Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130505 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #720 : 27-07-2014, 23:47:16 »
Lol joo. Jatko-osahan tuosta voisi väsätä. Sen nimeksi tulisi Kaikki rakastavat Nappelia? ;D

Kyllähän tässä materiaalia olisi kummastikin vaikka useammallekin jatko- osalle.  ;D Ken vaan saa inspiraation, niin kirjoittakoon pois.


zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #721 : 28-07-2014, 00:28:32 »
Lol joo. Jatko-osahan tuosta voisi väsätä. Sen nimeksi tulisi Kaikki rakastavat Nappelia? ;D
Tuo otsikko kuulostaa kyllä erittäin kiusalliselta, mutta jos toteutus on yhtä repäisevä kuin Yllätysmunassa, antaudun täysin rinnoin hyväksikäytölle.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #722 : 28-07-2014, 00:33:39 »
...antaudun täysin rinnoin hyväksikäytölle.  ;D

Ja arvatkaas, miltä Tuo taas kuulosti minusta...  ;D *Reps*


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #723 : 28-07-2014, 00:34:17 »
Jooo, jatkoa!!!1 ;D  ;D ;D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #724 : 28-07-2014, 01:23:26 »
Jatko-osan kirjoittaminen ehkä sittenkin kuuluu pikemmin niille jotka Nappelin haluaa. Sori mut mä en halua. ;D Ei se kyllä kirjoittamista estäisi mut pelkään että mun versio kaikesta on joka tapauksessa epäkunnioittava. ;D
« Viimeksi muokattu: 28-07-2014, 01:31:46 kirjoittanut Voldemort »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #725 : 28-07-2014, 01:34:51 »
Jatko-osan kirjoittaminen ehkä sittenkin kuuluu pikemmin niille jotka Nappelin haluaa. Sori mut mä en halua. ;D Ei se kyllä kirjoittamista estäisi mut pelkään että mun versio kaikesta on joka tapauksessa epäkunnioittava. ;D
Eikös huumorin kuulukin olla epäkunnioittavaa? :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #726 : 28-07-2014, 02:07:53 »
Huumorin kuuluu olla ennen kaikkea hauskaa. ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #727 : 28-07-2014, 06:28:37 »
Sun huumori on hauskaa ;)

Fifi-ficitLJAO3

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Kääk!
« Vastaus #728 : 28-07-2014, 10:54:11 »
Kääks oon ihan ulkona kaikesta kun en jaksa notkua tietokoneella, koska armaan rakkaan kaijjulini näppäimistö hajosi, ja joudun käyttämään langatonta näppäimistöä, millä on vääränlaista kirjoittaa. Mua vaan risoo, kun joudun ilmeisesti nyt oikeesti vaihtamaan läppärini, joka on palvellut mua uskollisePlus etä kun on älypuhelin niin voin tsekata feisbuukin ja kaikki muut jutut puhelimellakin.

Mäkin vältyin unikekoudelta, koska mun herätyskelloa ei oikein saa torkulle :'D

Ja voi kääk tätä hikoilun määrää. Tykkään kesästä, mutta kyl nää kolmenkympin helteet jollon hiki valuu pelkästä sohvalla istumisesta on ihan liikaa. Oon jumissa kotona päivät, koska en voi minirimpsin kaa mihinkään lähtee vaunuilla kun se paahtuu niihin ja vaan huutaa enkä viitti aina pyytää veljeä kuskaamaan ku mun virallinen kuski on töissä.

Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #729 : 28-07-2014, 14:39:31 »
Voi minirimpsis- raukkaa! Aikuisellekin tämä keli on tappava, mutta saati sitten vauvalle. Jaksamisia, ja toivottavasti siellä Jykylässäkin päin näyttää lämpötila hiukkasen inhimmillisemmältä tänään.  Aamulla edes satoi, ja nyt ukkostaa. Jospa se siitä.



zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #730 : 28-07-2014, 15:40:38 »
Huh, joo, aikuiset ihmiset sentään pystyy ja osaa itse edes jotenkin helpottaa oloaan, mutta pikkulapsille, kuten myös lemmikkieläimille nämä kelit on varmasti ihan älyttömät. En myöskään haluaisi olla viimeisillään raskaana näillä helteillä! :P

Olipa "kivaa" palata lomalta töihin. Mun työpiste on jälleen viety ja lisäksi tällä kertaa on viety myös mun työläppäri, että tervetuloa vaan takaisin. Slurgin siis ilmeisesti joka aamu töihin tullessani pitkin toimistoa ja yritän löytää itselleni paikan ja ryöstää jonkun poissaolevan koneen.  ::)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #731 : 30-07-2014, 11:00:41 »
Slurgin siis ilmeisesti joka aamu töihin tullessani pitkin toimistoa ja yritän löytää itselleni paikan ja ryöstää jonkun poissaolevan koneen.  ::)
Jos ei onnistu niin etsit pimeän nurkan, istut alas ja tuijotat lätkää kännystä koko päivän? Ehkä ne sitten oppii hommaamaan sulle säällisen työpisteen ;)

Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #732 : 30-07-2014, 14:34:04 »
Voi kaak etta taas havettaa :D Olen ihan kasi puhumaan puhelimessa! Asken siivooja soitti toimistolle ja keskustelu meni suunnilleen nain:
"Hi, K from C here, we need a pair here."
"Ok... A pair?"
"Aye."
"A pair of what?"
"Aye, the toilet seat's falling off in XYZ."
"Toilet seat is falling off and a pair. Right. Nae bother."
Tassa kohtaa funtsin etta ehka a pair on jotain office jargonia, vaikka avaimille ja annoin olla. Ilmoitin iloisena pomolleni, etta K soitti, kutsuin putkimiehen ja sinne tarvitaan pair. Saamani wtf-katseen takia han soitti K:lle, ja kavi ilmi etta niin repairhan siella tarvittiin, minka olisi kai joku toinen osannut keskustelusta paatella....  :-[ :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #733 : 30-07-2014, 14:39:37 »
LOL no onhan toi nyt melko mielenkiintoista, että toisessa päässäkään ei ymmärretty, että sä et ymmärtänyt mitä se tarkoitti.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #734 : 30-07-2014, 18:09:46 »
Nooo ei oo kovin harvinaista, etta mua ei ymmarreta :D Huvittaa kun edelleen joidenkin ihmisten aksentti on liian paksu, etta ymmartaisin, vaikka olen taalla kuitenkin kaksi vuotta asustellut.