Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130433 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #150 : 19-10-2010, 11:11:39 »
Kääk!

Mulla on yhtä aikaa tulehdus just-tikit-poistetussa-haavassa kädessä ja keuhkot tulessa, luultavasti kuumetta, väsy sekä hillittömät nikkikset. Voisko olo tästä vielä pahentua? Perkele! *koputtaa puuta* Noin ei pitäis ikinä sanoa..... :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #151 : 21-10-2010, 02:21:58 »
 
Kääk!

Mulla on yhtä aikaa tulehdus just-tikit-poistetussa-haavassa kädessä ja keuhkot tulessa, luultavasti kuumetta, väsy sekä hillittömät nikkikset. Voisko olo tästä vielä pahentua? Perkele! *koputtaa puuta* Noin ei pitäis ikinä sanoa..... :E

Auts, ei kuulosta kovin mukavalta. :x
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #152 : 22-10-2010, 15:17:28 »
Kääk! Tavallaan harmittaa, että yhteisöllinen kirjoittaminen on jäänyt aina vain vähemmälle, mutta toisaalta ei ole kaipuuta siihen pakkomieltaiseen kommenttikyttäämiseenkään enkä oikein näe, että siitä olisi pelkoakaan, kun kirjoittamiseni joka tapauksessa jatkossa luultavasti keskittyy tosi randomien ihmisten (lähinnä Nappelin) kiinnostuksen kohteisiin kuten Anaheim Ducksien kaikkien muidenkin kuin suomalaispelaajien parittamiseen.  :D Laajennan reviiriä eikä ketään kiinnosta paitsi minua. Tavallaan turhauttavaa käyttää energiaa asioihin, joille ei ole lukijoita, mutta tavallaan mitä väliä. Mä käytän energiaani tasan siihen mikä mua itseäni sattuu kiinnostamaan.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #153 : 22-10-2010, 16:04:42 »
Mä käytän energiaani tasan siihen mikä mua itseäni sattuu kiinnostamaan.  ;D

Se on oikein! Mitä sitä turhaan stressaamaan kommenttien vähyydestä. Kunpa itsekin saisin sisäistettyä tuon saman asian.

Ja kääk! Minut saatiin suostuteltua trffeille! Uaak! Minen ossoo näitä kuvioita enää... ;D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #154 : 22-10-2010, 16:08:18 »
Lol, mä haluan tietää sitten sun treffien kaikki *köhlikaisetköh* yksityiskohdat! En suinkaan ole utelias muhahaha

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #155 : 22-10-2010, 16:10:51 »
No sehän piti arvata.  :D Eipä niistä mitään kertomista taida olla. Pelkään että juoksen kirkuen karkuun jos toinen tulee vähänkin lähemmäs.

Ja niin, kyseessä ei ole tuo nuorimies joka minua aiemmin pyysi ulos. Eikä se itse asiassa ole mies...


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #156 : 22-10-2010, 16:17:36 »
Lol sä tunnet mut jo liian hyvin niin arvaat, että mua kiinnostaa.  ;D Kuulostaa jännältä ja salaperäiseltä. Toivottavasti homma menee putkeen! Pidän peukkuja hyvien treffien puolesta (ja haluan yhä ne yksityiskohdat, koska olen utelias ja uteliaisuus tappoi kissan, mutta onneksi kissalla on yhdeksän henkeä  ;D)

Tuosta kirjoittamisesta vielä sen verran, että ei sille mahda mitään, että pakko se on kirjoittaa siitä mikä milloinkin kiinnostaa. Tällä hetkellä on puutetta pitkäkestoisesta kiinnostuksesta ja ainoa kestoaihe on lätkä. :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #157 : 22-10-2010, 18:16:21 »
Onneksi olkoon, zilah, treffeistä! Anna ittes olla onnellinen :)



Ja mä odotan myös tietysti sitä raporttia treffien tapahtumista ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #158 : 25-10-2010, 22:36:14 »
Sillä lailla.

Treffit tulivat ja menivät.

Ne selvittivät aika paljon asioita, mutta vielä enemmän ehkä jättivät toisia pohdittavaksi ja jopa hämmennnyksen aiheiksi. Ehkä suurin ilonaihe on se, että saimme puhuttua välimme selviksi. Myös sen, etten kerta kaikkiaan ole valmis mihinkään vakisuhteeseen vielä, enkä ehkä pitkään aikaan. Suurin hämmennyksenaihe on ehkä se, että löysin viimeinkin ihmisen, joka hyväksyy ja haluaa minut sellaisena kuin olen. Niin pitkään yritin muuttaa itseäni sellaiseksi kuin kuvittelin muiden minut haluavan ja miltei kadotin itseni siinä prosessissa, joten voitte ymmärtää että tämä tuntuu taivaalliselta.

Ja kaikkein suurimman yllätyksen tässä on tuottanut se, miten helposti olen hyväksynyt asian, joka monille saattaisi olla ylitsepääsemätön ongelma. Nimittäin se, että ihminen, joka on aihauttanut minussa moisen tunnemylläkän, on nainen. En olisi kuunaan osannut uskoa, miten enteellinen se mielipiteeni olisi: "olen hetero vain siksi, etten ole löytänyt tarpeeksi kiehtovaa naista... vielä."

En tiedä, mihin tämä tie minut johtaa, mutta tällä hetkellä on hyvä olla.



zilah



Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #159 : 26-10-2010, 00:03:17 »
Tärkeintä on juuri se, että on hyvä olla, zilah. :) Mukava kuulla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #160 : 26-10-2010, 00:14:18 »
Kuulostaa ihanalta, zilah! <3
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #161 : 26-10-2010, 11:49:36 »
Lainaus
"olen hetero vain siksi, etten ole löytänyt tarpeeksi kiehtovaa naista... vielä."

Onkohan nimi muuten jotenkin enne, koska tää on just se mitä mä oon aina toistellut, Bbuttis voi ainakin todistaa. :D
« Viimeksi muokattu: 26-10-2010, 11:53:20 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #162 : 26-10-2010, 12:19:54 »
Hahaa, kohta me saahaan Lizki kunniallisesti naisiin! ;D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #163 : 26-10-2010, 14:33:30 »
Toivottavasti tosiaan kunniallisesti, ettei kunniattomasti.  :D En tykkäisi yhtään jälkimmäisestä, koska mulla on periaatteet ja tahdon kuvitella, että pystyn pitämään niistä kiinni. LOL.  ;D

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #164 : 28-10-2010, 10:06:46 »
Kuulostaa todella hyvältä, zilah! :>
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.