Kirjoittaja Aihe: Kääk!  (Luettu 130509 kertaa)

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #225 : 06-05-2012, 22:35:52 »
Voi hyvä ihme! Maine on hyvästä ja huono maine parasta...  ::)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kääk!
« Vastaus #226 : 07-05-2012, 08:07:09 »
Voi hyvä ihme! Maine on hyvästä ja huono maine parasta...  ::)

Vai sellaista. Ja voisikos jompi kumpi jäkisficcareistamme kenties kynäillä tarinan tuostaKin tapahtumasta...?  ;D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #227 : 07-05-2012, 17:43:43 »
LOL Anaheim-tähdet Suomessa ja niitä saa hävetä. ;D Jotenkin Getzlafista on helppo uskoa, että se kailottaa yökerhossa että hakkaa kaikki kanveesiin kolmessa minuutissa. ;D Ja jonkun jutun mukaan tähän liittyi miss Suomi Sara Sieppi. :D Eikö siis kilpailijoita saanut tällä kertaa päästää pesälle vai, Getzy? :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #228 : 31-05-2012, 21:30:24 »
Kääk! Nicklas Lidström lopetti NHL-uransa! :o :o :o :'( :'( :'(

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kääk!
« Vastaus #229 : 01-06-2012, 16:32:12 »
Kääk! Oon taas tulossa kipeeksi! Vastahan tässä on pari viikkoa kerennyt olla töissä saikuttamisen jäljiltä, ja heti pukkaa uutta flunssaa! Kasvaisi nyt tuo vastustuskyky nopeammin - saan näin alkuun todennäköisesti joka ikisen pienenkin lenssun mitä lapsilla pyörii. ::)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #230 : 04-06-2012, 21:24:06 »
Kääk! Mulla on nyt akuutimpi ongelma kuin ikuinen luuseridilemma ja masennus: mä olen kadottanut mun ampiaisen!!!! :o :o Se oli mun ikkunan välissä, jonne sen vangitsin ja nyt sitä ei näy missään! Ihan taatusti se jossain välissä nyt pistää mua, kun se on jotenkin livahtanut sieltä pois. ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1016
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #231 : 04-06-2012, 21:34:57 »
Avasitko ikkunan välissä? Se voi vaania jossain ikkunan tiivisteissä. Hyi olkoon ampiaisia, niiden kanssa ihan selkäpiitä karmii.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #232 : 04-06-2012, 21:47:52 »
Joo, avasin välissä mutta katoin sulkiessani että siinä se oli samassa paikassa kököttämässä kuin aikaisemminkin, mutta nyt se on hävinnyt siitä eikä sitä näy missään. :o

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1016
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kääk!
« Vastaus #233 : 04-06-2012, 23:18:44 »
Kiero otus! Se voi siis olla missä vain. Mutta kaiken todennäköisyyden nimessä, sehän voi sitten olla myös ulkona, jos kerran avasit ikkunaa?

Tee varalta tarkistus ettei se aio rakentaa pesää minnekään. Kesän ensimmäiset ampiaiset ovat juuri niitä inhottavia talvehtineita kuningattaria jotka vain odottavat tilaisuuttaan valloittaa maailman jälkeläistensä paljoudella... (Tajusin juuri että tämä ei niin kovin rohkaisevaa puhetta ollut... Mutta usko pois, siitä kuuluu ääni, viimeistään aamulla. Yön ne nukkuvat.)

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Kääk!
« Vastaus #234 : 05-06-2012, 00:04:53 »
Mikä tuuri löytää kaksi hämähäkkiä seinältä just kun on aikeissa mennä nukkumaan? Pienenpieniä hämiksiä ja oon lähes hysteerinen nyt kun vihdoin pääsin niistä eroon. Ei taida tulla tän kamppailun jälkeen uni ihan just ;D
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #235 : 05-06-2012, 12:32:31 »
Aamulla ei kuulunut mitään ääntä ampiaisesta eikä yön aikana tuntunut pistosta. Jospa se olisi päässyt ulos, elän toivossa ja pelkään pahinta.  ;D

Jolandina, mulla oli yhdessä aiemmassa kämpässä oma lemmikkihämähäkki. Se oli suloinen. En tiedä rakensiko se pesän ja alkoi salaa vallottaa mun kämppää, mutta luultavasti ei. Se vaan katosi nyyh. :'(

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kääk!
« Vastaus #236 : 05-06-2012, 21:27:07 »
Jolandina, mulla oli yhdessä aiemmassa kämpässä oma lemmikkihämähäkki.
Ja tästä oli ihanuutta kuulla sen jälkeen kun olin viettänyt sun olkkarin (=hämähäkin huoneen, muistaakseni) lattialla yön x)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kääk!
« Vastaus #237 : 05-06-2012, 21:50:28 »
Joo, olkkari oli mun hämähäkin lempihuone.  :D Se oli pieni ja söpö ötökkä! :D

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Kääk!
« Vastaus #238 : 05-06-2012, 22:18:47 »
^ Tieto lisää tuskaa ;)

Hyrr, jos mun kämppään katoais hämähäkki niin olis luultavasti lähdettävä evakkoon, olis sitten miten pieni tahansa. Söpöä en hämiksestä varmaan saa tekemälläkään ;D Viime yönä punnitsin pitkään kumpi olis pienempi paha, nitistää pari hämähäkkiä vai nukkua sohvalla :P
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kääk!
« Vastaus #239 : 08-06-2012, 09:04:47 »
KÄÄK, kieltäydyin juuri houkuttelevasta työtarjouksesta. Mutta kun ei niin ei. Intuitioonsa kai sitä täytyy luottaa ja jos heti ovesta sisään mennessä tuli sellainen olo, että tää ei oo tällä hetkellä mun juttuni, niin ei kai se sitten ole.  ???