Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130469 kertaa)

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Kääk!
« Vastaus #825 : 19-11-2014, 19:36:21 »
Hyvin epäilyttävää toimintaa tosiaan. :D Hassua, että mulle tuli mieleen ensimmäisenä myöskin ongelma alapäässä. ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #826 : 19-11-2014, 23:39:44 »
Danny ollut lomilla ja sitten on vähän Clauden kanssa hurjasteltu sängyssä? ;D

Osui kyllä toi Coloradon New Jerseyn reissu ja viiden päivän pelitauko niin epäilyttävästi yhteen tämän epämääräisen G:n vamman kanssa, että en pääse enää irti tästä mielikuvasta. ;D Kaikkea sitä pitikin keksiä ja tarkistaa. ::)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #827 : 20-11-2014, 14:59:24 »
Kolme viikkoo, kolme kuolemaa. Itsemurha-(oletettu)itsemurha-itsemurha. Oon täällä paikan päällä vielä, ambulanssit lähti ja kaikki jatkuu normaalisti. Musta tuntuu, että tällä yliopistolla on ongelmia...

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #828 : 25-11-2014, 08:42:12 »
Huh, Lavande, tuollainen kuolleisuus on kyllä aika hälyttävää! :o

Mää en tiedä oikein mitä ajatella. Meidän tietokoneeseen iski virus, eikä mitään pelastunut. Mun kaikki tekstit ja muut tiedostot viimeiseltä kymmeneltä vuodelta katosi eetteriin. Itseäänhän siitä vain saa syyttää, kun ei ollut varmuuskopioita kahta vuotta vanhemmista teksteistä missään. Nyt on vähän kummallinen ja ontto olo kuitenkin.

Luultavasti kaikki kahta vuotta tuoreemmat tekstit on tallessa Drivessä ja jokunen vanhempikin, joita oon sattunut muokkaamaan muilla koneilla. Sitä kauemmin rauhassa maanneet tuotokset on sitä vastoin mennyttä. Ehkä valmiit ja joskus jossain maailmanajassa julkaistut vielä löytyy jostain, mutta kesken jääneet, tai muuten julkaisemattomat… no eivätpähän enää ala kummitella takaraivossa. Ehkä tämä on sitten se uusi alku.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #829 : 25-11-2014, 09:56:43 »
Kyllä ne varmuuskopiot kannattaa ottaa, mutta siitäkään ei ole takeita ettei hukkaa kovalevyä tai muistitikkua. Kokemusta on, mutta varmintahan olisi jos lähettäisit ne mulle, kun sä haudot vaan omia tekstejä itselläsi ja aina mulle valitat, jos mä teen niin.  :P

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #830 : 25-11-2014, 11:41:01 »
Mulle ne pitää lähettää, te molemmat ootte liian epävarmoja, dellailette varmaan huvikseenkin asioita! ;D ;D ;D


Nappis, mulla on kyl kaikki vanhat tallella, Fifistä en oo pitkään aikaan jaksanut tallennella muuta paitsi omani, mut täällähän ne vielä on joten saatavilla joo :)

Mulla kosahti kone 2006 ja vieläkin nään painajaisia siitä. Noh, sen jälkeen aikani tein backup-txt-tiedostoja kaikista keskeneräisistäni ja lähettelin niitä itselleni mailissa. Nykyään on Dropbox ja sen lisäksi kahdella eri koneella matskut. Plus ulkoisella kovolla. Jospa ne kaikki ei yhtä aikaa romahtaisi..?

:F
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #831 : 27-11-2014, 01:11:53 »
Löysin tänään vanhasta mailistani kaikkea kivaa, mitä ihmiset on vuosien mittaan lähettäneet mulle. Eivät varmaan enää muistakaan. Osasta tekstejä ja lähettäjiä en edes tiedä, ketä ne on ja miksi mulla on niiden tekstejä. :o :o

//Mulla olisi varmaan tuota sähköpostissa valtaosa mun omista vanhoista teksteistä, jos olisin tallentanut lähetetyt viestit. Onneksi en. ;D
« Viimeksi muokattu: 27-11-2014, 01:23:59 kirjoittanut Voldemort »

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #832 : 10-12-2014, 17:32:38 »
Voi elämän kevät, en tuu ikinä ymmärtään rahankäyttöäni! Mulla on enemmän rahaa tilillä nyt kuin mitä syyskuussa. Elän opintotuen ja säästöjen varassa ja oon nyt käynyt kolmella ulkomaanreissulla ja maksanut kevätlukukauden vuokran. Ei voi käsittää! Siis eihän tää huono juttu ole ollenkaan, mutta en ymmärrä miten raha ei ikinä kulu. Onkohan mulla joku superkorko tililläni? Varmaankin ne Nordealta karhuaa mun valmistuttua työttömäksi jotain kahdenkymmenen tonnin laskua.

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Kääk!
« Vastaus #833 : 10-12-2014, 22:36:24 »
Lavande, mä ainakin olisin sun tilanteessa lähinnä tyytyväinen ;D Oma tilanteeni on harmillisesti täysin päinvastainen... Vaikka kuinka yrittää kuluttaa tosi vähä, tilanne näyttää tilillä aivan toista. Sama juttu pätee muuten myös lämpimään veteen! Pesen jo kädetkin kylmällä vedellä, mutta ei niin ei, joka kerta tuntuu suihkussa olevan vaan vähemmän ja vähemmän lämmintä vettä käytettävissä :o
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #834 : 11-12-2014, 08:52:02 »
Joo, siis tää on hyvä juttu, mutta olin ihan valmis nostamaan opintolainaa, ajatellen, että tilillä on maks tän kuun kelapaketti. En ymmärrä miten muilla ihmisillä kuluu niin paljon rahaa samassa elämäntilanteessa  ??? Ehkä oon vaan pro köyhäilijä... Myönnän kyllä, että saan melkoset kiksit siitä jos maito on alennuksessa.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #835 : 11-12-2014, 10:43:35 »
Kääk! Mulla on ollut parin kuukauden ajan niin kauhea kasa isoja menoja, ettei jäänyt jouluksi juuri euroakaan. Mun täytyy hoitaa kaikki pakolliset joululahjatkin vasta uudeksi vuodeksi, kun aikaisemmin ei pysty hankkimaan yhtään mitään. :-\

Toinen kääk! Miksi ihmiset muuttuu joulun lähestyessä kauhean paljon sosiaalisemmiksi kuin yleensä? Periaatteessa on ihan kivaa jutustella ihmisten kanssa, mutta silti se ahdistaa ja musta tulee ihan säpsy ja alan luikkia nurkissa, kun tuntuu, että kaikki mahdolliset satunnaiset henkilöt haluaa alkaa juttusille. Karmea yhdistelmä kun oon oikeasti tosi puhelias ja sosiaalinen ja kuitenkin kärsin karmeasta sosiaalisesta fobiasta. Ihan kuin joku hylje, joka pelkää vettä. prkl. :P

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #836 : 11-12-2014, 10:54:59 »
Tuttu tunne, Nappeli. Vaikka olenkin ollut syksyn töissä, niin menot ovat olleet niin suuret, että joka sentti on mennyt. On tää PK- seudulla asuminen oikeasti syvältä. Kaikki on niin kallista, ja ihmisetkin kiireisiä ja happamia.

Kunpa vain pääsiskin takas Ouluun.  :(


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #837 : 13-12-2014, 18:55:46 »
Kääk!

Täällä se Nappeli avautuu, ettei sillä ole rahaa ja olen just juoksuttanut sut kahdesti kattomaan mun kissoja ja hakemaan pellettejä ja kuluttanut sun bensoja! :o :o :o Sanoisin jotain ja avautuisin, mutta ehkä en julkisesti kehtaa. Perästä silti kuuluu, voit olla varma. ;D Selityksiä ei saamari kuunnella.

Mun oma kääk...  olen noin vuorokauden etsinyt yhtä toimintoa, että saan mun selaimet taas toimimaan. Lopulta se löytyi. Olisi se voinut kännykällä käydä etsimässä, mutta oli pakkomielle löytää itse, koska saamari kyllä se täytyy itse löytää.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #838 : 14-12-2014, 15:01:34 »
"Miten et voi mennä kotiin jouluksi? Luuleks, että tänne jää joku sun kanssa hengaamaan? Lol, onnea vaan no life!"  >:( >:( >:(
Äääh ihan tyhmää ärsyyntyä tälläsestä. Miks ihmisten pitää kommentoida asioihin, jotka ei todellakaan niille kuulu? Sesonkiaikaan lentäminen on hullun kallista!

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #839 : 15-12-2014, 10:37:50 »
Kääk!

Täällä se Nappeli avautuu, ettei sillä ole rahaa ja olen just juoksuttanut sut kahdesti kattomaan mun kissoja ja hakemaan pellettejä ja kuluttanut sun bensoja! :o :o :o Sanoisin jotain ja avautuisin, mutta ehkä en julkisesti kehtaa. Perästä silti kuuluu, voit olla varma. ;D Selityksiä ei saamari kuunnella.
Ei se sun kissojen katsominen kuluttanut mun rahoja mitenkään päin tarkasteltuna paria hassua euroa enempää! Mun työpaikalta ei oo kuules pitkä matka sun kämpälle. :) Mulla menee yhteen edestakaiseen työmatkaan enemmän rahaa kuin sun kissojen pelletteihin ja kahteen käyntikertaan yhteensä. Sitä en kyllä tajua, miksi en saa enää tehdä töitä etänä, vaikka olisin siinä paljon tehokkaampi ja se tulisi niin paljon halvemmaksi mulle puhumattakaan ympäristövaikutuksista.

Lavande, miten ihmeessä sää törmäät aina tuollaisiin ihme kusipäihin? Mää en edes keksi tarpeeksi rumaa kommenttia, minkä tuollainen kusiainen ansaitsisi takaisin!  >:(
« Viimeksi muokattu: 15-12-2014, 10:43:10 kirjoittanut Nappeli »