Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130520 kertaa)

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Kääk!
« Vastaus #465 : 12-06-2013, 23:21:12 »
Joo oon niiiiin koukussa. Katoin juuri viimeiset pätkät mitä youtubesta löytyy... Miten voi kestää kun huomenna tulee finaali... Aaaah!

Siis anteeks ku jatkan tätä kuolaamista mutta oikeesti tolla Larin näyttelijällä on ai-wan täydellinen vartalo :-O http://jaymisperfection.tumblr.com/post/51715013675 Miten voi ees olla tommonen, kuolen. Siis vaikka tykkään muskeleista niin ärsyttää kun vedetään rasvat niin alas että säikeetki näkyy, kuten jenkkisarjoissa aina. Muutenki aivan ihanaa että tyypit on semmosia naapurin pojan näkösiä eikä mitää viimeisen päälle sliipattuja ridgeforrestereita. Toi kontrasti niitten välillä on ihq ja sit Lari on vielä just ihanasti miehistymään päin <3 Apua oon aivan naurettava <3

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1016
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #466 : 13-06-2013, 20:18:09 »
Tämä on ollut kyllä aikamoinen kääk-viikko, alkoi jo maanantaiaamuna niin, että kurkottaessani Elovena-laatikkoa ylähyllyltä se putosi ja sain puolisen litraa puurohiutaleita suoraan kaula-aukostani sisään.

Viikkoon on mahtunut muutama muukin kommellus, ja tänään huomasin kaiken hyvän lisäksi, että olin unohtanut autuaasti laittaa esille jo ties milloin valmiiksi saamani ficin, jonka kanssa vielä tuli tosi kiire että se ehti deadlineen päinkään.  ::) Mutta nyt se sitten on siellä missä kuuluukin. Samalla innostuin lukemaan omia tekstejäni ja innostuin kirjoittamaan erästä keskeneräistä ficciä eteenpäin, mutta nyt on kello jo kohta puoli yhdeksän ja minun pitäisi leipoa huomiselle kakkuja, joita en ole vielä aloittanutkaan! Kääk! Mitenhän myöhään tänään menee, ennen kuin ehdin nukkumaan...

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #467 : 13-06-2013, 21:30:14 »
Tämä on ollut kyllä aikamoinen kääk-viikko, alkoi jo maanantaiaamuna niin, että kurkottaessani Elovena-laatikkoa ylähyllyltä se putosi ja sain puolisen litraa puurohiutaleita suoraan kaula-aukostani sisään.
Pahoittelut, mutta saatoin kenties revetä nauruun tämän luettuani. ;D Haha, apua, puurohiutale hyökkäys!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1016
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #468 : 13-06-2013, 21:53:39 »
Malla, kyllä nauratti itseänikin (ainakin sen jälkeen kun mietin hetkisen itkeäkö vai nauraako...) siinä tilanteessa. Siitä olisi saanut loisteliaan kotivideon, jos olisi ollut joku kuvaamassa.

(Nyt ovat jo kakut uunissa! Jes, jokin sentään edistyy.)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #469 : 15-06-2013, 00:15:05 »
Mun pyörä pöllittiin :(

Se oli lukossa ja piilossa. Yleensä vien sen autotalliin, mutta nyt satoi niin jätin sen pihalle kun hei torstai. Tänään aamulla se oli kadonnut... Tuijotin tyhjää paikkaa toivoen, että se vielä palaisi.

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Kääk!
« Vastaus #470 : 15-06-2013, 10:12:30 »
Kääk, Lavande. Tuntuu että nyt on tosi paljon pyörävarkaita liikkeellä :( Koko ajan kuulee samaa joka puolelta. Toivottavasti sulla on vakuutus mikä korvaa ees osan.

Pitäisköhän käydä tarkistamassa oma pyörä vihdoin...

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #471 : 16-06-2013, 15:46:51 »
Kiitti!
Nyt kun asian mainitsit, mulla ei ole mitään vakuutusta :D eipä niitä taideta tällaisille puoli vuotta yhdessä ja puoli vuotta toisessa maassa asuville laiskiaisille myöntääkään.

Pyörä oli yli kymmenen vuotta vanha, kolhittu, nirskuva ja tukevassa ruosteessa hoidosta huolimatta, että ei se suuri taloudellinen menetys ole... Harmittaa silti, että joku vaivautuu mua tällaisella kiusaamaan! En nyt viitsisi ostaa uuttakaan kun oleilen Suomessa vaan kesäisin. Onneksi sain heti lainapyörän alle. Laitan sen varmaan kolminkertaiseen lukkoon tästä lähtien...

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #472 : 17-06-2013, 18:46:06 »
Mua vähän nakersi kun huomasin, että emännänavaimella lukitusta taloyhtiön pyörävarastosta oli lähtenyt jonkun matkaan pyöräni satula tossa vuosi takaperin. Pyörä oli tukevasti lukossa telineessä, mutta näemmä joku tarvitsikin vain satulaa... ::)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #473 : 18-06-2013, 11:06:38 »
On se kumma, kun lukittu pyörävarastokaan ei tunnu nykyään suojaavan juuri yhtään varkauksilta, eikä ilkivallalta. Tuttavilla on kadonnut pyöristä venttiileitä ja ihan kokonaisia pyöriäkin on viety ???

Kääk! Tunnen itseni tällä hetkellä poppaeukoksi. Perhepiiriin kuuluvalla vanhalla ihmisellä on laajalle levinnyt sisäelinsyöpä. Koska mikään ei enää auta päätin turvautua kansanlääkintään ja keitän juuri kattilassa koivuntuhkalipeää. Seuraavaksi on vuorossa pihakoivun pakurikääpä. En usko ihmeparanemiseen, mutta eipä tarvi ainakaan jälkikäteen jossitella, että jäi joku konsti kokeilematta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #474 : 18-06-2013, 11:53:04 »
No pahinta mitä tuossa voi tapahtua, on että kuolee nopeammin eikä sekään nyt välttämättä kauhean paha ole, mutta tuskin siitä apuakaan on. :P

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #475 : 18-06-2013, 13:12:32 »
No pahinta mitä tuossa voi tapahtua, on että kuolee nopeammin eikä sekään nyt välttämättä kauhean paha ole, mutta tuskin siitä apuakaan on. :P
Tuskin se noihin keitoksiin kuolee sen nopeammin, tai hitaammin. :D Länsimaisen lääketieteen mukaan teho on sama kuin teetä juomalla. Idässä päin elimistön emäksöinnille ja pakurikäävälle annetaan enemmän painoarvoa.

Mun molemmat mummot keitteli joskus koivuntuhkalipeää. Kumpikin on nyt vainaa, mutta tiettävästi koivulla ei ollut osuutta asiassa. :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #476 : 18-06-2013, 13:30:54 »
Niin, ei niille anneta arvoa, koska ne ei tue käsitystä, jota juuri nyt arvostetaan. Ehkä joskus myöhemmin. En tiedä yhtään mitä se on, mutta koivuntuhkalipeä kuulostaa pahalta.  ;D Kärsimystä kyllä olisi jo yrittää pidentää elinaikaa teetä juomalla. ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #477 : 18-06-2013, 16:26:49 »
Koivuntuhkalipeä näyttää olevan ainakin järkyttävän emäksistä (nimensä mukaisesti :D ). Mun ph-paperin asteikko ylittyy! Mutta vähän kun lorauttaa marjamehua sekaan, niin asettuu ihan kohtuullisuuden rajoihin. Varmaan tuolla sais kurkkunsa karheaksi, jos menisi paljaaltaan hörppäämään, mutta niin ei ole sentään tarkoituskaan. :)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #478 : 18-06-2013, 17:27:02 »
Saanko mäkin maistaa? :o Nimen perusteella on ytyä ainetta, mutta ei kai nyt Koivu voi olla niin vahingollista. ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #479 : 18-06-2013, 22:11:59 »
^ Riippuu keneltä kysyy ::)
Fifi-ficitLJAO3