Kirjoittaja Aihe: Kirjoittajien offtopic  (Luettu 136822 kertaa)

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 133
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #690 : 28-12-2021, 22:30:25 »
Scifi! Joo!

Jos muuten joku tahtois jossain vaiheessa beta-lukijaksi yhdelle ihan käsittämättömälle projektille, voipi ilmoittautua yksärillä. Se on aika pitkä, siinä on hirviä ja alieneja ja muutama pöljä poliisi. Ehkä genreksi voisi luokitella ihan perseestä olevan eräjormadekkarin?

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #691 : 28-12-2021, 23:47:43 »
Scifi on paljon vieraampaa, mut... toisaalta... Kaverin kans aikanaan alotin pähkähullun Avaruusseikkailun, ehkä sitä vois jatkaa XD Julius Caesar, Kleopatra ja Cristobal Colon (Kristoffer Kolumbus) avaruusseikkailussa. Fanifiktiota sekin...

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #692 : 29-12-2021, 09:24:46 »
Mä koen scifin itselleni sellaiseksi no go zoneksi ja vieraaksi eikä niin houkuttelevaksi kirjoittaa etten kyllä sellaiseen haasteeseen lupautuisi siitäkään huolimatta, että vasta bongasin itselläni tiedoston Flyers avaruudessa. ;D Mut eihän sitä tiedä, jos polkaiset haasteen pystyyn, että mitä syntyy.  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #693 : 29-12-2021, 21:08:08 »
Mulla on kyllä sama juttu kuin Lizillä. Scifipuolelta ei irtoa mitään. Mutta hei jos löytyy innokkaita kirjoittajia tähän, niin tehkää ihmeessä haaste. Itsellä on sitten taas muunlaisia ideoita, joten oma kirjoittaminen jatkuu takuuvarmasti. :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #694 : 31-12-2021, 12:41:14 »
Minä olisin kyllä kovasti innokas osallistumaan scifi-haasteeseen! Eihän sen tarvi mitään kovaa tieteellistä scifiä olla, vaan ihan jotain avaruusoopperaa, tai muuta keveämpää kivaa  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #695 : 31-12-2021, 13:42:19 »
Vaikka ois pehmoscifiä niin ei mun taidot siihen riitä. Eikä avaruusseikkailuun. Jos riittäisi, oisin jo tehnyt niitä ja nyt on liian laiska toimimaan omilla heikkousalueillaan. :P

//Ja siis kannatan tätä haastetta, koska mielelläni luen mitä muut kirjoittaa scifistä. Jos joku kirjoittaisikin avaruusseikkailun niin se olisi dream come true, koska se olisi se mitä mä tekisin, jos osaisin.
« Viimeksi muokattu: 31-12-2021, 13:52:29 kirjoittanut Voldemort »

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #696 : 02-01-2022, 21:32:21 »
https://fi.wikipedia.org/wiki/Science_fiction

Ei sen tarvi nyt NIIN monimutkaista olla =D Teinivuosina alotettiin kaverin kans sellanen sekoilu et se on melkein yhdistelmää Avaruusboltsit ja Star Wreck (en kyllä oo nähny ku sen In the Pirkinning).

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #697 : 02-01-2022, 22:04:56 »
In the Pirkning on parhautta. ;D ;D Suosittelen kaikille jotka ei ole vielä nähnyt.  ;D Se on vaan paha kun meinasin Star Trek-ficciinkin kääntää sen perusteella, mut kun tuikutin. ;D :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #698 : 03-01-2022, 00:19:33 »
Osaathan sinä Liz kirjoittaa scifiä. Onhan sinulla se yksi ihananihana Kirk/Spock- ficci, enkä usko ettetkö pysyisi kirjoittamaan lisääkin.  ;)

Joka tapauksessa, kenkkäsin tuonne nyt yhden haasteen, mutta se scifihaaste vaatii vielä miettimistä. Haluan laittaa sen sellaiseksi, että kynnys osallistumiseen olisi mahdollisimman matala.

Joka tapauksessa, mie haluan nyt siiiiirapppia!!! Paljon, paljon siiirappia! <3 <3 <3  ;D



zilah
« Viimeksi muokattu: 03-01-2022, 00:21:04 kirjoittanut zilah »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1016
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #699 : 03-01-2022, 20:17:38 »
Siirappi kuulostaa oikein hyvältä. :D

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #700 : 31-01-2022, 22:20:38 »
Tuikutin on aina hörähdyksen arvonen.

Vuoden vanhempi ja taas vähän tyhmempi, on tässä puoli kuukautta jo yhtä ficciä yritetty työstää. Se on levällään ku mantan munat. Oon alottanu myös podficcien parissa, eli luen ficcejä ääneen ja laitan Tumppuun, alan miettiä että laitan, jos joskus saan tätä mihinkään suuntaan, uusimman tekeleeni kans linjoille sekä tekstinä että luettuna. Tosin se, että oletan saavani Wraith of Himring -ficin koskaan nettiin on varsin... kaukaa haettu.

Oon kirjottanu kimpassa vaimon kanssa niin paljon et tuntuu et oma kirjotus on menny hitonmoista alamäkeä, kun vaimon taas on parantunu. Mut en mä enää meidän vanhoissakaan ficeissä erota kumpi on kirjottanu mitäkin XD

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #701 : 01-02-2022, 09:30:53 »
Mä oon yrittänyt pari kuukautta kirjoittaa ficciä ja pääsinkin aika pitkälle kunnes tuli liian vahvasti se tunne että hei mä en halua tätä näin. Toisaalta mulla on myös se tunne että oon kirjoittanut tekstin vain pohjustukseksi jollekin muulle mistä en myöskään enää osaa sanoa että haluanko mä sitäkään toteuttaa. Otapa omista mielenliikkeistä selvää. ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #702 : 01-02-2022, 09:54:58 »
Voi harmi. :'( Ja minä kun vähän toivoin, että tämä este olisi ylitetty.
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #703 : 01-02-2022, 11:16:08 »
Esteet ei onneksi estä siirtymistä siirappipuolelle kun on toi haastekin ihanana tekosyynä. Siihen mä luulen saavani helpommin jotain aikaan. ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1016
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kirjoittajien offtopic
« Vastaus #704 : 05-02-2022, 15:20:44 »
Siirappia siirappia vaan kehiin! :D

Minäkin ajattelen paljon kirjoittamista vaan vielä ei ole tullut saatua aikaan juuri mitään julkaistavaa.