Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130514 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #135 : 19-08-2010, 18:03:42 »
Mistä järkytyksestä sä puhut? Ja kenen puolesta sä tunnet myötähäpeää? Kerro heti, mitä sä oot tehnyt!!!  :D

Ja KÄÄK! Mä kiroan sut, Nappeli, siitä että tuhosit mun kirjoitusputken!!! Mä en pysty enää kirjoittamaan ja olin jo saanut kymmenen sivua tekstiä aikaan!! Ajattelin myös kiusata kyseisellä tekstillä fifiläisiä, mutta en saa sitä nyt valmiiksi ikinä.  :D

Poissa Joona

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 21
  • Like reflections on the page
Vs: Kääk!
« Vastaus #136 : 04-09-2010, 02:13:36 »
Kääk perhanan kääk!

Mä vannon pyhästi, etten enää tulosta yhtään kuvaa David Bowiesta. En yhtään. Oikeesti, Joona, sanooko "opiskelijabudjetti" mitään?

No eipä tietenkään. Tämä sen sijaan sanoo:



Siitä tulee kyllä tosi kaunis pieni koriste seinälle... <3 Tietysti vähän rajattuna.

Suokaa anteeksi, kuolaan foorumille. Voin... kuolata lisää? Maksaa pesulalaskun? Enkä voi. Jos tyydyn siihen kuolaamiseen.

Höm. Anteeksi. 8D
Korkeammalle, kotiin

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #137 : 04-09-2010, 14:07:50 »
Joona, otan oikeasti osaa. Pakkomielteet on niin ihania, kun ne häiritsevät muuta toimintaa.  :D Joka tapauksessa tuo kuva on aivan ihana.  :)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #138 : 05-09-2010, 14:53:49 »
Mä floodaan tätä topiccia yksikseni, mutta KÄÄK! Mulla täytyy olla vakava masennuskausi menossa, kun kuuntelen Vesa-Matti Loirin covereita Suomihiteistä ja vollotan liikuttuneena.  :D Mä en ole ikinä tykännyt Loirin laulutyylistä.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #139 : 26-09-2010, 11:27:42 »
Ai saatana!

Otin joskus päälle viikko sitten rakennekynnet (ystäväni opiskelee kampaajaksi ja tarvitsi asiakkaita harjoitustöihinsä) ja voi jumaleizzön, en osaa vieläkään käyttää näitä! En ymmärrä miten aina onnistunkaan, mutta yritin hetki sitten pestä käsiä, ja tarkoituksena oli pumpata saippuaa pullosta, mutta onnistuin sitten lyömään etusormen kynnellä siihen hemmetin pumppuun oikein mallikkaasti niin että kynsi halkesi, puolet liimapinnasta irtosi ja kyyneleet tulvahti silmiin. :'( Nyt on koko kynsi kirkkaan punainen ja polttaa niin maan saatanasti, auauau.

En suosittele kenellekään rakennekynsiä, ei näillä onnistu mikään ja saa vaan kärsiä koko ajan. Murr.

Auts.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #140 : 26-09-2010, 11:29:58 »
Lyhennä niitä? Voihan ne rakennekynnet olla, vaikka ei ookkaan sellaset kotkankynnet (tai Hugh Jackmanin) :D Työkaverilla oli sellaset, no mun makuun edelleen liian pitkät, mutta huomattavasti lyhkäsemmät ko mitä yleensä näkee rakennekynsissä. Oon itte joskus aikanaan harkinnu, että hommais sellaset, jossa sitä "valkosta" eli lihan jälkeen alkavaa kynttä ois joku pari milliä :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #141 : 26-09-2010, 11:32:34 »
Oon lyhentänyt näitä jo puolella kun alkuperäisistä tuli erehdyttävästi mieleen ihanainen Tuksu. :D Nyt nämä on jo melkein omien kynsien normaalipituudessa, mutta siltikään mikään ei toimi. Näillä ei voi edes rapsuttaa jos kutittaa - ei näin pehmeät muovikynnet toimi, mur.

Kai sitä jotenkin alitajuisesti varoo näitä niin paljon että onnistuu olemaan vain onnettomuusalttiimpi. :D
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #142 : 26-09-2010, 12:00:37 »
Nii ja onhan ne kummalliset ulokkeet, jotka on liimattu omaan kroppaan. Ei ihme, että niitä hylkii :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #143 : 26-09-2010, 16:57:56 »
Voi Malla raukka!  :D Rakennekynnet ovat aika vaikeita pidettäviä. Minä en voisi moisia edes harkita, kun soittaminen olisi mahdotonta moisilla petolinnun kapistuksilla.

Ja Käkkärääk! Pitäisi siivota, mutkun laiskottaa. Tekisi mieli vaan kirjoittaa, kun pitkästä aikaa runosuo(l)i tuntuu sykkivän... ;D


zilah

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #144 : 06-10-2010, 13:53:36 »
Kääk!

Tein sitten parissa minuutissa päätöksen jota olisi kenties pitänyt miettiä vähän pidempään; ilmoitin työharjoittelupaikkaani ettei minua siellä jatkossa tule näkymään! :D Tiedän, että tämä on lopulta paras ratkaisu, mutta nyt iskee paniikki. Pitää löytää uusi harjoittelupaikka asap! Kääk!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #145 : 07-10-2010, 19:24:50 »
Mä vannon pyhästi, etten enää tulosta yhtään kuvaa David Bowiesta. En yhtään. Oikeesti, Joona, sanooko "opiskelijabudjetti" mitään?
Se on ihana...

Mutta Kääk! Huomenna on matikan koe, jonka reputan, koska en saa potkittua itseäni, että opiskelisin.
Ja tuplakääk, en pysty olemaan tykkäämättä yhdestä ihan kamalan ihanasta tai ihanan kamalasta, ja se seurustelee ja haluisin että tälläset tyhmät ihastukset loppuis tähän ja nyt, niin että en joudu vahtimaan itseäni haukan lailla aina kun me halataan tai muuten kosketaan. Mutta kun miten joku voi olla noin päätähuimaavan kaunis. Ja sen seurustelukumppani on ihan liian nuori sille ja yritän listata miksi se on huono tyyppi ja siitä ei kannata tykätä, mutta kun se ei auta.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #146 : 11-10-2010, 22:43:03 »
Kääk!

Nyt hämmentää, oikeasti.

Minua pyydettiin tänään treffeille. Aikuisten oikeasti.

Olen ollut niin pitkään varattu, etten edes tajua tällaisia, jos ei joku tule ja lyö ns. nuijalla päähän. Mutta mitä sitä voi sanoa, kun hauskannäköinen nuorimies tulee ja kysyy ulos? Ja hän on melkein 10 vuotta nuorempi...*puneh*

En suostunut. En vain voi. En ole valmis tällaiseen, enkä tiedä olenko koskaan. Nyt on hyvä olla vain yksin, mutta kyllä se toisaalta lämmittääkin huomata, etten sittenkään ole niin toivoton kuin olisin uskonut.



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #147 : 12-10-2010, 12:20:14 »
Mitä? Hauskannäköinen nuorempi mies pyytää treffeille etkä sä suostunut!!  :o ;D Mikä synti ja häpeä! Lol!  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #148 : 12-10-2010, 16:17:35 »
Mitä? Hauskannäköinen nuorempi mies pyytää treffeille etkä sä suostunut!!  :o ;D Mikä synti ja häpeä! Lol!  :D

No minkä takia luulet, että panin tämän kääk-topiciin.   :D Mutta menin ihan paniikkiin, joten on varmasti parempi näin. Ehkä sitten joskus, kun on erosta on kulunut vähän enemmän aikaa.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #149 : 12-10-2010, 18:27:49 »
Mitä? Hauskannäköinen nuorempi mies pyytää treffeille etkä sä suostunut!!  :o ;D Mikä synti ja häpeä! Lol!  :D

No minkä takia luulet, että panin tämän kääk-topiciin.   :D Mutta menin ihan paniikkiin, joten on varmasti parempi näin. Ehkä sitten joskus, kun on erosta on kulunut vähän enemmän aikaa.


zilah

Sieti laittaakin sen takia tänne! ;D Kyllä jos vientiä on, niin... no joo, ehkä parempi niin. Kyllä sitä ehtii vähän myöhemminkin, kun ehtii erosta kulua vähän enemmän aikaa.  :)