Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130465 kertaa)

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #930 : 08-11-2016, 15:02:56 »
Joo, tuollainen tekospermaa ampuva tekopenis voisi olla kyllä melkoinen villitys! Loistavasti toimittu zilah!  ;D ;D ;D ;D

Miten sitä saatiinkaan kirjoitusinspiraatiota aikaan, mun kirjoitteluista on tosiaan jo niin kauan, että oon ehtinyt unohtaa ::)
Samat fiilikset mulla. Tai oikeastaan inspiraatio voisi iskeäkin, jos joskus olisi aikaa. Mää en tajua mihin mun aikani on kadonnut lopullisesti. En oo ehtinyt tehdä yhtään mitään yhtään minkään harrastuksen parissa pitkiin aikoihin. Onneksi löysin sentään pentukoiralle alkeistottiksen sunnuntaiaamuksi, niin on joku potentiaalinen mahdollisuus ehtiä ainakin siellä käymään muutaman viikon ajan.  ???

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #931 : 08-11-2016, 22:26:41 »
Tuo oli jo todellinen kääk-tilanne, zilah! Hyvin hoidettu.  ;D

Minun kirjoitusinspiraationi on noussut uusiin lukemiin The Walking Deadin myötä. ;) Vielä kun ehtisi kirjoittaakin. Ja jälleen yksi fandom, jota ei lue varmaan kukaan muu kuin minä itse. (Ja itsekin luen toistaiseksi vain omaa kirjoittamaani tekstiä. Että näin!)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #932 : 14-11-2016, 11:21:22 »
Mulla olisi taas paljonkin inspiraatiota, mutta ne kuolee suunnilleen aloituslauseeseen. En vaan jaksa tätä omaa paskaa tuijottaa enempää kuin sen verran ja siihen aina kuolee se vähäinenkin into, että olisi kiva kirjoittaa. Eikä olisi.  ;D

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kääk!
« Vastaus #933 : 20-05-2017, 18:05:03 »
Kaivelin tässä lätkää kattoessani ja virkatessa anopin mattoa lätkäficcejä ja yhtäkkiä muistin... mulla on jossain naftaliinissa Kovalchuk/Hossa ja Fedorov/Kovalchuk ficcei. Ei jumaleissön O.O

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #934 : 25-05-2017, 10:24:28 »
Sun täytyy laittaa ne näkyviin.  ;D

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kääk!
« Vastaus #935 : 02-06-2017, 03:39:39 »
Poistin sen Kovy/Seryozha pätkän aikanaan, se oli vaan suoraan LiveJournaliin väkerretty shaibakasa. Kovalchuk/Hossa -ficci (Partners In Crime) saattaa jostan vielä löytyä. Waddu mitä kuraa tullu kirjotettua. Paljonkin.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #936 : 13-10-2017, 15:00:51 »
Kääk! Finissä muhii selkeesti Yhdistysjupakka vol. 2 ja alkaa olla haastavaa pysyä pois keskusteluosastoilta. Mutta oon sen päättänyt, että mihinkään politiikkaan en ota enää kantaa, korkeintaan kirjoitukseen liittyvillä keskusteluosioilla saatan lukea/kirjoittaa.

Mutta vähän ehkä kuitenkin jänskättää kun tulen vilkaisseeksi uusia viestejä kun käyn tsekkaan tärkeät topikit että onko tullut jotain mikä minunkin pitäisi tietää. Niinku uusia sääntöjä tjsp.

Huoh. Kai mä oon tullut vanhaksi.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #937 : 14-10-2017, 03:59:37 »
Voe vitalis!  :o

Onneksi ei enää kiinnosta yhtään seurata yhtään mitään ficcien ulkopuolella, ja Finikin on melkein jäänyt. Uudet säännöt saavat ajaa musta ohi ihan niin paljon kuin tykkäävät.

Minä ainakin olen tullut vanhaksi. Omassakin elämässä on ihan tarpeeksi ongelmia.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #938 : 15-10-2017, 21:09:07 »
Kääk! Finissä muhii selkeesti Yhdistysjupakka vol. 2 ja alkaa olla haastavaa pysyä pois keskusteluosastoilta. Mutta oon sen päättänyt, että mihinkään politiikkaan en ota enää kantaa, korkeintaan kirjoitukseen liittyvillä keskusteluosioilla saatan lukea/kirjoittaa.

Mutta vähän ehkä kuitenkin jänskättää kun tulen vilkaisseeksi uusia viestejä kun käyn tsekkaan tärkeät topikit että onko tullut jotain mikä minunkin pitäisi tietää. Niinku uusia sääntöjä tjsp.

Huoh. Kai mä oon tullut vanhaksi.

Mua tämä naurattaa. Jotenkin en olisi uskonut, että siellä päädyttäisiin jälleen siihen, että ylläpito vaan yksistään päättää missä Finiä edustetaan ja vetää herneet nenään, kun ei kaikki tykkää ajatuksesta, että ne vaan ilmoittaa missä kulloinkin ylläpitoa saa tulla moikkaamaan, kun ne on edustamassa.  ;D Ja jotenkin uskomattomalta tuntui lukea että ne tekee ihan yhteistyötä joidenkin tahojen kanssa Finin nimissä ja vetoaa siihen että ne edustaa pelkkää ylläpitoa. Jos siellä on näkyvissä Finin logo yhteistyäkumppaneissa niin ne edustaa finiläisiä.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #939 : 29-10-2017, 11:22:32 »
Kääk! Miksi mun ava ei päivity? Oon kokeillut kahta eri osoitetta, mihin oon upannut avani, kumpikaan ei toimi. Ekalla urlilla (imgur) tallentaessani profiilia sivu latautuu ja sit avan pallero on taas kohdassa "ei avataria". Tinypicin osoitteella se näyttää päivittäneen profiilin, linkki säilyy ava-linkin kohdassa, mutta kuvaa ei näy O.o

Mitä teen väärin?


// Ja minusta ennen täällä pystyi lataamaan kuvan servulle, onko se poistettu?
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #940 : 29-10-2017, 11:31:15 »
Minä huomasin tuon saman.  ??? Mitä on tapahtunut?


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #941 : 29-10-2017, 11:56:16 »
Bbuttis, tuolla sun tinypicin avan linkillä en ainakaan minä pääse mihinkään yksittäiseen kuvaan. Tulee vaan pelkkä tyhjä sivu. Tallentaako se sen linkinkin tuonne päin persettä? Mustakin kuvan lataaminen servulle oli aiemmin mahdollista ja pitäisi varmaan olla vieläkin, koska mulla on ladattuna kuva servulle eikä mulla olisi, jos ei kaikilla olisi. Voi olla, että viimeksi päivityksen yhteydessä jouduin palauttamaan foorumin asetukset johonkin oletukseen ja se on sen kautta jäänyt, mutta nyt en löytänyt tähän hätään edes, että mistä noi avan asetukset tulee. :o :o

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #942 : 29-10-2017, 15:54:38 »
Joo, toi url ei näköjään toimi, en osannut vissiin tallentaa ;D

Mut näättekste tän: https://i.imgur.com/dS3TTvr.png

Toikaan ei toimi? Mut pitikö sen olla .jpg? Eikö .png käy?

// Tuon imgurin kanssa just tekee sitä, että kun klikkaan pallukkaa "lisää url" ja sit lisään urlin ja sit päivitän alareunasta profiilin, niin se lataa sivun uusiksi, väittää että profiili on päivitetty, mut pallukka on takaisin "ei avataria"-kohdassa eikä näy mitään kuvaa avana....
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Kääk!
« Vastaus #943 : 29-10-2017, 19:53:38 »
Joo, minäkin huomasin että avan linkkaaminen imgurista ei enää onnistu. En usko, että se on kiinni tiedostomuodosta, mulla on siellä kaikki avat .gif-päätteisiä ja aiemmin toimi, enää ei. Finissä toimii myös edelleen, tai ainakin avan päivitys onnistui siellä silloin kun täällä ei enää onnistunut. Tinypicin osoitteella minä kyllä sain avan näkymään, samoin aikaisemmin aijaa.comin kautta. Imgurin osoitteet ovat näköjään https-alkuisia ja nämä muut http, en tiedä voisiko tämä liittyä asiaan. ???

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #944 : 29-10-2017, 20:33:49 »
Aa, ehkä se ei hyväksy noita salattuja :F gaaddääm, onkohan foorumi jotain päivitystä vailla? O.o


(backuppaamaan!)
Fifi-ficitLJAO3