Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130486 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #90 : 25-05-2010, 20:56:15 »
Jos se tuolla RPS-osastolla julkaisemasi ficci on toinen niistä joita ujostelit, niin anna tulla nyt se toinenkin tänne ja sassiin. Kävin lukemassa ja sulin ihan veteläksi, niin ihana se oli.

Ja kääk! Paska päivä ollut. Kaikki, mikä on voinut mennä pieleen, on myös mennyt. Tosin tuo Lizin ficci helpotti vitutusta aika tavalla.



zilah

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kääk!
« Vastaus #91 : 26-05-2010, 00:31:02 »
Originaali, jota lakkasin postaamasta mihinkään, on jo 43 sivua pitkä, ja tarina on alkutekijöissään, palaset alkaa nyt vasta juonessa loksahdella kohalleen.  :o

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #92 : 26-05-2010, 12:38:06 »
Voi pälli. Mitenhän alas sitä voi ihminen vajotakaan?  :o
Paha paha siirappimyrkytys...
« Viimeksi muokattu: 26-05-2010, 12:40:25 kirjoittanut Nappeli »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #93 : 26-05-2010, 12:49:09 »
Kuule Nappeli. Alas tosiaankin.

Minä kestän siirappia varmaan enemmän kuin moni muu, mutta viime päivinä on minunkin sokeritasapainoni huidellut punaisen puolella. Olo tuntuu aika tahmealta luettuani yhden novellimittaisen ficin sellaista siirappia, etten ole ikänäni nähnyt. En kykenisi tuottamaan lähellekään sellaista tekstiä itsekään.  :D

Kääk! Tahtoisin tehdä Holmes/Watson-manipulaatioita, mutta jotenkin kummasti ujostuttaa. Kyllä minä heistä kynäilen ihan korkeallakin ratingilla, mutta jotenkin noiden kuvien suhteen... :P



zilah

Poissa Penber

  • Pieni sieni sateella
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 26
Vs: Kääk!
« Vastaus #94 : 26-05-2010, 18:03:13 »
zilah, tee mulle J. Brett / R. Downey jr. manipulaatiota? : DDD

Kääk. Sais töitä. Sais rahaa. Pääsis Lontooseen syksyl! Ja nii kääk, päätin tosiaan lähtee sillo syyskuussa Lontooseen sinne Memorial Walkiin! OH YEAH!

Poissa immmortal

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 36
    • Thoughts from Beyond
Vs: Kääk!
« Vastaus #95 : 26-05-2010, 20:22:37 »
Kääk. Sain tänään ihanimmat kengät koskaan, mutta samalla panikoin ensi viikosta(valmistun silloin).

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #96 : 26-05-2010, 21:50:53 »
Millaiset kengät, Immo? Kiinnostaa kovasti, kas kun olen itse kenkäfriikki.  :D

Ja Pena: teen kyllä mielelläni, kunhan hommaat kuvamateriaalia. Eli laadukkaita kasvokuvia molemmista, joissa näkyy kaikki, niin silmät kuin hiukset, ja ei laseja tai hattuja saa olla näkyvissä.

Ja Kääk! Aikataulut on menneet ihan päin persettä. Olen sen vuoksi joutunut lykkäämään useammankin sitoumuksen täyttämisen. 'Kele*  >:(


zilah

Poissa immmortal

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 36
    • Thoughts from Beyond
Vs: Kääk!
« Vastaus #97 : 26-05-2010, 22:00:22 »
zilah: Negative -reinot, olen himoinnut niitä ikuisuuden ja nyt ne vihdoin ja viimein sain! (tosin näin myös andiamossa seksikkäimmät nahkaniittikorkkarit ikinä!)

kääk! minulla on huomenna opinnäytetyön esittely enkä tiedä mitä sanon siellä! ja pitäisi puhua kuitenkin 15minuuttia!

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #98 : 26-05-2010, 22:04:11 »
immmortal, ekaksi kerrot miksi otit sen aiheen, sitten kerrot miten lähit sitä prosessoimaan, sitten kerrot miten prosessointi on sujunut, mieluusti diojen avulla, paljon kuvaajia, kuvia, kaavioita, semmosta sälää. Loppuun joku hassu juttu, sitten kiität ohjaajaa avusta ja sitten kysyt vielä, että onko kysymyksiä. Tässä kohtaa tuijotat ohjaajaa tiiviisti, että se älyää kysyä jotain -> aikaa kuluu enempi!

Kyllä siinä vartti äkkiä hujahtaapi ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa immmortal

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 36
    • Thoughts from Beyond
Vs: Kääk!
« Vastaus #99 : 26-05-2010, 22:08:30 »
Bbuttis : meillä ei hirveämmin tarvita kaavioita tai muita - taidealalla kun ollaan ;) ja siis ongelmanahan pääasiassa on se, että minulla on VAIN 15minuuttia aikaa selittää siitä työstä, MUTTA pelkkää asiaa(ja minulla tuppaa joskus menemään noissa tilanteissa täysin offiksi).

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #100 : 26-05-2010, 22:10:40 »
minulla on VAIN 15minuuttia aikaa selittää siitä työstä
Oevoe ongelmaa x)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Penber

  • Pieni sieni sateella
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 26
Vs: Kääk!
« Vastaus #101 : 26-05-2010, 22:12:46 »
Kääk! Beelsebuttin ava! : D I H A N A

Lainaus
Ja Pena: teen kyllä mielelläni, kunhan hommaat kuvamateriaalia. Eli laadukkaita kasvokuvia molemmista, joissa näkyy kaikki, niin silmät kuin hiukset, ja ei laseja tai hattuja saa olla näkyvissä.

Oh noes :'D. Mie jo nii aattelin et kuvan muokkaaja ois jaksanu etsiä. Olenpas laiska.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #102 : 26-05-2010, 22:23:09 »
Kääk! Beelsebuttin ava! : D I H A N A
No mutta kiitos ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #103 : 26-05-2010, 22:32:59 »
zilah: Negative -reinot, olen himoinnut niitä ikuisuuden ja nyt ne vihdoin ja viimein sain! (tosin näin myös andiamossa seksikkäimmät nahkaniittikorkkarit ikinä!)

Tuo on oikeaa kenkäfriikin puhetta! Ja että Negative-reinot? Niissä on siis oletettavasti joku painatus? Minkä väriset ne muuten ovat?  *olennähnyt sekä pinkkejä, limenvihreitä että vauvanvaaleansinisiä Reino-tossuja liikenteessä*  :D


immmortal, ekaksi kerrot miksi otit sen aiheen, sitten kerrot miten lähit sitä prosessoimaan, sitten kerrot miten prosessointi on sujunut, mieluusti diojen avulla, paljon kuvaajia, kuvia, kaavioita, semmosta sälää. Loppuun joku hassu juttu, sitten kiität ohjaajaa avusta ja sitten kysyt vielä, että onko kysymyksiä. Tässä kohtaa tuijotat ohjaajaa tiiviisti, että se älyää kysyä jotain -> aikaa kuluu enempi!

Kyllä siinä vartti äkkiä hujahtaapi ;D

*reps*

Jos ikinä mun tarttee pitää puhe mistä tahansa aiheesta, tuutko  mun assitentiksi, Buttis raksu?  ;D



zilah
« Viimeksi muokattu: 26-05-2010, 22:36:10 kirjoittanut zilah »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #104 : 26-05-2010, 22:42:16 »
^

Aivan ehottomasti! Mää voin sitten osotella sun hienoja dioja silleen ko säätytöt :D ja viksata koneprobleemia, joita tulee aina kun pitää esityksiä. Haittaako, jos otan mukaan tekniseksi tueksi Lizin? :P
Fifi-ficitLJAO3