Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130458 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #450 : 19-05-2013, 19:05:11 »
Voi jee! Ei sitten yhtään tiukemmaksi mennyt Suomen pronssipeli kuin että jatkoajalle. :o Eihän tässä hermot kestä katsoa loppua.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #451 : 19-05-2013, 19:05:47 »
^ Sano elä muuta! Mutta olipa namupaikkoja tuossa lopussa ;D ;D ;D


// NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖYYYYYYYYYYYYYYYYY, rankkarit! :F
« Viimeksi muokattu: 19-05-2013, 19:21:28 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Kääk!
« Vastaus #452 : 19-05-2013, 19:24:51 »
Teen Wolf! Kyllä tääki vanhus on sitä jonkun kymmenen jaksoa katsonut. Tukisukathan siinä pyörii jalassa ja nitropurkin kansi käy kun joka jaksossa joku niistä ihanista pojista laitetaan patsastelemaan ilman paitaa.

Mutta kääk, vähänkö tökkii tuo sarjojen töllötys tietokoneen ruudulta. Pöntön kytkeminen telkkariin on näin vuoden kuluttua edelleen ihan vaiheessa. Spartacukset myös odottaa katsomista, nyt nähnyt vaan jakson sieltä toisen täältä. Siinä toinen sarja, mitä voi suositella, ainakin ensimmäinen kausi on aika nannaa niin visuaalisesti kuin saippuaoopperaisen ja mahtipontisen juonen puolesta. Kannattaa tsekata, ainakin jos Millerin 300 puolialastonta spartalaista yhtään viehätti.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #453 : 19-05-2013, 19:31:18 »
siinä pyörii jalassa ja nitropurkin kansi käy kun joka jaksossa joku niistä ihanista pojista laitetaan patsastelemaan ilman paitaa.
Sano elä muuta! Ei ollu pelkästään Dannyn silmät pudota, kun Derek veti paitansa pois. Enkä nyt puhu (ainoastaan) Stilesistä ;) Onhan siinä namuherkkuja, mutta täytyy sanoa, että ellei toi Sterek-villitys ois imaissut mua mukaansa jo ennen sarjan katsomistakaan, niin en tiä miten se jaksais kannattaa tai siis pitää mukanaan. Sivuhahmojen takiahan sitäkin sarjaa tulee katsottua, hehe, taitaa olla Supernatural tällä hetkellä ainoa sarja, jossa päähenkilöt vakuuttaa jo yksistään. Tietysti Cas, joka nyt ehkä sivuhahmoihin lasketaan, on se kirsikka kermakakun (joka on Dean) päällä, krhm, mutta ei musta esim. alkukausien jaksot oo sen huonompia, ja niissähän ei Casia näy. Eikä juuri Bobbyakaan.

Mutta joo, niin. Kääk! Nelossijalle jäi Suomi, no, sentään nousivat ettei ihan luovutusvoitoksi menny ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #454 : 19-05-2013, 19:42:05 »
Siinä toinen sarja, mitä voi suositella, ainakin ensimmäinen kausi on aika nannaa niin visuaalisesti kuin saippuaoopperaisen ja mahtipontisen juonen puolesta. Kannattaa tsekata, ainakin jos Millerin 300 puolialastonta spartalaista yhtään viehätti.
Jep, meikäkin lämpimästi suosittelee Spartacusta! En yleensä tykkää yhtään siitä kun suolenpätkät lentelee ja veri roiskuu (paitsi joissain kauhuleffoissa se on jees) mutta Spartacus kyllä maittaa. Vähän hämmensi se päänäyttelijän vaihtuminen ekan kauden jälkeen, mutta uuteenkin kaveriin tottui nopeasti. (Luin sittemmin jostain, että tää alkuperäinen näyttelijä oli kuollut syöpään. :()
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Kääk!
« Vastaus #455 : 19-05-2013, 22:42:53 »
Sano elä muuta! Ei ollu pelkästään Dannyn silmät pudota, kun Derek veti paitansa pois. Enkä nyt puhu (ainoastaan) Stilesistä ;) Onhan siinä namuherkkuja, mutta täytyy sanoa, että ellei toi Sterek-villitys ois imaissut mua mukaansa jo ennen sarjan katsomistakaan, niin en tiä miten se jaksais kannattaa tai siis pitää mukanaan.

No todella. Minua vaan harmittaa, että Derekin näyttelijä on vahattu ihan kalkkunaksi. Kun näkee sen kuvia vähän luonnollisemmassa tilassa, niin sillä on aivan jumalaisen seksikäs ihokarvoitus. Kyllähän semmoinen ihmissudelle sopisi. Perhanan alin yhteinen nimittäjä.

Supernatural mua ei kyllä oo napannut koskaan. Onhan ne veljesten näyttelijät söpöjä ellei jopa epäinhimillisen komeita, mutta jotenkin jäin siitä junasta, kun en katsonut juuri lainkaan telkkaria siihen aikaan, kun SN oli kova hitti Suomessa. Vähän liian epätasainen laatukin. Sama vaivaa esim. Torchwoodia. Aina välillä tulee mieleen että nyt rupean katsomaan koska ah ja voih Barrowman, mutta voi elämä, se eka kausi on vaan niiiiin paska...

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #456 : 19-05-2013, 22:52:38 »
^ Loikkaa suoraan neloskauteen, katso se ja vitonen ja kutonen. Jos et oo myyty niin sitten ei voi mitään. Melkeen jo vitoskaudella pitäis tapahtua .... ehkä parempi sittenkin kattoa neloskauden eka jakso ja sitten loikata suoraan vitoseen :P

Uih, mä alotin taas SPN ja kahlaan nyt ykköskautta. Oih aikoja oi tapoja, kun kesät menee "töllöä" tuijotellen ::)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #457 : 20-05-2013, 14:28:08 »
Supernaturalin alkukaudet voi vetää tosiaan pikakelauksella vähän herkullisempiin osiin.  ;D

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #458 : 21-05-2013, 07:15:45 »
Pappa, miksi tulet käymään aina puoli seitsemältä aamulla sen jälkeen kun olen edellisenä iltana jossakin ollut?  :P

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #459 : 21-05-2013, 08:36:18 »
Toiset on morning-aftereina kummallisen virkeitä? Mä yleensä siivoan O.O ...tai sanotaanko, että tavallisen 5 % mahdollisuuden sijasta niinä aamuina mahdollisuus siihen, että innostun siivoamaan, kohoaa ehkä 15 % ;)

...ellei nyt taas puhuta jostain aivan muusta.

Kääk! Mun kello soi seiskalta, mä nousin ylös tossa vartti sitten. Jestas! En muista milloin viimeksi oisin torkutellut (ilman kelloa!) näin pitkään  :o  mut onneks ei oo tapaamisia tälle aamulle, niin voi ihan rauhassa aamiaistaa ja suihkutella eikä tarvi laukata kieli vyön alla :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Kääk!
« Vastaus #460 : 26-05-2013, 09:39:13 »
Käkäkäkääk! Muutto Kaijjaaniin taas edessä. Millä mä pakkaan taas kaikki mun kesän vaatteet matkalaukkuun, kun sinne pitäis mahtua kaikki juhlavaatteista suunnistuskuteisiin ja jotain siitä väliltä.  >:( Pari kirjoitustehtävääkin olisi kouluun vielä tekemättä, muttakun ei enää inspais yhtään.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #461 : 11-06-2013, 21:14:30 »
^Tunnen tuskasi :p Kesän pukeutumisen mahtuminen yhteen kymmenen kilon matkalaukkuun ja käsimatkatavaroihin


Kaveri teki mulle oharit :(
Se itte halus nähdä ja jouduin järjestään arkiviikon iltaohjelmat niin, että tänään tosiaan nähtäisiin, koska on paljon tekemistä. Laitoin sille vielä aiemmin viestiä, että nähdään illalla. Sitten puoli tuntia sen jälkeen kun sen piti tulla, soitin sille ja hän oli "unohtanut". Ai tästä päivästäkö me muka oltiin puhuttu!  :(  ::)

Kaveri on työtön & asuu vanhemmillaan, niin kai se on vieraantunut siitä, että muilla ihmisillä on kiireitä ja aikatauluja. Pöh! Säästin vielä viikonlopun synttäreiltä palan suklaakakkua tälle kaverille, kun tiesin sen olevan hänen herkkuaan. Tyhmää!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #462 : 11-06-2013, 22:07:18 »
Kääk!

Miksi kaikki nyt kysyivät, että katsonko telkasta Beckiä? Olenko profiloitunut jotenkin ruotsalaisten murhajuttujen ystävänä? :o :o :o Okei, olen katsonut Beckiä, mutta tulen vainoharhaiseksi, kun sitä useampi ihminen yhtäkkiä kysyy ihan soittaen.  ;D

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Kääk!
« Vastaus #463 : 12-06-2013, 17:47:56 »
KÄÄK! Olen koukussa Salkkarien Lariakseen!

Siis tiesinhän mä että Salkkareissa (joita en oo ikinä katsonut) on joku homohahmo, mutta en tosiaankaan tiennyt että siellä on joku käsittämättömän ihku kuvio, jota sattumalta telkkarista eilen nähdyn pussailupätkän jälkeen katsoisin 6 tuntia youtubesta. Kuin olis mättänyt kilokaupalla vaahtokarkkia voimatta lopettaa :O En ole ehkä ikinä tuntenut itseäni niin puumaksi kuin kuolatessani Larin kroppaa  ;D Ja Elias on niiiiin söpö, meinaan kuolla kun se vääntelee huolestuneesti kulmakarvojaan. Tönkkönäyttely naurattaa, ja jos kukaan järkevä ihminen ikinä saa tietää niin maine menee ikuisiksi ajoiksi, mutta ei voi mitään... olen aivan koukussa niihin kaikkiin uskomattoman huvittaviin tarinankäänteisiin ja cliffhangereihin. En taida kyllä edelleenkään ruveta katsomaan Salkkareita, mutta voipi olla että Youtubesta tulee jatkossakin katsottua poikien toilailut ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #464 : 12-06-2013, 19:21:58 »
Hyvä! Joku muukin on tuohon koukussa! Mä oon kytännyt Salkkareita iät ja ajat ennen kaikkea Lariaksen takia ja jännännyt että miten niille käy.  :o En tosin ole kuolannut Larin kroppaa, joten on välttänyt puumakokemuksilta vielä toistaiseksi. ;D