Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130487 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #210 : 13-04-2012, 14:37:53 »
malla, tuossa on kyse jääkiekkoilijasta, jonka sukunimi sattuu olemaan Lupul ja jolla oli pari vuotta sitten verenmyrkytys selkäleikkauksen jälkeen. Ei tarvitse olla varustautunut kovin vilkkaalla mielikuvituksella kun laskee että yksi plus yksi on kaksi.  ;D Lupul ja verenmyrkytys... :D. Lupul tosin taisi ulvoa täysikuita antaumuksella Kalifornian kapakoissa, mutta emme anna sen häiritä mielikuvitusta.  ;D
« Viimeksi muokattu: 13-04-2012, 15:32:17 kirjoittanut Lizlego »

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #211 : 13-04-2012, 14:46:35 »
Kuulostaa kieltämättä vähän epäilyttävältä tyypiltä... :D
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #212 : 13-04-2012, 15:33:05 »
Niin, ja kun tähän vielä lisää sen että toivuttuaan se pelasi parhaan kautensa, niin mietityttää että mistä se nyt on saanut aiempaa suuremmat ja paremmat kyvyt... :D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #213 : 13-04-2012, 16:04:33 »
Niin, ja kun tähän vielä lisää sen että toivuttuaan se pelasi parhaan kautensa, niin mietityttää että mistä se nyt on saanut aiempaa suuremmat ja paremmat kyvyt... :D
Niin, ja se oli kummallinen verenmyrkytys, kun siitä paraneminen kesti vuoden ja Lupul ei saanut ainakaan ajoittain poistua kotoaan...  :D :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #214 : 13-04-2012, 16:11:58 »
Totta! Siinä oli vielä tuo kotoa poistumiskieltokin! ;D Liian monta yhteensattumaa! :D Nyt mä muuten keksin mitä Lupulin patiolla, josta se on kovin ylpeä, tarjoillaan. Raakaa lihaa! ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #215 : 14-04-2012, 18:47:07 »
Joo, se on kova shokki, kun tapahtuu noin iso muutos. Mutta sulla on sentään netti.  ;D Itse kun ensimmäistä kertaa muutin, ei ollut edes kännyköitä saati nettiä. Silloin sitä vasta yksinäinen oli, kun piti kotiinkin soittaakseen etsiä ensin jostain puhelinkoppi. ;D

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kääk!
« Vastaus #216 : 15-04-2012, 10:30:33 »
Gua, nyt äkkiä vaan siis tutustumaan uusiin ihmisiin!  :)

Muistan kyllä vielä oman hämmennykseni ulkomaille muuttaessa, kun tajusin, että tässä maassa ei ole ketään, joka tuntisi mut  :P Siitä se sit vaa lähtee!

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #217 : 15-04-2012, 11:07:03 »
Hm. Minä kun pääsin muuttamaan ensimmäisen kerran omilleni, olin iloinen kuin irtipäässyt varsa. Liekö ollut sen vuoksi, kun se tapahtui vasta aikuisena, avioeron jälkeen.  ;)

Nykyisin osaan totisesti arvostaa vapauttani ja sitä, etten ole kenellekään muulle kuin itselleni vastuussa tekemisistäni tai sanomisistani.


zilah

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Kääk!
« Vastaus #218 : 15-04-2012, 20:06:39 »
Mihin kaupunkiin Gua muutti? Seuranhakutopikki pystyyn ja raahaamaan ihmisiä kahville, tai jotain. Haha.

Ensimmäinen yö omassa asunnossa oli kyllä kauhea. Heräsin varmaan viideltä kun oli ihan väärä kaupunki ja aurinko paistoi jo ikkunasta sisään keväisenä toukokuun aamuna.
Ensimmäinen yö yhteisessä kodissa avokin kanssa oli vielä hämmentävämpi kun sänkykin oli aivan väärän kokoinen.  :D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #219 : 15-04-2012, 22:02:48 »
Mä en ole ikinä ollut sitä mieltä, että karma puree perseestä, mutta mulla on jotenkin kammottava tunne, että tänä keväänä niin saattaa käydä ja jos ei tänä keväänä, varmaan viimeistään ensi syksynä. ;D Joo, en selitä tätä sen tarkemmin ennen kuin jotain oikeasti tapahtuu, mutta pakko on avautua tästä pelottavasta tunteesta.  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #220 : 15-04-2012, 22:16:50 »
Ei sentään, vaikka luultavasti niinkin kyllä vielä käy. Se on ihan ansaittua.  ;D Tämä liittyy faktaan ja fiktioon ja vahvaan tunteeseen siitä, että ne saattaa vielä sekoittua. Tunnen sen jotenkin luissani, mutta ehkä se johtuu vain siitä, että olen seurannut liikaa lätkää ja jääkiekkoilijat on saamarin taikauskoisia. :D Kohta munkin täytyy laittaa samat sukat aina jalkaan, kun katson jotain peliä.  ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #221 : 16-04-2012, 12:17:28 »
Kohta munkin täytyy laittaa samat sukat aina jalkaan, kun katson jotain peliä.  ;D
Kunhan muistat pestä ne välillä!  :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #222 : 16-04-2012, 12:36:16 »
Kesken pudotuspelien niitä ei voi pestä!!!  ;D Hyi saatana... ei ikinä LOL.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #223 : 16-04-2012, 12:57:39 »
Uh... Sähän voit tuoda ne mulle pestäväksi pudotuspelien jälkeen. Mulla on katsos kaasunaamari ja paksut kumihanskat ihan työn puolesta... ;D


Zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #224 : 16-04-2012, 13:00:03 »
Uh... Sähän voit tuoda ne mulle pestäväksi pudotuspelien jälkeen. Mulla on katsos kaasunaamari ja paksut kumihanskat ihan työn puolesta... ;D


Zilah

Oi!!! Pelastus!! Se on sovittu!  ;D