. "I deserve these!"  >:( >:( >:(

No onpahan pikkujoulumekkoja... Urheiluhousuja piti katsoa, mutta yllättäen niitä ei tullut ostettua.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #356 : 11-12-2012, 20:42:28 »
Kääk! Jos mä saan paketin Brittilästä (no, Jerseyn saarelta, close enough), niin miksi sen paketin kannen sisällä lukee "Pussikeskus"?  :o  Tuskin ne kierrättää pusseja, eiköhän tuo liene ihan iskemättömänä väännetty kirjasen päälle.

Olen virallisesti hämmentynyt.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #357 : 11-12-2012, 22:13:31 »
Kääk! Jos mä saan paketin Brittilästä (no, Jerseyn saarelta, close enough), niin miksi sen paketin kannen sisällä lukee "Pussikeskus"?  :o  Tuskin ne kierrättää pusseja, eiköhän tuo liene ihan iskemättömänä väännetty kirjasen päälle.

Olen virallisesti hämmentynyt.

Elä tuommosta mieti. Eikö oo tärkeintä, että paketti tuli ehjänä perille? ;D Se on aina seikkailua, kun ulkomailta jotakin tilaa.


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #358 : 12-12-2012, 10:09:04 »
Jooei siinä mitään, hyvin tuli perille, mutta ihmettelin vaan että Jerseyn saarilta toimiva postimyyntifirma käyttää suomalaisia pusseja x) no, ehkä ne on vaan hyviä ;D

Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #359 : 12-12-2012, 18:40:13 »
Sehän on huippua jos joku suomalainen firma myy hyvin ulkomaille. :) Tai no, myy kai monikin, mutta jotenkin se tietysti tuntuu hassulta jos käy noin kuin sinulla. :)