Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130500 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #180 : 19-06-2011, 22:45:30 »
Kääk, Liz! Aivan kamalaa!! Muista sitten postata ja linkittää mullekin! ;D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #181 : 20-06-2011, 00:08:40 »
Mä en usko, että tämä tulee koskaan a)valmiiksi tai b ) julkaisuun, mutta tähän mennessä tää on niin perinteinen kuin olla voi pullonpyöritystä myöten.  ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #182 : 20-06-2011, 00:12:08 »
Mä en usko, että tämä tulee koskaan a)valmiiksi tai b ) julkaisuun, mutta tähän mennessä tää on niin perinteinen kuin olla voi pullonpyöritystä myöten.  ;D
Oijoijoi, pullonpyöritys! <3 <3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #183 : 20-06-2011, 00:37:18 »
Totuus vai tehtävä. Tehtävä. Laske housusi alas rehtorin edessä.  ;D Totuus vai tehtävä. Totuus. Panisitko mua jos antaisin. En. Totuus vai tehtävä. Tehtävä. Juo tää paska pohjanmaan kautta. Tää on niin sitä itseään. Noi ei siis ollut mun tekstissä, mutta just jotain samantasoista. Pussaa tota, tunnusta sille rakkauttas, juokse alasti pitkin pihamaita.  ;D Olenkohan mä muuten ikinä ennen edes kirjoittanut pullonpyöritystä? ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #184 : 24-06-2011, 15:35:50 »
Voi hyvä ihme... kummasti aina avartaa näkemystä, kun tapaa uusia ihmisiä, tai ihmisiä, joiden kanssa ei oo ollut tekemisissä vuosiin. Ei sitä aina muistakaan kuinka urbaaneja otuksia on olemassa, ennen kuin niihin taas aikojen päästä törmää. Se on hyvin hämmentävä kokemus. Siinä kyllä vähän aikaa tuntee itsensä ihan metsäläiseksi.  ::)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #185 : 03-08-2011, 00:14:11 »
Voi hiton hiton hitto! Ei tää Voi mennä näin! Just kun pääsen sanomasta, että en ikinä enää uutta suhdetta, paitsi jos se ihanuus kävelee vastaan... ja sitten se tekee just niin!  :P

Voi helkkari! Mun ainoo toivo on se, että se ei ole vakavalla mielellä liikenteessä. Sillä jos on, niin se on zilahin menoa, oikeasti!


zilah

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kääk!
« Vastaus #186 : 04-08-2011, 20:37:52 »
zilah, tuo kuulostaa sellaiselta ihanalta huolelta! :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #187 : 06-08-2011, 19:46:00 »
Voi hiton hiton hitto! Ei tää Voi mennä näin! Just kun pääsen sanomasta, että en ikinä enää uutta suhdetta
Eikös tästä joskus puhuttu jotain? Että varmemmin ei vois itseään saada suhteeseen kuin sanoa, ettei halua sellaista ;)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #188 : 10-08-2011, 21:38:43 »
Voi hiton hiton hitto! Ei tää Voi mennä näin! Just kun pääsen sanomasta, että en ikinä enää uutta suhdetta
Eikös tästä joskus puhuttu jotain? Että varmemmin ei vois itseään saada suhteeseen kuin sanoa, ettei halua sellaista ;)
Niinkö?
No sitten...
EN HALUA SUHDETTA en en en en sitten missään tapauksessa. Ei kun en vaan tahdo!

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #189 : 10-08-2011, 22:36:38 »
Lavande, ;D ;D ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #190 : 16-11-2011, 14:19:02 »
Kääääääkkk… Aloitin uudessa työpaikassa, vaikkakin saman vanhan työnantajan palveluksessa ja olen joutunut sosiaaliseen kurimukseen. Tämä on foobikolle hyvin hyvin vaikeaa.
Kaikkeni yritän, mutta en tiedä riittääkö kyky ja voimat. ???

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #191 : 24-12-2011, 01:05:09 »
Kääk. Jotenkin lirkuttelemalla kämppikseni sai mut nousemaan ylös seitsemältä jouluaattona laittaan aamiaista. Teen riisipuuroa meidän perusriisistä (logiikalla, että jos Suomessa käytän puuroriisiä perusriisin asemasta, toimii se toisin päinkin). Rukoilen, että siitä tulee edes velliä.

//PUUROA! Harmi vaan, että inhoan riisipuuroa. Eikä siitä pitänyt oikein kukaan muukaan... Nooh, tällainen kulttuuripläjäys tällä kertaa.
« Viimeksi muokattu: 24-12-2011, 03:48:27 kirjoittanut Lavande »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #192 : 18-01-2012, 09:22:15 »
KÄÄÄÄK!! Katsoin just itseäni vahingossa peilistä ja säikähdin! Mistä mulle on ilmestynyt tuollaiset mustat paksut silmäpussit? Joskus kyllä pussittaa, mutta tämä on jo pikkuisen liikaa! Hyvä jos silmät näkyy!  :o
Söinköhän eilen jotain erityisen turvottavaa? ::)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #193 : 18-01-2012, 10:38:53 »
Tuttu tunne, Nappeli. Minulla tosin tulee tuollaiset silmäpussit, kun en nuku kunnolla.


zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #194 : 18-01-2012, 10:48:46 »
Tuttu tunne, Nappeli. Minulla tosin tulee tuollaiset silmäpussit, kun en nuku kunnolla.
Se voi olla kyllä osasyynä nyt minullakin. Tuntuu, etten ole nukkunut aikoihin kunnolla. Kummallista, varsinaisesti ei voi sanoa, että unettomuus vaivaisi, mutta jostain syystä en vain saa nukuttua riittävästi. Illalla kestää hieman liian kauan saada unta ja aamulla herään hieman liian aikaisin. Jos tätä jatkuu kovinkin kauan, voin ilmoittautua suoraan zombie-elokuvan kuvauksiin, eikä mitään maskeerausta tarvita!  ;)