Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130517 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #165 : 03-11-2010, 16:32:24 »
Kääk!


Pöllöparat :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #166 : 17-11-2010, 17:56:37 »
Kääk. Menen pitkästä aikaa harkkoihin ja jännittää kun olen niin ruosteessa... Ja huonossa kunnossa! Ja kauhuissani. Ja yritän keksiä mikä meteoriitti matkani varrelle sattuisi ja estäisi osallistumisen. Ehkä meen kuitenkin.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #167 : 17-11-2010, 18:04:41 »
Lavande, itseä niskasta vaan! ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #168 : 17-11-2010, 23:18:22 »
No niin tein ja kannatti kai. Vaikka huomenna taitaa olla niskojen lisäksi pari muutaki paikkaa jumissa. No ehkä sitä on sitten virkeämpikin... Toiveajattelua, mut voin vedota fyysiseen uupumukseen jos nukun aamulla pommiin :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #169 : 17-11-2010, 23:23:15 »
;D




Kääk! Oon lipsunut nanosta niin pahasti, että mun pitäis kirjottaa noin 2200 sanaa/pvä että saisin tavoitteen täyteen tässä kuussa. Tosin, jos lasken tavoitetta 30k sanaan, tarvii kirjoittaa alle 700 sanaa päivässä. Arvatkaapas vaan, kumpi houkuttelee enempi ;D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #170 : 18-11-2010, 10:25:41 »
Kääk! Just kun mä kuvittelin, että mun nanoni sujui hyvin, se tökkäsi totaalisesti tai ei tökännyt sinänsä, koska mä yhä kirjoitan sitä, mutta se ei vaan toimi. Ja on tavallaan helvetin ärsyttävää kirjoittaa tekstiä tietoisena siitä, ettei se toimi, mutta nanossa on kumminkin pakko ja nyt mä toivon, ettei se missään vaiheessa enää mitenkään toimi, koska sitten mua vasta ketuttaakin, jos siitä joku osa mun mielestä toimiikin mutta mä en saa aiempaa toimimaan, jolloin niistä myöhemmistä toimivista osistakaan ei olisi mitään hyötyä.  ;D No, nano merkitsee määrää eikä laatua. Mutta ottaa se silti päähän, että hetken oli kirjoittaessa kivaa ja nytkin on ihan kivaa, mutta se ei vaan toimi.
« Viimeksi muokattu: 18-11-2010, 10:27:52 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #171 : 08-03-2011, 15:39:10 »
Kääk! Mun poika kuulostaa päivä päivältä enemmän minulta samassa iässä... kuinka tässä näin kävi?  :o :o

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #172 : 08-03-2011, 17:46:22 »
kuinka tässä näin kävi?  :o :o
Katsopas, Nappeli, kun on kukkia ja mehiläisiä...

*plää plää plää*

...ja sitten tumat yhdistyvät ja jälkeläinen perii sekä äitinsä että isänsä puolikkaat muodostaen niistä oman, uniikin perimänsä ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #173 : 08-03-2011, 18:42:07 »
Kääk! Mun poika kuulostaa päivä päivältä enemmän minulta samassa iässä... kuinka tässä näin kävi?  :o :o

Ei mitään uutta auringon alla, Nappeli raksu. Niin ne lapset kasvaa että ihmetellä pittää.  :D Kyllä minä olen tytöstäni ihan vilpittömän ylpeä, niin kunniakkaasti seuraa äitinsä jalanjälkiä tavalla jos toisellakin...


zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #174 : 08-03-2011, 22:39:13 »
Jestas, kun tulee ihan Déjà vu, kun poikaa kuuntelee! :D
En oikein osaa päättää olenko ilahtunut, vai pitäisikö olla pahastikin huolissaan... no, jos minä itse olen näillä eväillä tähän pisteeseen tullut, niin ehkä se tuokin hengissä selviää.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #175 : 09-03-2011, 00:14:34 »
Selviää ne, usko pois. Mitä nyt sitten äitiparoilleen saattavat aiheuttaa sydämentykytyksiä. Niin kuin minun poikani, jolla on aivan samanlainen ääni kuin isällään. Pari kertaa olen oikein kunnolla säikähtänyt, kun ukon on pitänyt olla jossakin reissussa, mutta sen ääni kuuluu sisältä talosta... :D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #176 : 09-03-2011, 09:12:29 »
Nappeli, jos se sua muistuttaa, niin pitää olla huolissaan, koska sulla on todellakin reikä päässä.  ;D En nyt tiedä kummasta pojasta puhut, mutta oletan että vanhemmasta.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #177 : 11-03-2011, 07:54:21 »
Voi elämän kevät, että sitä voi ihminen olla välillä tyhmä! Olen jo pidempään hermoillut ulkoisen kovalevyni oikuttelua. Sen hajoaminen olisi nimittäin korvaamaton vahinko. Kaikki aarteeni, niin Photoshop-materiaalit, kuin kirjoittamani tarinat, ihan kaikki ovat siellä. Rahaa uuden ostamiseen ei kerta kaikkiaan ole.

Mutta eilen sitten tulin ajatelleeksi, että mikäs hätä tässä. Minulla on ikkarioma läppäri nyt, eikä kukaan ulkopuolinen pääse sille ellen tahdo. Muistitilaakin on runsaasti, kun vastikään siivosin kovalevyn kaikesta turhasta sälästä, mitä en itse tarvitse. Tein siis sen ratkaisun, että tallensin kaikki aarteeni koneelleni, ensimmäisen kerran koko ficcarinurani aikana! Arvatkaapa vaan, onko ylellistä kun ei tarvitse sählätä muistitikkujen ja ulkoisten kovalevyjen kanssa. Toki varmuuskopiot ovat yhä siellä.

Miksihän en aiemmin tullut ajatelleeksi moista? Kääk! Olisin säästynyt paljolta murehtimiselta ja monelta unettomalta yöltä.



zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #178 : 22-03-2011, 11:23:19 »
No voi vittu!


Uudesta eheytyskampanjasta



Reagoikaa, hyvät ihmiset! Fabossa voi liittyä kampanjaa vastustavaan tapahtumaan, linkki tuolla blogikirjoituksen lopussa. Ja vaikka kyseessä on vihreiden edustajan kirjoitus ja vaalit lähestyvät, blogin lukeminen ei velvoita sitoutumaan mihinkään puolueeseen ;)



// Ja vähän loppukevennystä :P
« Viimeksi muokattu: 22-03-2011, 11:43:31 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #179 : 19-06-2011, 19:58:24 »
Kääk!

Mä en niin tee tätä! En tee, mutta teen kumminkin ja ilman, että kukaan edes pakottaa! Kirjoitan teinipoikaslashia! Ja tarkoitan todella teinipoikia, koska pojat ovat 14-15-vuotiaita! :D :o En toivu tästä ikinä! ;D